Separate names with a comma.
Är ute efter ett garmin pulsband gärna det vita pro alt det röda basic Med vänlig hälsning, Erik
Riktigt nöjd med skärmen, lite irriterande att min mac direkt går upp på 180hz men för Windows var jag tvungen att specifikt ställa in det.. inte...
Fick hem min ASUS igår och kommer köra på den. Amazon.se Laddar inte datorn via usb-c men om manska få detta verkar DELL du länkade @bernard var...
Mmm det är där jag är lite också, sjukt sugen på oled men vet att jag kommer noja över att saker inte får vara statiska
Ja, jag har också förstått det som att den ej klarar usc-c passthrough utan laddar endast en mindre enhet som tex mobil, tangentbord osv.. håller...
Precis fått hem en ny rig så att jag äntligen kan börja spela med barnen :) - har dock en 38” 60Hz som varit fantastisk att jobba på men tänkte...
Håller på att titta på lås till ny dörr. Kollar på Yale L3S eller Nimly touch pro - yale verkar ju vara ledande men gillar att Nimly även har...
Haft Bose, smidig förvaring. Neutralt ljud som går att eq till rätt bra. Sinnesjukt bra anc. Helt ok mikrofon men plockar upp röster runt dig lätt...
Såld till @joama73
Sorry glömde helt bort det här. Skickar PM
Noterat, kör budgivning till imorgon klockan 17
Mina föräldrar har uppat sin ipad så tänkte kolla om någon här är i behov av en. ipad pro 9,7” 32gig Batterihälsa: oklart, går inte se på en så...
Är redan helt nere i ios-träsket med hela familjen dock fungerar det sjukt bra med att kontrollera båda barnens mobiler både till appar och...
Han är 8 år och använder den till pokemon go till 99% - han ska vara glad att hans ens får ha en mobil
Haha tack
Sonen har en iPhone 8 som håller på att dö och tänkte köpa en ny till honom i julklapp. Söker en 12,13,14 vanlig eller pro men ok batteri i. Gör...
Tar den för 2k plus frakt
Nu fick jag mail att de öppnat beställningen på comply Premium Memory Foam Ear Tips for Apple AirPods Pro 3
Fick mail om att comply släpper sina 3e November
Köpte du dina AirPods från apple?
När Ace kom kostade de 5000kr har jag för mig. Testade dem då, lite trist ljud för de pengarna men 2670kr är helt klart bra pris, speciellt om man...
Jupp, testat båda - tycker att det är lika bra nu. Dock har ultra bättre passform enligt mig, låser liksom fast i örat. Men AirPods mikrofon är...
De enda jag hittat är LG, deras kuddar går faktiskt köpa som reservdel direkt från LG om man kontaktar support. Dock har ju alla tillverkare olika...
Jag får reaktion av dessa också tyvärr. Apple har varit sjukt snabba på att ta tillbaka buds utan några frågor och betalat tillbaka fullpris. En...
I mitt fall är det inte silikonet som är problemet utan akrylaterna i limmet som ger reaktion får även reaktion av vissa limm i plåster. UV lampan...
Fick en liten lite reaktion i höger öra men helt klart mindre än vad jag fått av några in ear på länge. Testar att UV-behandla dem nu
Fick mina AirPods Pro 3 idag och haft dem några timmar i öronen redan. Ingen reaktion ännu - brukar kännas efter några minuter bara. Är även...
Har ett svagt minne av att jag lämnat tillbaka ett par AirPods Pro för några år sedan. Men bättre att slå Apple en signal alt köpa från Amazon. De...
Elgiganten har bra samarbete med Electrolux och brukar ha bra priser på deras tvätt och tumlare. Vi köpte våra där för 8 år sedan och snurrar på....
Hittade en tråd på redit där personer med eksem testat AirPods Pro 3 utan reaktion. Jag har beställt hem ett par och tänkte testa. Apple skulle...
Blev ett pikata ultra slim kevlar - haft det till min 15 pro och har överlevt allt än så länge plus otroligt tunt. Classic Minimalist Phone Cases...
Men sedan såg jag denna och inte jättestor skillnad tbh - en bra review utan för mycket fjäsk till apple [MEDIA] View: https://youtu.be/tz9rbmBAimo
Såg det här, rätt crazy hur mycket bättre mikrofonen är [MEDIA] View: https://youtu.be/ZI9Tz-irYfM
Tänkte att jag forsätter lite här med de hörlurar jag testat, jag har allergi mot akrylater dvs limmet samt lackerna i budsen verkar det som - får...
Nytt pris 3500kr
Elgiganten och Amazon har Sonos Ace nedsatt till 2990kr från 3849kr. Tror de fick på 5k vid release.. Amazon.se
Skickar PM
Här finns möjlighet att köpa de bästa true wireless på marknaden atm iaf när det kommer till ljudkvalitet. 5 drivers per hörlur, stöd för aptX...
Tack, får hoppa tyvärr
Hej! Var finns den? Har du kvitto?