Separate names with a comma.
[IMG] Battstat Tajm Launcherpro [IMG] Snowstorm Truesoft ikoner by Verrox (https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=20004) [IMG] Kalender från...
Tyckte det fattades en twitterikon så jag gjorde en väldigt hastigt. [IMG]
Ja men 3 dagar låter otroligt, hade jag haft den batteritiden hade jag varit skitnöjd. Får väl prova att kalibrera om batteriet nån dag :) Dock så...
Någon här som provat Flykernel BFS till denna rom? Funkar det bra? Hur funkar batteriet? Hur mycket använder du telefonen under dessa timmar?...
Kör du med flykernel?
Har installerat elelinux froyo 1.6 med flykernel 10a. Äter ju upp batterier som bara den. Snart ger jag upp och kör on originalet igen.. Kanske...
Hmm, min var uppe i 44°C när jag körde den med i 614, dock inte med denna kernel. Har precis flashat in den, ska se hur det funkar. Såg dock att...
@Hund, tackar! Är det bara jag som tycker heron blir jääävligt varm när man kör den i 600+mhz, är detta ett problem när man kör denna kernel?
Har dratt ner filen, har dock inte lagt över den till telefonen ännu. Ska göra det senare, återkommer med resultat då :)
Nu får dom rappa på lite!
Nej, faktiskt inte. Kan man stänga av uppdateringsintervallen helt i denna? Så att man bara uppdaterar när man väljer att starta programmet? Hade...
Måste vara blind, hittar inte ett ända tema. Har sökt på CyanogenMod i forumdelen teman men jag hittar då fan inget :(
Vad är det för förbättringar?
Kanske man har något att göra imorgon då :)
Men som dom själva har sagt så är det på gång. Förhoppningsvis inom en snar framtid. Dock så tycker man att sådant borde fixats för längesedan.
Provade att söka efter teman till VE5 men hittar bara ett. Har du lust att länka? Sen har jag även en annan fråga, hur länge räcker batteriet...
Har du lust att länka den? Hur fixar man in en ny kernel?
Hur fan har du lyckats med det? Har 60% kvar nu efter 6h och jag har ungefär gjort samma sak som dig. Satt iofs i en timme och laddade ner alla...
Funkar väl helt ok än så länge. Laddade mobilen fullt vid 12:00, har alltså haft mobilen igång i 5h och jag har 67% batteri kvar. Fast då har jag...
Om man hade kunnat logga in via lösenord hade det vara kanon. Räcker att man, som med swedbank kan kolla sitt saldo och överföra pengar mellan...
Tänker inte använda den här appen om man måste springa runt med dosan i fickan. Helt meningslöst.
Ok, jag kör fortfarande med den första versionen så ska försöka hitta den ny och se om det är några förbättringar :)
Ingen fara, provar och ser om det funkar med o köra 4h.. :)
Kan man få bort facebook for android på något sätt? Eller har dom löst problemen med att den suger batteri?
Ska testköra denna idag så får vi se!
Menade mest att jag ville ha vita bakgrunder i menyer och så, men det verkar inte finnas till någon rom! :(
Så där ja, då har jag flashat in denna rom! Än så länge flyter det på bra, sitter dock och funderar på vilket tema man ska använda :D Tips?...
Så där ja, då har jag flashat in denna rom! Än så länge flyter det på bra, sitter dock och funderar på vilket tema man ska använda :D
Ska dra in denna på telefonen imorgonbitti, skulle dock vilja fråga om det finns någon snäll person som kan lägga upp lite screenshots på de olika...
Någon som hört nåt mer om denna app?
Snabbhet vs stil. Spelar mig ingen roll så länge man kan köra med launcher pro. Det jag är ute efter är en stabil rom som inte äter upp allt mitt...
Hej! Har installerat VillainRom 12 på min mobil just nu, men jag skulle gärna prova andra roms men vet inte vilka jag ska välja? Har försökt...
Du råkar inte sitta på en länk till den romen?
Yeah, Runkeeper har itne funkat något vidare för mig heller. De program jag anser funkat bäst är Cardiotrainer och Mytracks.
Doubletwist är min favorit när det gäller musikspelare, helt enkelt underbar!
Ring Tre eller åk in till trebutiken där du köpte telefonen. Visa att du är väldigt arg och jävligt besviken. Hota med att byta operatör om dom...
Jag hade med rootat på detta sätt men körde från början på wikin och det fungerade för mig iaf :p
Det kommer säkert, Android har inte fått samma hype som iphone i Sverige. Kommer säkert snart. Om inte annat så finns ju Internet. Tidningar är...
Okej, det låter ju bra. Men hur är det med att dra ner hastigheten? Vad ligger en hero på i vanliga fall? Sent from my HTC Hero using Tapatalk
Om man vill överclocka sin Hero vad ska man sätta den på då? Om man vill underklocka den för att spara battery men ändå kunna använda telefonen,...