Separate names with a comma.
Har du vanlig hemförsäkring får du betala ca 1500 kr i självrisk och då repeteras den om möjligt eller så får du köpa en ny.
Mm. Fast JB drar mycket mer än så i icke perfekt förhållande. :-)
Då är det ju ingen smartphone. ;-) Du vet att du med Tasker kan stilla in så att t.ex. Wifi och mobildata stängs av när skärmen stängs av?
Hon förklarade att det var sporadiska fel så kanske inte drabbar alla då.
Phew. Upptäckte samma problem på min jobbmobil (S2). Ringde 3 och det är ett nationellt sporadiskt problem. Ska vara löst imorgon. Tjejen har...
Nej har ej testat låsa den på 3G. Kan göra det, jag har ändå 3 som operatör och de kör bara 3G så det är lugnt att köra det. ;) Stock rom JB....
Kör du ICS eller JB? Om JB så är jag inte förvånad.
Måste tyvärr säga att jag upplever problem med 3G-täckningen i JB. Jag får "sidan kan inte hittas" ganska ofta, och behöver då trycka på länken...
Klart den nästan inte drar något i flygplansläge. Jag är intresserad av viloläge fast med 3G på och ev lite sync om man har det. Procenten är...
En request till er som påstår sig vara nöjda med batteritiden: Kan ni inte ladda era telefoner fullt på kvällen. Innan ni går och lägger er så...
PM:at dig istället. Men misstänker att du inte förstår bättre för det. Vad har du för batteritider då? Total och skärmtid. Jag får 18-24 h med...
Räcker gott och väl att läsa de inlägg du skrivit senaste dagarna i denna tråd för att du ska vara en otrevlig människa, eftersom det är det du är...
Jepp, det har den.
Någon som kan lägga upp apk:n för samsungs photo editor? Jag känner inte för att aktivera Samsungs egen butik efter senaste återställningen enbart...
Varför i hela friden skulle det göra någon skillnad på att göra en återställning INNAN uppdatering om man gör en efter? Det är ju lite svårt nu...
Hade en DIR-655 och det var fruktansvärt. Köpte en Asus N56U och jävlar vilken skillnad. Både i hastighet, batteritid och räckvidd. 5 GHz kan ju...
Gjorde två Hard resets efter varandra via knapparna sent igår. Upplever att galleriet flyter bättre men inte perfekt. Å andra sidan. Kan det flyta...
Ditt galleri flyter finfint när du bläddrar från bild till bild? Om man swipear från en bild till en annan laggar det märkbart jämfört med ICS....
Det lär ju dock inte ha med TW som sådant att göra att galleriet är laggigt, tangentbordet är laggigt och att det drar mer batteri i standby....
Installera BetterBatteryStats och se vad som drar batteri.
Någon som kör custom JB-ROM eller vanilla som kan svara på om samma buggar finns även där? Dvs, laggigt gallery, laggigt tangentbord, fysiska...
Din telefon sover ju nästan aldrig. Om man ställer in att Wifi ska stängas av i viloläge så tar det 15 minuter tills det stängs av. Fast om man...
Google Location ligger säkert och försöker även om du stängt av data. Har du inaktiverat Google Now? Det verkar dra en del, men sådär mycket...
Som några redan påpekat. Det spelar stor roll vart man befinner sig. Nu 5 h ur laddaren och 1,5 h skärmtid. 63% kvar. Vart på jobbet och åkt...
Tror att Swedroid låg nere några korta stunder nyss/tidigare. Hade problem att ansluta dit men inte till några webbsidor eller Facebook t.ex.
Det enda jag stör mig seriöst på är att tangentbordet blivit tightare och ibland laggar. Ok. Att galleriet är buggigt och laggigt också. Men...
Telia-låst? Jag har då inte sämre 3G med min olåsta än jag hade med ICS. Jag har 3, men olåst/obrandad telefon. Har sett många med 3-brandade...
Tänk på att det är nästan bara de som har stora problem som skriver här inne. Alla nöjda skriver inte. Ni som har problem med onormal drain i...
10 h ur. 5 h skärmtid. 33% kvar. Skärmtiden är absolut bättre! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Möjligt att de som ej har olåsta har fått med problem från sina respektive operatörers "översedda" JB-versioner. Tror de flesta EJ testat...
Måste vara nåt fel för rullgardinen är blixtsnabb! Fabriksåterställning... Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Antalet program i minnet är för för att RAM-minnet nu fått mer plats. Dessa körs ej. De väntar bara ett visst tag ifall de används snart igen. Kör...
Att googla osv med rösten har jag ingen nytta av. Det ska väl vara ett par ggr per år i bilen då. Det jag menade med flufffluff är alla konstiga...
Någon enstaka gång ja. De kan ta skada om man gör det för ofta. De mår generellt bra av att laddas ofta. De har minne så en hel laddcykel...
Finns det ingen kalibrering för tangentbordet? Skulle vilja göra en då det känns som jag träffar mycket mer fel i JB. Sent from my GT-I9300...
3% i timmen vid standby? Dvs skärmen släckt. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Standby igår natt med Wifi drog som sagt 0,4%/h. Inatt med 3G drog det 0,8%/h. Med ICS 0,1-0,2%/h med Wifi eller 3G. Varför stänger du av Wifi...
9 h ur laddaren och drygt 3 h skärmtid. 55% kvar. Helt ok. Verkar inte sämre än ICS gällande användande/skärmtid. Har stängt av Google Now och...
Aldrig haft problem med det. Varken i ICS eller i JB varken före eller efter återställning. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Har inte haft redraw med Nova Launcher hittills. Vad menar du med att copy/paste inte fungerar? Kan du inte kopiera och klistra in text t.ex.?...