Separate names with a comma.
Hallå alla! Fått för mig att jag ska börja spela keyboard, fick mersmak för det för ett tag sen när jag testade farsans. Är det någon i...
650 kr bjudet, plus frakt
Så sjukt tråkigt, älskar Swedroid för att människor är så pålitliga och trevliga. Har gjort massa köp och byten genom åren och har aldrig haft...
Köpte en LG G7 av @Puttesson, i särklass den bästa köperfarenheten jag har haft på Swedroid samt köp av prylar i andra hand rent generellt....
I nyskick, köpt av en fellow swedroid:are. Pris: 1800 kr eller bytes mot likvärdig lur
Xiaomi Mi A2 - 1800 kr
Köpte en häromdagen, har för närvarande en kina-rom, funderar på att roota. Någon som har stött på problem i processen?
2600 plus FRAkt
2500 kr plus frakt.
Huawei P20, oöppnad i låda med pengar emellan?
Köpte en Xiaomi Mi Max 3 av @Juturna, suverän swedroid:are rakt igenom, rekommenderas varmt.
Köpte en S3 frontier av @Miltonbull, trevlig kontakt och mycket pålitlig och snabb. Rekommenderas varmt.
Har redan en, tyvärr.
Ska tänka på det!
Kan eventuellt tänka mig att sälja den för 3500 kr, såg att det billigaste den har sålts för i butik har varit 4000 kr. Byte är dock att föredra.
Fick en Huawei P20 med efter förlängning av abonnemang, inte riktigt vad jag är ute efter. Önskas byte mot något likvärdigt, gärna Pocophone...
Huawei P20, 64/4 oöppnad och Apple watch s2?
PM gällande mi max 3!
Hej, jag står över.
Haha, förlåt, men fullkomligt hysteriskt kul att du medvetet släppte ner den i golvet för att se hur bra den håller. Glädjs åt att den klarade sig!
Apple watch S2?
Det om något hade ju varit sjukt, då hade man fått den vanliga P20 för 1000 kr. Morsan skulle förlänga sitt abonnemang och hon har redan en P20...
Åh, ber om ursäkt. Glömde bort tråden helt, slutade kolla efter några rejäla skambud. La därför upp grejerna på andra sidor, Mi A2 ska hämtas av...
Xiaomi mi a2 and 1500 kr?
Missade erbjudandet på P20 pro:n, lucky you. Jag hade valt den över XZ3, framför allt på grund av den överlägsna batteritiden.
Xiaomi Mi A2 i nyskick plus1500 kr? Eller en Xiaomi Mi A2, plus en Sony XZ i mycket fint skick samt 500 kr?
Den var tyvärr helt slut, visade flickvännen luren och hon gillade den så pass att det var lika bra att hon tog den. Jag hittar nog något snart...
Några andra mobiler till bra pris? Beställde en p20 pro men ska ge den till tjejen istället då hennes kraschade.
Fick PM av TS då jag tydligen skrev först gällande klockan i PM. Vi ska slutföra affären under veckan. :)
Har en Ipad air 2,128 gb om det vore av intresse.
2200 inkl frakt
2300 plus frakt
Såld!
Nu är jag ingen iPhone-hatare, jag gillar de äldre mobilerna som faktiskt var revolutionerande och faktiskt flöt på väldigt, väldigt bra samtidigt...
Apple watch såld. Bud på 1200 kr för S3 frontier av @chrippe7, låter tråden vara öppen tills på söndag och sedan tar vi det hela därifrån.
Lg v30 för 3990 hos cdon: LG V30 mobiltelefon - Black Friday - CDON.COM
Vet att det har tjatats om tele2 och P20 pro men snyggt att de fortfarande har den på lager, ingen oseriös lockrea likt julas.
Finns i centrala Göteborg, dessvärre är 1200 alldeles för lågt.
Samlat på mig massa saker jag inte använder. Xiaomi Mi A2, 64 gb, 4gb ram Nyskick, säljes med originaltillbehör samt låda. Hade tänkt ha den som...