Separate names with a comma.
Finns nog ingen så för det specifika ändamålet men finns gott om automatisering appar. Prova Automate eller Tasker. Personligen föredrar jag...
Jaha det var ny info :P när du skriver inte möjligt att klicka på något annat vad menar du då? Navigationsfält? Notifieringsfält? Eller bara...
Volymknapparna/volymkontroll under samtal? Eller du menar att det är för högt även på lägsta nivån?
När du skriver "låsa skärm" menar du låsa som i att man inte får editera skärmen eller som i att man inte får interagera med skärmen, bägge går...
Beyond Thunderdome... We don't need an other hero!
Fundera starkt på att lämna in dem... Insåg att jag måste köpa en massa medel om jag ska göra det själv
Bytte vinterdäck innan man åkte iväg över påsken men la in dem direkt... Får väl åka och tvätta dem innan @220volt hittar dem i förrådet *hides...
<3
Har men varmluftsugn så är det väl ingen skillnad alls
[SPOILER]
Förstår inte riktigt frågan... Du kan ofta bara ha ett BankID per användare på telefonen/platta. Men som du kanske förstår av svaret så kan du ha...
OT: Har du en ny skönhet?
[img] Samsung Galaxy S23 Ultra (Stock camera, 0.6x, 13mm, f/2.27, ISO 50, 12MP) [img] Samsung Galaxy S23 Ultra (Stock camera, 1x, 23mm, f/1.53,...
[MEDIA] View: https://youtu.be/HKvo6acp5aI
Vi satte en dyn/förvaringsbox i balkongen och i den sätter vi i papperskassarna från Ica som vi får när vi beställer hem mat. En påse för kartong,...
Min 7 Pro gick i pension i slutet av mars, är fortfarande hel och fin. En riktig trotjänare var det. Blev dock ingen ny OP, fick bli en Samsung.
Tvärtom, satt allt till SEK, har du kortet satt till Euro i Curve?
Verkar finnas för mig på Swiftkey
* @Leo83 slaps @chraist around a bit with a large trout*
Trust me... Ibland vill jag reklamera bägge två... När den ena skriker för fullt och den andra ska klättra på barnvagnen, trots att man sagt till...
Det är ingen fara, vi siktar på 150k :P
Såg att poängen för värvningen har kommit in, då borde det väl vara okej att säga upp kortet?
Tjejen brukar göra hemmagjord, går hem hälften av gångerna. Pappas spaghetti och köttfärssås går hem varje gång. Men den stora är ju bra märklig,...
Bättre men det går i vågar... Det som funkar ena dagen funkar inte nästa dag
Nä dom fick potatisbullar och korv... Det är en sådan dag ;)
Good guy Omar :P:D https://youtube.com/shorts/0rzkeLn7RR4?feature=share
Dagens lunch :P [ATTACH]
Jajjo, Magellan, No Jajjo, Magellan, NoNic kärt barn har många namn
[ATTACH] [ATTACH]
Det är notiser via webbläsaren men nuvarande Xenforo versionen (?) tillåter inte det om jag inte missminner mig.
Du kan bevaka tråden via mejl men får då bara mejl på första icke lästa inlägget, efterföljande olästa inlägg får du ingen mejl tills det att du...
Du har svarat i den andra tråden så uppenbarligen skapades den o_O du kan alltid kolla i din profil för att se dina egna inlägg och trådar som du...
Skapade du inte samma tråd för ett par dagar sedan Edit: Till S23 Ultra från S10 överföring etc???
Min med dags att spendera :P
Använder du maps dagligen? Prova att Tvinga avslut av Maps.
Måste ju vara något fel, om du inte lyckas komma på vad som drar via diverse batteriövervakningsverktyg så kanske en återställning är ett...
Tycker mods borde göra något nu, det har legat länge i luften... Det är dags att byta namn på denna tråden till Mattihps Resetråd :D:P
Angående magsafe skal så hitta jag denna tråden på Reddit, tycker dock alla skal gör att telefonen ser så tjock och ful :neutral: vill ha något...
Kolla på Fello, är en del av Telia och billigaste alternativet om man vill köra på Telias nät. Riktigt bra och prisvärt. Har man inte behov av 5G...
Händer på min Oneplus 7 Pro med 8GB ram så tror inte det är det. Och det är inte bara Chrome, jag använder Edge (Granted bägge är Chromium)(?)....