Separate names with a comma.
Olåst Galaxy Note med kvitto/garanti?
Behöver ett 3-låst eller olåst USB-modem snarast! PM:a vad du har att sälja och vad du önskar för modemet, tack.
Nä, jag vill i och för sig inte ha ens koden. Tack för mig, puss och kram, ses kanske på stan.
- Vad blir Galax om han inte ger Millwad koden? - Ett patrask!
- Vem vill ha TV4 Play? - En som inte har en tjej.
- Vem är längst, en gris eller ett lamm? - Jag är längre än båda, jag är 195 cm.
- Vad är en ko? - Ett djur
- Vad heter lammets mamma? - Mamma
Går visst att överlåta, kostnaden för det är 300 kr. Först till kvarn som kan mötas upp i Göteborg. Och som nybliven 031:a så kan jag hälsa...
Har flyttat till Göteborg och har ett gymkort på Fitness 24/7 som jag inte använder, kör på ett nytt gym nu som ligger betydligt närmare och som...
[IMG] Förvisso inte Android men den är grymt bra, hon kommer bli supernöjd och mest populär bland alla kids i skolan.
Hur bra som helst! Tack snälla för att du upplyste om abonnemanget! Sitter för närvarande på slutet av ett uselt 3 abonnemang som jag betalar...
Finns erbjudandet i fråga kvar? Låter ju hur bra som helst!
Haha, du blev i alla fall kontaktad gällande ett byte mot en radio, sist jag sålde min mobil på Swedroid så blev jag tillfrågad om jag ville byte...
Jag har haft alla möjliga telefoner, bl.a en Note, iPhone 4s, SGS III men är nu tillbaka till en S2:a och jag är hur nöjd som helst. Storleken...
Det är meningslöst med en Android-telefon som inte har ett komplett Google Play. Lyckligtvis börjar det komma ut telefoner med plats för...
Blir denna bra? [IMG]
Ligger hemma i Stockholm men ska nog gå att hitta utan större problem.
Fått bud på 1100 kr, kommer något bud upp till 1250 kr så säljs abonnemanget direkt. Då ingår även kostnaden på 250 kr för att överlåta...
Hej, allesammans. Jag hade fel, det är 30 GB gratis surf per månad och det gäller i 13 månader. Mvh
Högsta bud är för tillfället på 700 kr!
Har ett gratis bredband (simkort via 3) på 30 GB per månad som jag inte använder. Fick det med mitt mobila abonnemang och det är gratis fram till...
Hej, allesammans. Jag tappade bort min iPhone för några dagar sen och är bra förtvivlad. Hade lagt upp en annons på Tradera för jag tänkte...
Är du säker? Min gamla Galaxy Z tvärdog på ett liknande sätt men min kompis fick bort rooten på något sätt via jiggelicious.
Haha, men seriöst, jag har en som du kan låna. Du vet var jag bor, det är bara säga till nästa gång du är i Göteborg så möter jag upp dig där...
Jag har två, du kan få köpa en för 500 kr.
http://geekaphone.com/compare/LG-Optimus-4X-HD-vs-Samsung-Galaxy-S-II
Jag hade kört på en S2:a, den är helt fantastisk med JB!
Skaffat mig en S2:a som jag är supernöjd med med, därmed dags att tömma garderoben på andra lurar och nu är det dags för min 4s. Luren är i...
Jaha, nu förstår jag, så man är alltså en "tönt" för att man inte vill köpa okända fake-produkter från Kina utan att ha sett recensioner på hur de...
Fått tag på en S2:a och har inget intresse av luren mer. Kvitto/garanti finns kvar och skärmen är i gott skick, dock förekommer märken på...
Så du startade mer eller mindre denna tråd för att skriva positiva saker om skräpkopior för att sedan kunna upplysa folk om att du ska starta en...
Måste tyvärr instämma, själv skaffade jag mig en Xperia S för 1000 kr här på Swedroid.
Jag har sålt lite gamla lurar som jag har haft till Enviro, normalt så betalar de en bit under marknadsvärdet men personligen går jag hellre miste...
Haha, skitkul! Bör även poängtera att det inte var menat att ta upp det som en diss, gillar både dig och Sabotage betydligt mer än Hyper, har...
Haha, det här är sjukt random men jag måste ändå få fråga.. Jag brukar kolla på rapbattles och om du är samma Feffe från Skåne så bör du känna...
Gött, tack för att du tog dig tiden att berätta, nu så slipper jag att vänta!
500 för 3gs om personen ovan drar sig ur, frakt inräknat. Kan betala idag.
Tråd kan låsas, köper Fezzes lur.