Separate names with a comma.
Mediapad är ju sämre än Xoom:en..
Huawei Sonic är lika kass som ZTE Blade: http://geekaphone.com/compare/Huawei-Sonic-vs-ZTE-Blade
Byte mot HTC Desire och 200 spänn? Om inte, kan du tänka dig att sälja luren? Och isåfall, för hur mycket?
Har en olåst HTC Desire som jag har använt som WiFi-hotspot till min gamla surfplatta men nu har jag köpt en ny surfplatta med 3g och har därmed...
Nu har jag förvisso skaffat mig en Motorola Xoom men priset för ovannämnda surfplattan gör den väldigt intressant. Vore kul att se om någon har...
Sålde vidare plattan, den var inget för mig.:)
Kan betala 400 inkl frakt?
Du har PM!
Oj, läste fel, trodde du bodde i Kista vilket ligger strax utanför Stockholm.
Kantstött på toppen men i övrigt i gott skick och skärmen är fin och klar. Funktionsmässigt är den bättre än Optimus 7:...
Lägg ut den på Tradera, Blerimus. Där lär du få det du önskar för surfplattan! Själv har jag nu kommit underfund med att jag är i behov av en...
Olåst HTC Desire plus 300 spänn?
2 kontroller, gott skick, knappt använd.
Haha, passande namn. Jag har ett Playstation som samlar damm, dock ingen slim-version. Vad ger du?
Du har PM.
Nvm, din annons påminde mig om en användare som kallade sig "Partaj" som blåste en kille på mer än 2000 spänn. Sorry.
Som sagt, har jag fel ber jag hemskt om ursäkt och hoppas även att du blir frisk! Hela din annons och profil påminner mig dock om en bedragare...
Om jag har fel, ja, då ber jag hemskt om ursäkt.. Jag måste dock säga, detta känns väldigt likt "scammen" en annan swedroidare åkte på, en...
KAN GE 2450 KR, DET ÄR MITT SISTA ERBJUDANDE...
Haha, han är efterbliven, jag har 27 st PM från samma person nu.. Hur som helst, plattan är nu bortlovad så tråd kan låsas. Tack och hej!
Fått PM a la 550 kr, för 600 kr säljs den direkt.
Hon tackade nyss nej till 1800 kr som jag erbjöd henne, varför tror du hon skulle acceptera 800 kr? :teeth:
1800 kr är mitt sista bud!
Jag håller med om att skambuden här kan bli i överflöd till och från, har själv upplevt det. Fast Hellscreamer lever faktiskt i sin egna värld,...
SVARA DÅ!!!!111
VAD HETER MODELLEN EXAKT?
DU KAN FÅ 1500 KR FÖR DEN?
DU KAN FÅ 1300 KR FÖR DEN!! HAR EN KOMPIS JOBBAR I H-BORG SOM KAN MÖTA UPP DIG? VAD SÄGS?
Du, mongoloida individ som inte förstår ett nej, sluta skicka PM till mig. Du får den inte för 150 kr när folk budat över dig i tråden.. Du har...
HEJ VAD SÄGS OM 1000 KR?
Jag är otroligt ohändig, definitivt den minst händige individen jag känner! Lycka till med luren.
Kan en viss användare i denna tråd sluta skicka PM till mig om att han SKA HA min platta för 150 kr inkl. frakt? Jag vill bli av med plattan men...
Hej, jag blev idag på gymmet av med min mobil, plånbok med leg, bankkort, busskort, min gamla laptop och hela rubbet och massa annat. Jag undrar...
Har tyvärr ingen användning för en mobil med spräckt skärm, tack i alla fall.
Skulle du vilja byta den mot en olåst ZTE LIGHT surfplatta med 16 gb minneskort? Den har 7 tums skärm, 3 mpix kamera, GPS, 3G (det går att ringa...
Imorgon förmiddag.
Hej, har skaffat mig en ny surfplatta och därför ska denna bort. Den är i okej skick och fungerar som den skall. Det är en olåst ZTE LIGHT med...
http://cdon.se/hemelektronik/denver_tac-7018-20447949 Vad sägs?
Jag står fast vid mitt bud, du får gärna höra av dig senare om du accepterar det! Betalar då omgående. Om det inte är utav intresse, ja, då får...