Separate names with a comma.
Hmm, min n5 syncar exchange utan problem.. Med stock apparna. Sent from my Nexus 7 using Tapatalk
Hur kopiera telefonnummer i telefon appen. Tex. Ett missat samtal där jag vill kopiera och kolla upp nummret. Får fan inget rätt på det, samma i...
Nexus 5 Spigen neo hybrid (svart med silver ram) 150:- Spigen ultra fit premium (svart) 100:- Nexus 7 1st gen. Original asus fodral, grått. 100:-...
Lightflow verkar inte helt pålitligt... Använder det för ljud,vibration och led för i princip allt.. Det fungerar väldigt godtyckligt känns det...
Den är även helt tyst tror jag.. Inte hört den än iallafall, laddar 45cm ifrån huvudkudden på natten. MARR.se
Billig för att vara i sverige, erkänt företag. Funkar utan anmärkning till nexus 5. Desto sämre till Nexus 4. Inte prövat med andra enheter. MARR.se
Nokia dt900 MARR.se
Du menar att man inte kan ringa med 16gb modellen då? Utan att ha en glasslåda påkopplad. Det verkar allt lite jobbigt. Sent from my Nexus 7...
Det kan ju vara en inställningsfråga? MARR.se
Kan man inte odla fram ett sånt? :p Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 4
Jo det är väll så att om man har en ny telefon man vill ha skal till, gör det svårt att vänta på något man inte vet när det dyker upp? :) Sent...
Uppfnattat! MARR.se
Hur beter sig era nexusar med uppdateringar från playstore? Jag har min på auto update alltid, men den har en tendens att alltid uppdatera en hel...
Jag har läst det där jag med... Men stämmer ju inte helt nä.. Ska testa gömma lite fler nätverk när jag får tid och se om det är telefonen eller...
För att du fotograferat något jädrigt knepigt med massa reflektioner och grejjer? Blir inget vidare då oavsett kamera.. MARR.se
Kanal 11 körde vi på... Jag testar ändra... Kanal 4 hjälpte inte att byta till... Testade att unhide och telefonen anslöt direkt. Dolde igen...
Den håller ihop armarna som klämmer åt telefonen. Orginalet är tydligen gjort i mjukost... Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 4
Reservdelar till cr-200 : http://www.shapeways.com/model/1519181/nokia-cr-200-replacement-cam.html Kan komma att behövas :p Ska man tro vissa så...
Hittade en nokia fanboy review: http://mynokiablog.com/2013/10/02/accessories-nokia-cr-200-wireless-car-charger-review/ Dock går hans lumia 1020...
Dt-900 har inte buggat någongång heller för mig... Telefonen kan ligga mitt på den utan problem med. Verkar funka riktigt bra... Sent from my...
Nä, rekomendera till nexus 5 användare är inte på tal. Nexus 4 däremot verkar bättre i den, det ytterst lilla jag testat, där tog den direkt...
Just ja, när jag körde till jobbet igår kväll tror jag laddaren tappade bort sig och hittade sig igen två gånger. Läst en del om detta fenomen för...
Här kommer dagens test, samma resa. Maps med skärm på hela vägen. Spotify på under hela tiden utom vid telesamtalen. Samtalstid: nästan 22min....
Har ju inte riktigt den förbrukningen av ström hemmma :p Men jag ska se vad jag kan göra. Ska även testa min moddade cr200 när jag kör hem nu...
http://www.dustinhome.se/search/nokia%20dt-900 Bara jag som köpte 3st sådana :) Dock för ett par veckor sen när den röda gick på 273:- känns...
Jag har också en 311. Men hålen ser attans små ut på min med. Dock tycker jag knapparna sitter där de ska. Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 4
Jag har haft nexus 7 ganska länge, så jag var ganska familjär med nyarr android redan. Samt att impletteringen ihop innebar bara fördelar med rätt...
Kolla brodits grejjer. De har många clips för MÅNGA olika bilar. Jag har min cr-200 sugproppad på ett brodit fäste. Sent from my Nexus 7...
Vardagspillandet är så likt så det är inte !mycket att orda om. Gränsanittet fungerar ungefär likadant. Lite förenklingar gällande...
Ja inget speciellt nu längre, det har blivit ganska smidigt att konvertera. Synka upp kontakterna med carddav till gmail. Lägg bilderna på drive...
Jo, jag har precis återvänt på mobilsidan från några år med äpple, snacka om att det kändes som att komma hem igen :D Är så nöjd med N5 så det...
Jag lödde av nfc chipset. Det enda knasiga jag märkt är att den börjar "blinka" i laddningen, tappa till och från, men det kan likagärna varit...
Sådär då har jag fulmoddat lite med. Verkar funka med skal nu som det ska. Inte riktigt i din klass dock. Jag fimpade förövrigt nfc taggen i min....
Mycket snyggt förövrigt :) MARR.se
Det här började igår tror jag, tokäter mitt batteri. [ATTACH] Har iofs installerat svts nya app och google device manager... Någon mer som har...
Hur mycket talade du? Skal på telefonen? Antar du körde spotify och skärm på. Ganska lika siffror isåfall.. Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 4
Jag körde media hela tiden, streama spotify över blåtand. Förutom tiden jag pratade i tel. Samt skärm på hela tiden. Ska bli kul och se en...
2,4 eller 5gHz? Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 4
Testade lite nu när jag körde hem. Kör cr-200 endast nedfilad några mm. Spigen ultrafit premium skal. Använde mig av spotify hela tiden, garmin...
Satte i en laddare i min stock telefon, märker ingen skillnad. Rullar på som vanligt tycker jag. MARR.se