Separate names with a comma.
Vart finns prylarna?
Trodde faktiskt att den skulle få bättre score men icke! Min allmänna känsla är på det sättet jag använder den är att den borde ha fått högre...
Ah du tänker så, nej den verkar sortera på förnamnet. Alltså det är förnamn i kontakboken det sorteras på.
Utveckla gärna din fråga, mina kontakter ligger alltid sorterade på namn/bokstavsordning.
Haha ja lite, har haft känslan ett tag att du inte kunde hålla tassarna borta från SD-varianten ;)
:cool:
Utmärkt
Pris?
När man får SD modellen för 3000kr mindre ca så var det ett lätt val för mig trots sämre villkor om någonting skulle ske under garantitid....
Jo jag har haft den i minst en vecka, jag köpte med 256gb då jag typ använder hälften normalt sätt. Jag är väldigt nöjd med den, jag upplever...
Dåså, då är det ju busenkelt. Släng och köp annat :cool:
Fungerar övriga produkter felfritt som är ansluta till samma nätverk? Har du kollat om det finns några uppdateringar att göra till högtalaren...
Ah okej, det är samma här med passform och öron :(
Galaxy Buds pro är ej av intresse?
?
Pris skrivet i sten eller kan det diskuteras?
Det är alltså repa under displayskydd eller hur menar du? Kan du ordna lite bättre bilder och gärna utan skal?
Grymt bra val även Exynos varianten är riktigt bra den med i år!
Vad menas med 4x4 för mappar?
Kan prylarna skickas innan betalning?
Nej det är samma här, har ett gäng spellistor med Euro på Spotify som åker på rätt så frekvent <3
Det är inget som en uppdatering av mjukvara kan lösa, det har med den optiska bildstabiliseringen/linsen att göra. Det är inga konstigheter, du...
Volt multiplicerat med Ampere = Watt
Där har du problemet, lämnar alldeles för snålt med effekt. Min laddare jag använder nu lämnar 3A vid 5/9V vilket blir max 27Watt... Din laddare...
Där har du den: Tissot Chrono XL Classic
*Vart
Bilder på klockan?
Jo de kan ja hålla med om verkligen, en sak att ladda telefonen var eller varannan dag men inte klockan. Vad köper du dina G-Shocks?
Mycket trevliga!
Tack! Ja kan inte annat än att hålla med, smartklocka i all ära och är bra till mycket men inte alltid!... Skönt att slippa ibland med gällande...
Skönt med vanlig klocka igen efter alla år med smartwatch! [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH]
Absolut, tycker den är riktigt snygg.
Snyggt!
Vad är det för modell på Casio klockan?
Häftigt men förstår inte hur dom skulle lyckas riktigt med att mäta blodsocker.. hoppas de stämmer dock!
Nej man behöver inte betala värdeminskning så länge telefonen kommer tillbaka i stort med samma skick som den såldes i som ny. Har du lyckats att...
Vem har sagt att du behöver göra det? Hos tex Netonnet hamnar återlämnade produkter i den sk fyndhörnan till ett reducerat pris. Där packas den...
I detta fallet Netonnet, 90 dagars öppet köp om man är medlem annars 30 dagar. Handlar du på nätet så har du alltid 14 dagars ångerrätt, du får...
SD
Tycker batteritiden är mycket bra, har faktiskt inte kollat på minuten Sot men absolut bättre än S20 Ultran.