Separate names with a comma.
En snabb fråga med Lollipop. Har sett på olika bilder, vissa har kvar den/de gamla meny knapparna(Back, Home,Recents), medans vissa har nya...
Hmm. Kan vara kanske att de blivit cirklar hos folk om de kommer grus eller något kanske. Eller solfläsk ingen anign. Äsch jag kör utan skärmskydd :D
Wooohps, kanske bäst att beställa skärmskydd då. Har aldrig gillat skärmskydd, men detta låter inte roligt att få ett märke av cirkeln. Fast...
Sweet. Hämtade ut min igår. Den kändes inte alls lika stor som i affären, dock känner jag att skärmen är fan stor :D Men inget negativt of...
Men förlorar man inte vissa features då ? Ex dualwindow? LG Quickcircle osv ?? Ska hämta ut min sen i eftermiddag :D :D Yiieah
Undra hur de är med AOSP rommar och om man har LG Circle QuickCover, lär ju inte fungera med andra ord.
Härligt. Min är också påväg nu från NetOnNet. Roliga är att jag köpte den i söndags online, priset var då 3790, dagen efter ändrades det till...
Ahaa. Det förklarar det haha :D Kommer avakta med Lollipop när jag får min från NetOnNet. Gillade inte riktigt de på min N4
Har du uppdaterat eller kom den med lollipop?
Haha beställde en G3 igår på NetOnNet för 3790. Ser idag att den kostar 3490:-, blir surt och ringer, men dem skulle ordna så jag skulle få...
Asså jag vet inte riktigt. Jag fyllde i kontrollnummer och de och klickade på Godkän köp och då stod typ vit text på sidan och massa kod. Kommer...
En fråga ang erbjudande hos Tele2 online. Det står att man kan köpa en telefon kontant utan något abonnemang eller månadskostnad. Men det står då...
Står mellan kvalet att sälja min N4 eller att köpa ett nytt orginalbatteri från mytrendyphone.se. Men tänkte kolla, är de någon som bytt batteri i...
Har en. Kolla min tidigare sälj tråd. 700kr.
Ahaa. Hmm njaa fan så länge väntar jag nog inte iafall. Men är rätt så säker att när jag köper så kommer de bli en 1+1 iafall. Om batteritiden är...
Fast du kan välja utan abbonemang, så man behöver inte bli kund förutom att köpa telefonen enbart.
Ahaa. Låter härligt. Just det att priset är så jävla bra också gör ju en ännu mer sugen. Q3 haha när är det? Orkarr inte räkna. Vettifan om har...
Okey. Nej den såg inte så stor ut faktiskt. Jag har rätt stora händer så passar nog bättre folk med större händer maybe :P Dock har jag alltid...
Ahaa. Okej. Den ända anledningen jag skulle kunna tänka mig en G3 är väll för att jag kan köpa den för 3095kr med studentrabatt. Men som jag ser...
Åh jag är också sugen på antingen en One Plus One eller en LG G3 32Gb som jag kan få tag i för 3000 kr.. Vet inte riktigt hur jag ska göra, har en...
Okey. Oj glömt ändra min address. Bor numera i Växjö.
Ja jag har kvar original kartongen, original laddare med sladd. De var de som fick till. Har även ett klister os jag haft på baksidan av telefonen...
Okej. Ingen fara. :) Tar absolut inte illa upp :) Här är några bilder jag precis knäppte på den. Måste vara lite stolt att jag lyckats behålla den...
Köptes December 2012. Baksidan är helt reprfri, även framsidan är av bra skick. Tappad fåtal gånger och träffat plastkanten precis vid glaset, men...
Fan också hahah :( Sugn som fan på G3 också. Någon som vet om man har siba kortet , kan man typ få rabatt om man köper något där isf ?
Ja de hela är jätte mysko. Min telefon startade inte ens om sig. Och uppdateringen vara bara 16 mb ?
Fick också meddelande om uppdatering. En timer tickade ner och den skulle starta om, men de gjorde den inte. Sen bara försvann skiten. står...
Haha hm i början kanske max 2 ggr fick jag 3h skärmtid, nu mera får jag inte mer än max 2h, Skärmtid att tillägga. Vettifan vad de är verkligen....
Fick igår 3h+ skärmtid. Och enligt mig känns det som en liten push i batteriet i stock, då jag inte alls fick något bra med stock Kitkat :D Så jag...
Nej det går inte så enkelt. Jag kan verkligen rekommendera denna sidan http://www.tutorialspoint.com/java/index.htm Står precis allt som...
Ett ringke slim case är riktigt bra:) Tar inte alls mycket plats och den känns ändå rätt naken jämnfört med en bumper :)
Okej. Hur mycket har du lagt underklockningen på då? :D
Ahaa. Borde kanske testa francos per-app mode då, för antar det är de du använder när du underklockar... Märks det när du surfar då att den är...
Vad använder du för setup då? Jag får ut riktigt pissigt batteritid med min i Wifi. max 2.3h :/ Och jag kör för tillfället purity +...
Någon annan som har samma problem. Jag kan inte testa då jag testade det när det inte fanns i sverige ännu. Menvill testa nu igen :/
Jo kör också med franco. Flashade om romen idag ska se hur mkt man kan pressa ut batteriet :D
Kör också purity och kan hålla med om batteritiden. Konstigt nog har jag aldrig fått 3h skärmtid nu, men när jag körde med paranoid så fick jag...
Okej. Bytte till ART och helt klart mkt bättre :)
Måste man installera om alla appar då? Läste någonstans att det bara fungerar om ART är aktiverat innan man installerar apparna?
Yes. Blir nog GEL i mitt fall då, eftersom jag föredrar Nova framför Googles egna.