Separate names with a comma.
Hmm... skumt! Det fungerar snabbare än någonsin på min telefon och batteritiden är också även den bättre än tidigare! :)
Förstår liksom ändå inte riktigt VARFÖR du vill nedgradera från 5.0 ;) Såg du länken jag skickade angående vilka tweaks som är kompatibla med iOS...
Tethered är det du får leva med i iOS 4.3.5, tyvärr. (KÄLLA) Den .IPSW-filen du skall använda är DENNA (4.3.5 för iPod Touch 4G) :)
Ursäkta mig men jag måste givit dig fel information. 1. Ladda ner 4.3.5 (som fortfarande "stöds" av Apple) för DIN iEnhet. 2. Starta telefonen i...
All prat gällande iPhones och iOS borde tas i DENNA tråden. Men som svar på tal: Nej, du kan inte nedgradera iOS på ett enkelt sätt om du inte...
Dem har redan fått det att fungera :) en release lär komma snart :D
Hmm... det kanske bara var så att jag var ovan då :)
Det som jag var mest "missnöjd" över med min HTC Desire S var faktiskt att de touch-knapparna på framsidan inte fungerade lika bra som på min...
Heads up! Den är inte brickad när den är i "Dator -- ! --Mobil"-tillståndet. Dra ur batteriet, sätt telefonen i download-mode (Volume down + Home...
Jag tycker att du har lite fel där. Det tog faktiskt ganska normal tid med att få en stabil version av CyanogenMod till Samsung Galaxy S. Nightly...
Vad hade du tänkt dig för pris på telefonen? Är du intresserad av att byta den mot någon annan mobiltelefon? Vart finns telefonen? Off topic:...
Det är "tyvärr" ingen som vet det. Köp ClockWorkMod premium och få en notification när den nya stabila versionen är tillgänglig :)
Det beror helt och hållet på vad du har för krav på en telefon. Om du menar generellt gällande smartphones så skulle jag nog vilja lägga min röst...
Siri kommer ej släppas till iPhone 3GS och vad jag hört så är inte heller en portning av den på inofficiell väg på gång (iPhone 3GS skulle inte...
Till vilken telefon passar dem och vart finns dem någonstans? :) ** Tapatalked from iPhone 4 **
iPhones är fina telefoner :) inte allt för olik Android som många får det att låta som :) bra trådstart. Hoppas inte på för mycket off topic......
Officiellt från Apple's sida så kommer inte Siri släppas till föregående iEnheter innan iPhone 4S, men en portning av Siri till iPhone 4 är i full...
All cred som helst till CyanogenMod-team'et för denna underbara ROM! Long live CyanogenMod! :) Grattis och välkommen in i CyanogenMod-familjen :D
En liten notis/påminnelse: JVT är inte en officiell version ännu! Den är läckt inofficiellt! Jag tycker att du borde ta den med en nypa salt och...
Som du kan se i min signatur nedanför så har jag haft några telefoner och INGEN av dem har faktiskt krånglat p.g.a. att det just är en...
Se guiden på första-sidan som jag skrivit. Följ guiden helt och hållet om du vill ha en REN installation (observera att alla applikationer och...
ratgull; Vart bor du någonstans?
Jag har bara skumläst igenom tråden lite och måste bara få flika in med MINA tankar om det hela (måste dock inte betyda att det är rätt)... Jag...
Jag håller helt med hackeron; att sidan behövs piffas upp lite (bort med det gråa) men förstår ändå inte hur Hund;'s mockup kan vara så populär...
Hej alla glada! Spela Wordfeud? :D hit me up! jag heter "~ Henrik" utan " :D can u take the challenge? then cya there ;) P.S. NO CHEATERS!! :D...
Har du verkligen kollat igenom reglerna?
Jag hade också en HTC Desire S för inte allt för länge sedan och mottagningen var verkligen ingenting jag störde mig på. Själv bor man inte så...
CyanogenMod 7.1 stable var innan min Android-tid. Jag har faktiskt tappat en hel del inom både SGS-, och Android-världen nu när jag skaffat mig en...
Jag tvivlar inte en sekund på att det faktiskt är möjligt att porta Android OS till din mobilenhet, dock så tror jag inte att någon faktiskt tagit...
Exakt! Följ bara guiden i första-posten så hittar du snabbt tillbaka till CyanogenMod! :) Du kan ju alltid testa med att byta kernel. Den...
Du måste först root'a telefonen via länk #2 (för att få CWM Recovery) sedan följ guide #1 som du skrev.
För att öka chanserna att få sålt din mobilenhet så kanske en länk till Tradera-annonsen hade varit att föredra.
Bättre sent än aldrig! Äntligen! :D
Du vill alltså att vi skall disskutera hur kasst Android Market är?
Vad hade du tänkt ha som disskusionsunderlag till denna tråden?
------------------------------ CyanogenMod 7 Gingerbread ------------------------------ Vad fungerar/fungerar inte? Rapportera buggar...
Hehe den kan ju inte riktigt mätta det beroendet, vilket medför att jag för en gång skull får en telefon som jag kan använda. Haha. Alltså nu kan...
Visst är CyanogenMod underbart :D Själv införskaffade man sig precis en iPhone 4. Längtar till iDroid blivit helt färdigt så jag kan ta del av...
Du borde kanske ta dig en titt på Envirofone och se om det är något för dig. Om du skickar in din telefon så får du (i skrivande stund) 1.554,52...
Telefonen är nu såld så en moderator på forumet kan låsa tråden, tack! :)