Separate names with a comma.
Yes, verkade på @Rocco420 som att den inte vara lika kompetent på Android. Edit: Hans video, visar att det är faktiskt verkar smidigare på Android.
Har du satt att Google Wallet ska vara default betalningsmetod. Inställningar - Anslutna enheter - Anslutningsval - NFC - Kontaktlösa betalningar...
Många av deras appar kan man ladda ner till icke samsung telefoner bl.a. Filhanterare, webbläsare, Note, health osv
Man kan läsa taggar i Android också. Det är ju länkningen till HA som är problemet. Så frågar igen hur ska du trigga HA? Speciellt om du inte...
Touché
@Rocco420 en snabb goggling gav mig detta Automation Trigger Edit: Här är en video också [MEDIA] View:...
Men hur tänker du att du ska få in det till HA, finns det NFC läsare som du kan koppla till enheten som kör HA? Eller tänker du gå via...
Questions....
Nästan så det skulle vara lättare att flytta i efterhand än innan ;) Vad har du för telefon? Om du har en med sekundär profil så har varje...
Okej... Men vilken app sköter själva speglingen? Quick toggles är i princip bara genvägar.
Nej det har jag inte gjort, använder inte HA. Använder Automate på telefonen. HA körs väl ofta på Raspberry pi. I OP så framgick det inte något...
Förstår inte hur en sån app skulle lösa problemet... Och varför inte använda Google Home som är mer officiellt än någon tredjeparts app
Det är inte ambient mode Edit: Såg att du redan kommit på det
Du behöver inte heller beställa något, ett gammal kort som går att blippa kan användas. Brukade ha ett gammalt SL kort för att stänga av lampor...
Kör med denna, väldigt nöjd. Snygg också. Amazon.se
Detta kanske kan vara ett intressant alternativ. Ny app från Louise Rossmann, ska vara en samlingsplats för flera plattformar youtube, twitch,...
[MEDIA] View: https://youtu.be/5DePDzfyWkw?si=p3ZN_LDldLe2_OdR
Hur stor blir video ytan på den inre skärmen om man kollar på media tex youtube kontra säg en S23U i landskapsläge?
Man skulle väl kunna skicka kommando via Google Assistant för att starta Google routines. Tex kan man via Automate skicka kommando till Google...
Inte funderat, som det tipsats om många gånger på forumet, att skaffa Curve och lägga ditt Ica som underliggande och få Google Wallet support den...
Det är ju en separat uppkoppling som är frikopplad från telefonen så inget konstigt.
Det ena behöver ju inte utesluta det andra
Det stämmer inte Nu kan Samsung-användare spegla skärmen till Chromecast via dold inställning Om inget annat så kan man Casta via Google Home...
Pixel 1? @jnsson
Mina öronpluppar/kuddar börja ge upp, någon som kan rekommendera något vettigt att köpa?
Haha but you say that every time :P:-*
Ja för alla har en gammal pixel 1 liggandes och damma tillsammans med tillhörande Nas :D Lol
Yeah... Those instructions seems sketchy :P
Det som jag föreslagit sen första svaret :eek:
Som sagt återställ nätverksadaptern
Nä, det låter märkligt. Så det fungerar om du delar internet från telefonen men inte när du kopplar upp dig till wifi. Och när du spelar så...
Förmodar att du återställt nätverksadaptern (eller vad det heter) i nätverksinställningarna på datorn
Kan man inte göra det via backup nu mera... *fundersam* Men annars kanske detta [MEDIA] View: https://youtu.be/RhXPHvwAxEs?si=_wk9uAmOvZ0CZSZn
Foodora? Uber eats är det som gäller. Men till din fundering, billigare på egna hemsidan men då blir det ingen hemleverans
Misstänkte att det var där men eftersom jag inte hittade det så blev jag osäker. Verkar vara specifikt för olika enheter/modeller då [ATTACH]
Jo så mycket var jag med på :neutral:
Hur kommer du till första bilden?
Har för mig att någon skrev om det i forumet för någon månad sen och nej Power erbjuder inte den tjänsten verkade det som
Att din telefon har bra kontakt till wifi(routern) betyder inte att routern i sin tur har bra koppling vidare till nätet. Gällande vad som...
Lägger du in det som en text länk, länk (kedje+ symbolen), bild länk (bild symbolen) eller som media länk (filmrutor symbolen)?