Separate names with a comma.
Jag ser fortfarande inte de fyrsiffriga nummerna på mitt bankkonto, som jag ska använda för verifiering via PayPal. Någon som vet hur länge det...
Det där ska ju IO täcka, om det blir några kostnader i efterhand alltså.
Nja, men att slå in kartongen i en kartong låter både säkrare och bättre. Jag tror också tullen har kunskap om sådana grejor, vilka som har värde...
Hur menar du nu?
Jag står inte över, ska ha en innan den kommer till Sverige. :p
Var står det? Det är väl också lite svårt att visa ett kvitto på något man inte har eller kommer att få som gåva? :p
Om säljaren deklarerar värdet till typ 300 kronor och sedan och skickar iväg så ska vi slippa moms och tull, i alla fall enligt:...
Riktigt kul spel, detta är något för mig! Redan försökt 1000 gånger sen jag startade spelet.
Det står i första posten, men jag är snäll och säger att dem naturligtvis inte skickar hit. :)
Okej, tack för det. Hur är det med verifieringen? Det har reserverats 15 kronor på mitt konto men jag kan ändå inte se själva koden för att...
Hm, funderar fortfarande. Tullen är en luring. Jag reggade mig precis på PayPal, vet någon hur snabbt det går med handeln? Det vill säga hur...
Ja, det är bättre att hon packar upp den. BTW: Thundercats! :p
Vem köpte du utav? Bad du honom att sända den som gåva?
Jo, det förstod jag. :p
Bra, skönt att slippa hålla reda på olika trackingnummer hit och dit.
Bra, då kommer man kunna följa den från Posten sen då?
Mja, första gången på Ebay isåfall. :p Just det, skulle fråga om frakten: USPS Express Mail International, vad är det? Vilket företag levererar...
Storleken på paketet är ju precis som om man beställer skor. Deklarera ett värde på 300 kronor på skorna eller liknande. Just nu sitter jag i...
Hm, Ebay eller myusabox... Verkade som att jag hittade en reko kille på Ebay.
Grattis! Jobbade du för några utsugande kapitalister? Typ såna där äckliga som tar ut miljonbonusar?
Okej, det låter ju bra. Blir väl att fundera lite till. :p
Nej, jag är bara väldigt aktiv.
Hur menar du nu? Att den kommer gå igenom trots att priset överstiger 500 kr?
Glass, tror jag ska göra likadant.
Jag nöter ut min F5-knapp i Nexus S-forumet.
Declair and Repair kostar lika mycket som att deklarera fullt värde. Likså med Custom & Duties, där du då istället måste betala vid ankomst.
Vilken snubbe köpte du utav? buyrite7? Vad ligger dina uträkningar på hur mycket den kommer att kosta allt som allt (räknat att gåvan går igenom)?
Det ska väl bli billigare med gåva, frågan är väl bara med hur mycket?
Det tänkte jag med på. Typ chauffören säger: "Hörredudu, vad håller du på med?".
Jag kunde inte ha sagt det bättre själv. Precis så det fungerar OCH det är så det är meningen att folk ska tänka.
Pannkakor med sylt!
Jag kör Telenor, 59 kronor/månad för obegränsad surf. Visserligen inte det snabbaste men jag märker knappt någon skillnad alls.
Jag hoppas att denna tekniken är säker från start och jag gissar på att Google har fixat det...
Jag trycker på hemknappen.
Jag tänkte att dem (vi) som har beställt en Nexus S kan sammanställa det enligt denna mallen nedan. Den är baserad på bernards tråd från Nexus...
Svenska Hjältar
Då känns det hela bättre att beställa från IO istället än att beställa från någon privatperson på Ebay. Skillnaden mellan IO och Ebay blir ju...
Just det, momsen när den kommer in till Sverige ska räknas med. Man kan ju chansa och be han markera den som "Gift" eller dylikt.
Det där verkar ju extremt billigt, 4700 kronor med allt inräknat! o_O
Det var inte speciellt kul. :p Då får det bli IO.