Separate names with a comma.
Fördelen med pixel är att det ibland är riktigt bra kampanjer. Vid 2-3 tillfällen har pixel 7/7pro prissänkts 2-3000kr, så jag kommer åtminstone...
Har vid några tillfällen provat att gå över till android, men ger upp efter några veckor. Man borde kanske ge det mer tid egentligen. Är även...
Gissar att isolering medför mindre volym inne i skåpet. Intressant att kolla upp energiåtgången mellan tex Samsung vs Husqvarna.
Har IP-TV från tele2 och använder deras tv-hub. Mitt stadsnät är Open universe och de utförde en stor migrering i måndags och nätet var nere i...
En 2.3m vagn? Du menar att nu har du tillräcklig lastvikt?
Jo det har jag gjort också, men sen jag skaffade robotklippare vill jag hålla efter med löven. Orkar inte hålla på med bensinklipparen, den kör...
Det har jag inte provat, tveksamt tror jag.
Inget teknik-köp kanske, men vilken innovation och ingenjörskonst. Ni som är villaägare och spenderar massor av tid med att kratta upp löv/skräp...
Skulle ni säga att skalen till iPhone 15/P/PM är lite mer rundade? Om inte är det ju ingen skillnad i ergonomin tänker jag.
Hur man än ser på det så är 11500kr mycket pengar för en klocka. Förvisso en mängd massa funktioner men ändå. Var nära att beställa men har fått...
Deras silikon är enligt min uppfattning en riktig damm magnet.
Den enda nya funktionen jag hittills testat är widgets på skrivbordet, alltid något :)
Går den ända ut mot kanten? De är förhoppningsvis lite fasade så det inte blir så vasst?
Billiga dessutom. Körde du dem med svart kant?
Snyggt. Men lite trist att klä in den fina finishen på ramen. Jag tror också att glaset inte repas så lätt, men hittar man ett tunt och precist...
Närmar mig ev köpknappen för en AWU2 och funderar på displayskydd. Ytan är ju platt så det bästa kanske är ett skydd i glas? Till min AW7 har jag...
Du menar att AWU är tjockare och det blir svårt med tex skjortärmarna?
Hmm, ja jag har landat i att jag inte kommer köpa AW9, men är nog lite sugen på en Ultra 2 :) Då känns det iaf som ngt nytt. ”Sparar” ju en del...
Ja batteriet på AW9 är väl typ samma som på AW7 antar jag? Har fortfarande 90% batterihälsa på klockan men tänkte att nästa köp kunde ge mig iaf...
Hade lite för avsikt att byta ut min AW 7 mot en nyare. Men iom att AW 9 inte medförde ngn egentlig skillnad vart jag lite besviken. Ska man...
Man blir inte världens tredje rikaste företag genom att inte ”mjölka konsumenterna” :)
Det var en riktig bra sida :) Står det ”caution” ska man nog vänta lite.
Senaste iPad Pro släpptes i okt 2022.
Hmm, det var långt bort. Vill inte köpa M2 nu till högt pris och strax inpå kommer M3. Får invänta lite vad ryktena säger.
När kommer nästa generation iPad? Min PRO 2020 ska snart ärvas av frugan :)
Hade också ”kras” på vänster lur och åldern var ca 1.5 år. Fick de utbytta till nya hos Apple reseller.
Är det ngn animationsinställning? Har svårt att tro att det är tack vare ny hårdvara.
Gärna länk :) Hjälper andra att hitta ersättare.
Tänkte att dem som bakåt i tiden alltid använt och uppskattat Apple leather MagSafe skalen berättar om vilket skal man numera föredrar. Om man nu...
Konstig val med deras leather magsafe. De har funnits länge och jag har ägt ett sånt för varje iPhone generation. Man har vetat att man fått...
Tack för input. Sannolikt behåller jag 14P. Känns helt meningslöst att byta den mot en 15P, om jag ska byta ska det också märkas och då är det...
Aha du har stora labbar :) Jag upplevde 14PM som en tegelsten och gissar att 15PM kommer upplevas lite som det också.....får känna o klämma i...
När du skriver att du inte upplever så stor skillnad mellan 14PM/15PM, känns båda tunga/klumpiga och långt ifrån en "enhandstelefon"?
Det ska bli intressant att höra er beskriva skillnaden mellan 14 pro o 15 pro, när det kommer till känslan i handen. Tänker dels vikten och...
På vad sätt har det förbättrats?
Vad säger ni, ska man ladda ner skarpa iOS 17 eller vänta?
Kul :) [ATTACH]
Annars kan man skaffa lite mer utrymme på iCloud och välja att ha thumbnails på telefonen.
Jag är principiellt mot långa bindningstider. Men det har sitt ursprung i att jag inte binder bolån, elavtal etc. Vill ha möjlighet istället för...
Sen 2015 har jag kontantköpt telefoner hos Netonnet. Då jag är medlem har jag 90 dagars öppet köp och ofta har jag haft tur att de haft kampanj på...