Separate names with a comma.
https://swedroid.se/forum/showpost.php?p=433661&postcount=16 :)
Precis så upplever jag skillnaden också. Riktigt bra lur.
Japp, likadant här. Det har inte dykt upp på två veckor minst.
Jag tänkte bara meddela att Google jobbar på detta:...
Jag körde MIUI på min Nexus One för ett tag sen och tror inte på detta ryktet. Alla mina konton är som de ska.
Hur lång tid dröjer det innan man får mailet från HTC som innehåller den information som man måste skicka med? Jag har väntat i fem timmar och...
Detta är ett spel jag lätt skulle uppskatta!
Japp, nu är det dags för mig att skicka in den på reparation. Främst för dessa problem: 1: När man ska starta den så vibrerar den bara ibland....
Den vanligaste orsaken är kortslutna komponenter. Jag hade ett nästintill likadant fel och det löste sig när jag rättade till CPU:n i sockeln....
Det är inte roligt om man har annat att göra. Om du däremot har tråkigt är detta ett ypperligt spel!
Detta fungerade felfritt på min Nexus S och designen är stilren. Detta är något som min morsa kan ha användning av. :)
Jag gillar det också. Hur har du tänkt inom utvecklingsavsnittet? Vilka inriktningar? Jag har redan några färdigskrivna tutorials i kod som...
Trevligt initiativ! Jag kan nog bidra med någonting. Bara en koll: är PatrikLamu eller X10fan med i detta? Sent from my Nexus S using Tapatalk
Är det bara jag som har tvångstankar? "Låste jag dörren?" - Jag spottar vid dörren för att jag kommer ihåg att jag spottade och därav låsten...
Precis, jag ser själv till att alltid få minst åtta timmars sömn, speciellt på vardagar. Sent from my Nexus S using Tapatalk
Haha, dela om det blir något. :) Sent from my Nexus S using Tapatalk
Nu kraschar databasen!
Men du vill hellre ha någon påskyndad officiell uppdatering från Google som skulle dras med buggar så att du skulle vara tvungen att gnälla här...
Dig var ju inte så svår att hitta. :innocent:
Jag förstår knappt inte hur man kan ha blivit medlem i augusti och skrivit 1663 inlägg redan. :p
Jag har installerat Shortcut-pluginet. Hur får jag så den startar musikspelaren när jag stoppar in hörlurarna?
Jag hade värsta drömmen inatt och den var seriöst riktig jävla obehaglig. Jag drömde om att jag åkte den vanliga rundan som bussen alltid går där...
En liten bump men denna applikation fungerar otroligt bra. Det enda jag saknar är noteringar.
Jag vet inte men har Tobias Billström fastnat?
Det beror på hur stort spel du tänker göra. För ett litet spel behöver man inte ett sådant system men vid större projekt bör man överväga detta....
Diskuteras redan i OTA-tråden. :) Sent from my Nexus S using Tapatalk
För er som inte orkar vänta: http://android.clients.google.com/packages/ota/google_crespo/353e267378cd.signed-soju-GRH78C-from-GRH78.353e2673.zip...
Det känns väldigt nybörjaraktigt även om ni naturligtvis lär er med tiden. Det som jag dock uppfattar som onormalt är när ni själva inte har sinne...
Om ni ändå ska satsa och göra en ordentlig blogg med ordentliga artiklar och nyheter så bör ni definitivt inte ha en .tk-adress. Det känns lite...
Japp, du får en telefon med Nokia 3310 också för typ 50 kronor på Blocket! :neutral:
Jag har inte märkt av något alls. :) Sent from my Nexus S using Tapatalk
Vet inte om jag bumpar tråden men läste det här och jag kommer ofta på när jag själv skriver texter med siffror. Zooklubba har helt rätt, regeln...
Bra! Inga problem alls.
Haha, där fick jag mig ett skratt. :innocent:
Detta var fasiken i mig bra! :D
Det var absolut inte riktat mot dig. :) "OTA är givetvis grymt för t.ex. mina föräldrar, behöver inte göra något och vipps så är telefonen...
Vilken fil? :) Nej, så dryg ska jag inte vara. :) Folk här i tråden skriker om att OTA dröjer lång tid att komma till luren. När den senare har...
Japp. Nu jäklar köper Google Apple och Spotify. Nej, det går inte dra för stora slutsatser av detta utan hoppas allt flyter på som innan. :)
Det ska väl bara vara att klicka i nåt liknande "Use this as default for all actions" eller liknande?
Jag förstår inte varför alla gnäller huruvida lång tid en OTA dröjer. Det är bara att dra ner update.zip-filen och uppdatera själv. :) Sent from...