Separate names with a comma.
Säljes endast testad 200kr plus frakt...
200kr
Säljer följande i nyskick https://www.klockia.se/hirsch-liberty-artisan-leather--l-10900210-2-18 300kr
Vill testa denna klocka så säg till om ni har någon att sälja.
Lägger ett bud på 800kr
Säljes för 300kr [ATTACH]
Är det någon av er som har problem med att WIFI droppar. Detta händer titt som tätt hos mig, tex man laddar ner en app i playstore så helt...
Jag trodde att min frus dators nätverkskort var kasst men det verkar som om min router har gett upp. Så kolla om herrn i tråden vill ha det...
Pris?
Glömde skriva att det måste vara USB, tack ändå
Kika gärna
Om ni har något så skriv. Gärna AC men inte ett krav
Funderar lite
150kr ?
Hojta om ni har någon
Något porsche design, hittade det på g+
Tack men nej, nog inget för mig
Skit också. Alltid ska de vara så sega [emoji3]
[IMG] Bump med bild
Bytes även mot Gear S3 med en slant i mellan
1850kr + frakt
Kom igen nu :)
Budar 150kr plus frakt för GTA
Lite lågt dock, funderar lite
Va händer här då? Inget nytt?
Säljes i nyskick Metallarmand Komplett i kartong med kvitto 2000kr Finns i Göteborg
Jag håller med, har testat Cleanmate, Skantic, Roomba och nu Neato. Neato är i en helt annan klass, dammsuger väldigt bra och är stark som...
Nej så låter inte min, då så kan det knäppa ibland och det beror nog på att gummit på borsten slår i kanterna på panelerna i golvet.
Tycker de låter ungefär lika mycket. Ska byta borste till en kombination borste, den ska tydligen få ner ljudvolymen mycket.
Kör nu med en Neato D75, helt överlägsen och grymt nöjd är jag. Även deras support är super!
Jo jag vet, men sitter ej vid dator.
Lås denna tack
Ok, avvaktar
Testat 2 dagar men kan ej ha kvar det då min telefon används i arbetet så jag känner att den behöver mer skydd. Endast baksidan testad, fram och...
Har ni något så skriv
Byte mot huawei watch och en slant?
Super kille, allt i sin ordning!
Apex m800 tangentbord...