Separate names with a comma.
som ovan sa så måste du ingenting :) det här är först och främst ett diskussionsforum där de valt att ha en köp& sälj del, det är ingen skyldighet...
ifall du tappar batteri under nattens gång gör du två saker fel: 1. ladda under natten istället så batteriet är fullt när du vaknar? ifall det...
alla i den kategorin är lite samma skit. okej ifall du inte förväntar dig något men förvänta dig inte en trevlig upplevelse :3 du får vad betalar för.
man fick veta att 4g versionen skulle komma när den vanliga släpptes så hade man inte koll får man skylla sig själv :3
LG har ett ganska (VÄLDIGT) dåligt uppdateringsrykte, inte bara gällande optimus 2x utan även deras nuvarande 4x är "osäker" huruvida den får 4.1...
är byten intressant?
byte mot en htc desire S intressant?
det finns en tråd med det ämnet, men med frakt och allt krångel inräknat tjänar du max 500spänn, men då får du troligtvis vänta ett tag på...
förlåt men nej, bars optimus G har en BRA kamera (i smartphone-mått) och den finns inte ens på den svenska marknaden. optimus 4x har en värdelös...
förlåt ifall det redan står någonstans, kollar igenom lite snabbt! vilken version av iOS använder du?
vilken webbläsare använder du? eftersom man slutade med flash-stödet i 4.1 jelly bean så tror jag inte chrome och standardwebbläsaren kan hantera...
Nej det var tyvärr inte jag! Nej förstår att du inte lägger mer då, men jag vill inte släppa den så billigt heller, använder den ändå ibland....
Har en nikon D60 och en extern sb 400 blixt, hur mycket vill du lägga ut ungefär?
Står skåne under avataren, så gissar på det.
vet du om det här går att tillämpa även på maxi unlimited?
Aha det var jag som misstolkade dig bara, my bad! men du kanske skulle klara dig på 1gig speciellt med tanke på ditt wifi hemma också, i värsta...
jag streamar diverse video över 3g i cirka 1 och en halv timme varje dag, streamar mycket musik och surfar mycket, vissa månader hamnar jag på...
undrar också detta!
tror alla operatörer utom tre låser upp efter ett år, tre kör på 2 tror jag.
that's what they all say :3
dom varnar för vissa säljare på aliexpress, finns lika mycket scammaers på ebay. med det sagt så finns risken ALLTID när man köper på sådana sidor!
du kunde ha startat en tråd med tanke på hur lika dina frågor är.
ingenting nu när du svarade på två frågor med en fråga :)
vart finns du och hur mycket vill du ha?
Ja, eller de flesta (alla?) telefontillverkare förbehåller sig rätten att vägra garantin ifall mjukvaran är modifierad, men ifall du t.ex fått en...
förlåt ifall du tog mitt inlägg drygt förövrigt, var menat som en seriös fråga men såg tonen det hade nu! ska lämna tråden nu :)
jaha, trodde den fortfarande låg på 3500! för det priset är det verkligen en bra telefon. men för stryktåligheten kanske xperia go är bäst ändå,...
du skriver här att du inte har ett kvitto, men sen skriver du att originalkartong OCH kvitto finns. hur ska du ha det haha?
i den storleken och ifall pengar inte är ett jätteproblem så verkar galaxy s3 mini mest värd, inte speciellt dyr men kanske inte värd sina pengar...
nej dropbox funkar fint utan jailbreak! i en iPhone kan du dock inte välja standardprogram för funktioner som du kan i android, t.ex bara hålla in...
vad har du för telefon?
tror det är som med de flesta andra mobiler, man vill berättiga sitt köp och beter sig som att telefonen är fantastisk! tycker den är för dyr...
tror man kom fram till att det fanns ett chip men ingenting som stärkte själva signalen därav var det värdelöst ändå?
kan det vara så att pennan behöver kalibreras?
om dom släpps till sommaren har sony gjort fel igen, det är alldeles för lång tid, då kommer nästa generations hårdvara a la samsung galaxy s4...
ingen kritik mot dig utan reflekterar bara generellt nu! det är tråkigt att folk känner att de måste tjäna något på att donera till...
har du flashat boot.img? skriv exakt vilka steg du tagit så ska jag se ifall du missat något!
ja det kan du! icloud är väldigt dyrt i förhållande till vad du får, det är mer integrerat i iPhonen men med min jailbreakade iphone 4s har jag...
säker på att du såg den i high framerate då? menar inte att idiotförklara dig eller något! men finns ju en vanlig version, en i 3d och en i 3d OCH...
jag kan inte säga vilken av telefonerna som passar dig bäst för det är bara en smaksak, men en note (note 2 antar jag då den ligger i samma...