Separate names with a comma.
söker efter app som döljer valda filerna på minneskortet dom flesta jag har testat vill flytta över filen till telefonen sen dölja använde...
det är bara för att du har stabiliseringen på den är sjukt jobbig det tar typ 4-5sek att ta en bild det är inte bara Klick sen ta ner kameran...
fick hem den här http://i61.tinypic.com/i3syo1.jpg fortfarande samma sak skärmen tänds o släcks hela tiden när den tappar kontakten med...
absolut inget fel på utomhus bilderna när det gäller inomhus bilderna är det ljuset som avgör hur bra bilderna blir om du inte har dagljus inne...
spelar ingen roll om den blir tät eller inte jag behandlar mina telefoner som om dom inte är vattentåliga jag badar inte med min klocka heller...
plasten täcker ju inte ens linsen bara runt om
polaren har oxå liknande fel fast bara på email
jag monterade tillbaka den ganska snabbt efter som jag köpte Qi laddare men idag släppte locket från hållaren är det nått som går på garanti...
vad sägs om 550:- + frakt
hur fixar man så att både Tango och vanliga hamnar under samma rad nu visar den i två olika rad då får man auto. två olika rader i teleboken har...
har märkt att WIFI käkar en hel del batteri
510:-
kan erbjuda dig 400:- + en Samsung Ace inte för att jag behöver en men kan ha som reserv har själv en AS15 med alla tillbehör inkl skärm köpte...
LÖST
spelar det roll om man väljer Collector eller PayByBill fakturakonto ?
Volym 2GB är tydligen borta får jag då automatiskt uppgradering till 3GB efter som det är samma pris? EDIT gick in och ändra under Mitt Tele2
har tre olika kablar och testat att inst.om drivisarna om och om igen så nu orkar jag inte och kör USB3 som USB2
min dator säger att jag ska koppla till USB3 för att få upp hastigheten men den är ju kopplad till USB3 port med USB3 kabel har testat i 10...
SÅLD
går det att dölja tel.nr när man ringer folk som man inte har i tel.boken?
finns det mindre android än X10 Mini tänkte ha den som GPS tracker
har alltid kört med displayskydd på alla mina prylar med display men behöver man göra det på S5 tror ni eller är den svår att repa ? tycker...
http://www.uret.se/emporio-armani-sportivo-svart-stal-o4600-mm-p-27084.html så ge honom 1800:-
om du har tid att vänta 1v så ska vi sälja en av tantens extra S3 den är näst intill nyskick har varit både skal och display skyddad sen dag...
hehe trodde att man fick data, samtal och sms varje gång man kolla reklam kanske därför barnen kunde ringa utan att titta på reklam :-) Skickat...
vadå har dom ändrat nu så man kan bara surfa om man kollar reklam sen fyller dom själva 120min varje månad för samtal/sms?? MOBILSURF Surfa...
byt minneskort ser ut som skrivfel
den saknar tätning
går det att låsa upp en S4 gratis? den är låst till 3
ser ut som S5 med extra skal världens minst 3.5 uttag eller?
helt ok håller typ 50% längre fast batteri inte är inkörd men luren blir sjukt ful efter som jag har ingen bumper som skyddar ramen så...
https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=111508
jag kom på att jag ställer inte i tiden på schemat jag skriver tiden i händelse raden då kommer ju inte apparna fatta vilken tiden dom ska...
har en app som heter Silent Time som jag har varit mkt nöjd med eftersom jag har haft samma schema hela tiden var det enkelt men nu är det olika...
om den håller dubbelt som org så är det bra men det är inget jag kommer att använda med org klarar jag mig en hel dag utan problem kanske bra...
fick hem min 7800mAh batteri idag ska bli kul att jämföra mot org som är på 2800mAh säkert sk*t men ska ändå bli kul att testa S5 känns...
Tänkte sälja en av mina extra telefoner Samsung S3 blå i mycket fint skick för sin ålder ca. 2år har haft displayskydd sen dag ett som jag har...
man får ju inte med vinterdäck när man köper en ny bil för 300tusen fast det är lag på vinterdäck jag märker iaf ingen skilnad vad händer om...
du kan få en fin SGS3 för 1300:-
Google upplåsning hade jag tidigare oxå