Separate names with a comma.
du har inte lust att byta den mot en vit iphone 4s ifall TS inte skulle vara intresserad? :3 låst till tele2 och 16gb.
en vit 16gb iphone 4s? Har kvar kvitto och alla tillbehör, garanti i cirka 6 månader till!
en htc desire S lockar inte?
för att svara på din fråga så nej, det är JÄTTEsimpelt att byta launcher! du går in på play store och laddar ner den som vilken app som helst, sen...
Kameran som du sa är det som intresserar mig mest!
kan du utveckla då det inte finns någon Sony Nexus?
googla bara unlock zte blade eller liknande så bör en del komma upp! annars finns säkert en del tips här på forumet i blade delen! är inne på...
jämförelsen du länkade är helt värdelös på flera punkter även om jag skulle välja nexus 4 framför nya iphone, den har irrelevanta (inte bara för...
jag hamnade i bootloop senast igår och volymknappen + power funkade inte, så jag öppnade cmd och skrev in "adb reboot bootloader", använder dock...
haha det här kommer han ge dig skit för <3 av facit dvs.
vad tänker du dig pengamässigt för arcen? har f.ö ps3 spel ifall du skulle vilja byta!
samsung galaxy s2 LTE, samsung galaxy s3 4g och LG true hd LTE (eller något liknande) finns på den svenska marknaden just nu och galaxy note 2 4g...
hm okej, får tänka på det! tack ändå hoho
hur mycket skulle du vilja ha för sgs2? Har diverse ps3 spel om det skulle vara intressant för byte! bor i Stockholm också.
Hade helt glömt bort konceptet backup haha, shit, tack för påminnelsen! Har kikat på Andromadus tidigare och varit sugen men inte riktigt vågat,...
Hej, jag har precis vågat flasha min första rom (Fallout v5.0.0) och blev verkligen imponerad av hur mycket bättre upplevelsen är till skillnad...
bluetooth har tagits upp tidigare i tråden men eftersom ljudkvaliten försämras såpass mycket väljer många bort det.
tog tummen ur igår och följde guiden på engelska ändå hehe, fungerade galant! tack för svar ändå :3
kanske inte för dig, ha i åtanke att alla inte intresserar sig av samma saker. sorry för off-topic, slutar nu!
då gör du fel, du ska hålla in powerknappen först och sen trycka på volymknappen! trycker du volym först kommer dem självklart ändra volymen, och...
det är skillnad på att roota och byta rom :) förövrigt, vad är det för jävla svar? vissa vill kanske ha något som fungerar out of the box, alla...
tittar på mitt playstation på en 40-tums tv och får en helt okej kvalite, pyttelite sämre än dvd-rip, alltså inte bra kvalité men det är inte...
vet att jag bumpar en dödsgammal tråd, men känns onödigt att skapa en ny för min fråga. Tråden du länkar är död och jag undrar ifall du har...
fyfan vilken bra deal. hade definitivt slagit till ifall jag haft pengarna liggandes, synd.
du har rätt i din första mening, dock anser jag att netflix har ett dåligt utbud ändock om det är någorlunda brett. det är ju iofs subjektivt, men...
varför skulle oppo ett fysiskt qwerty? :( ingenting alls tyder på det
jag fick också netflix.se/spotify i mailet och det fungerade galant, ni som väldigt gärna vill ha det kan ju kontakta netflix kundtjänst och...
obvious troll. den förfärliga grammatiken, användarnamnet och den ganska humoristiska idiotin pekar på det haha.
alltså varför starta en ny tråd i helt fel sektion med den minst givande texten både innehållsmässigt och språkmässigt någonsin?
vill bara gilla hela tråden för att alla är så hjälpsamma! blir lite lycklig hoho. tapatalk.
ååååk in till butiken och köp mobilfan om det är så jobbigt? :D tapatalk.
android = google :3 tapatalk.
blir säkert som första razr maxx, den är exklusiv i vissa länder men letar sig hit till slut. grundar dock inte det på någonting alls så kan ha...
tänkte mest att du går på mediagymnasiet :( tick tack i sig fungerar perfekt hoho. tapatalk.
stackare säger jag bara.
tänkte mest att den delade skärmstorlek med s2 :3 fast den verkar ha otroligt mycket död yta iofs. tapatalk.
neeeej är det där tick-tack jag ser?! tapatalk.
galaxy nexus har en värdelös kamera, så prioriterar hon det borde hon välja en annan. I övrigt en bra mobil! hur xperia S ska ju ha en bra kamera...
razr I har väl intels processor i sig? upplevelsen från M kommer nog vara helt annorlunda prestandsmässigt, säger inte att den ena är sämre än den...
har du återställt den? jobbigt att behöva göra men kanske fungerar! tapatalk.