Separate names with a comma.
Tack, tänkte nästan att det borde funka, men men vet aldrig ;) Hoppas nån kan svara på de andra frågorna....
Funderar på att köpa en 101:a mest till surf, spel till barnen m.m. Har lite frågor, har en Desire idag, kan jag använda samma google konto på...
Den var trevlig den också, installerad. Får se vilken som avinstalleras :)
Här finns den i 1920*1080: http://www.beebla.com/images/wallpapers/1286804340-pacman-mac-wallpaper.jpg
Tänkte tipsa om ett program jag precis installerade, Wave Launcher. Med det kan man få 5 genvägar till program, kontakter m.m.m. Genvägsfältet...
Så här gjorde jag.... Jag packade upp en zippad tema fil och fick då fyra png bilder. iphone_background_3.png = bakgrunden på slidern....
Tänkte precis göra en sådan här tråd också :) Men nån hann före :cry: Bidrar med en jag gjorde lite snabbt, gjorde den i några färger till...
Provade att göra en egen slider, delar med mig av den här någon annan kanske tycker om den också? :) [img]...
Lägg filerna i mappen, /sdcard/data/com.teslacoilsw/widgetlocker/themes/ så kan du välja temat under "Anpassad slider"
Jo det var dem jag menade, visste dock inte att man kunde se dem på nätet. Bläddrade bland dem i programmet.
Nice! Installerade den direkt :) Fanns dock inte många sliders att välja på, men det kommer nog fler snart.
Vill ha en genväg till spotify, och det blir det både i notifikationsfältet (långt ord) och på "skrivbordet"...
Kanske inte hör till detta ämnet, men det passar ändå in på topic. Jag vill ha en moddad slider, ser i screenshots tråden några varianter....
Ok, har installerat det, men har några frågor till nån som kan programmet... När jag klickar på genvägen så startas inte programmet utan jag...
Skulle vilja lägga in några genvägar i notifikationsfältet. Provade i folder organizer, men då kom det även upp ikoner i statusbaren. Nån som...
Super, vill få bort klockan från statusbaren och se batteri % där :) Blir att köra in 6:an direkt!
Läste att android 2.3.3 har släpts till Nexus One och Nexus S. Betyder det att vi kan få en bättre 2.3 från CyanogenMod nu?...
Det tänkte jag inte på ;) Thanx!
Söker en laddare till telefonen, typ "extra batteri", som ansluts till telefonen med micro usb sladd. Ett litet kompakt batteri...
:cool: Nån som märkt någon skillnad? Eller kan man läsa det någonstans?
Har installerat Cyanogen CM7 - Nightly, dock finns inte original ljuden kvar. Nån som vet hur jag får tag i dem? De verkar ligga i telefon...
Saxat från Androidcentral, CyanogenMod V7.0.0-RC1 now available for Nexus One, MyTouch 4G and EVO 4G...
Det är inte den heller, har den installerad nu, men skulle hellre vilja ha den andra Nån annan som vet?
Nån som kan säga var jag kan ladda ner Unread Count Widget. Hittar ett program som heter så på market, men det verkar inte vara samma.
@baker666 hann visst före ;) Nu funkar det, gick in och kollade i inställningarna under Mobila nätversinställningar / åtkomspunktsnamn, där fanns...
Har precis lagt in CM7 build 34. Och jag har samma? problem, kan inte surfa utan wlan. Får ingen mobildata mottagning. Nån som vet vad det...
Skulle vilja ha en stor 2x2 eller 1x2 ikon till ett program i widgetlocker. Nån som vet hur jag ska göra, hat för att jag sett större ikoner än...
Nån som vet om man kan ställa in ljudet med en equalizer i dennar rom? Funderar på denna rom eller Cyanogen 7, kör leedroid 2.3d idag, vill ha en...
Tack! Ska prova direkt! Funkade ju ganska bra det där, tack tack :)
Undrar samma sak, finns det widgets för facebook och twitter widgets som i LauncherPro Plus? En av de funktionerna jag använder mest, eller...
Skulle väldigt gärna vilja prova denna ROM, kör LeeDrOiD i nuläget. Men skulle vilja prova gingerbread. Läste "Warning: Not for new user, flash...
Det kan ju vara ett alternativ, kan man göra samma sak i Launcher Pro? Eller är det ADW som gäller?
Funderar på att köpa t.ex. en blade eller annan android telefon åt min mor. Men föräldrar speciellt om de är lite äldre kan ju råka flytta...
Är detta ett program som enbart fungerar med Cyanogen roms eller går det installera och köra på andra roms?
[IMG] 6x Minimalistic Text Widget Text ikoner moddade från Madelis mAdTxT.psd https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=31295 Appdrawer:...
Jag använder spotify som musik spelare, funkar det även till det? Ställer det om ljudet i "hela telefonen"?
Vet inte om jag kommer ihåg helt fel.... Men har för mig att i gingerbread så finns equalizer för att kunna ställa in ljudet. Och om det stämmer,...
Snygg hemskärm! Fråga, funderar på att göra liknande... Antar att du lagt transparenta ikoner över texten, spotify, camera, gallery? Om de...
Tack till er båda :)
Söker bakgrunden, har sett den i olika färgkombinationer... Har du fler varianter av den? Lägg upp den/de du har...