Separate names with a comma.
Skumt att det inte fungerar för mig då. Men det är det enda konstiga jag upptäckt så jag tänker inte göra nån hard-reset för att ev fixa det iaf.
Innan jag uppdaterade igår kollade jag på OTA uppdateringen och fick redan då detta meddelande. Så det har inte med själva uppdateringen att göra...
Finns det nån changelog ? Den enda skillnaden jag märkt är att det nu finns ett backup verktyg
Otroligt nöjd :D Vill bara för sakens skull ha 2.3 på den så vore den om möjligt ännu liite bättre ;)
Har precis samma som dig. På båda felmeddelandena. Sundsvall hittades f.ö inte heller : / Vädervidgeten må vara snygg men funkionaliteten är...
Vad händer om du testar med det medföljande headsetet ? Fungerar telefonen normalt då ? Iaf så är det nåt med dina lurar som orsakar låsningen....
Hade så för nån dag sen. En restart av telefonen och det var som vanligt igen. Hoppas det fungerar för dig
Det var LG:s representant som chattade med mobil.se läsare, som nämnde att den skulle komma då.
Det som talar för att det är ett mjukvaruproblem är att Motrola Atrix (Tegra2) verkar ha liknande problem med random reboots....
Handelsbanksappen kan ju inte default flyttas till annan installationsplats än den inbyggda lagringen så rimligvis så borde ju inte externaSD kort...
Jag har installlerat den och den fungerar som den ska
Kanske dum kommentar men ni som har problem m låsknappen, har ni tagit bort den lilla tejpen som sitter i kanten?
Original batteri: http://www.expansys.se/lg-optimus-2x-battery-210068/
Om skärmskydd behövs ? det beror HELT på vem du frågar. En del kan inte använda en mobil pga att de är rädda att repa skärmen, andra klarar sig...
Samma här oerhört nöjd. Telefonen är så oerhört skön på alla sätt. För mig är tom batteritiden helt ok. Bytte från en Desire som inte var nån...
Jag upplever inte heller några av de problem och irritationselement som många av er har. Tycker också batteriet är över förväntan då jag lekt med...
Era paket ligger inte kvar i Ånge.. Sen kommer det inte bli bättre den dan Postterminalen i Ånge läggs ner. Problemen kommer att flyttas någon...
Jag kan få inte länken att fungera. Kan iof vara jobbets nätfilter som spärrar ebaysidor :ehm:
Skulle jag också gärna ta emot förslag på. De flesta verkar lite för korta.
Samma här. Beställd 6 Jan och har också fått ett kollieid. Iom att telefonen fortfarande står som " I lager" hos Dustin, borde de ju ha...
Nu har Dustin telefonen i lager :D
Hur går det med leveranserna av LG Optimus 2X? för ungefär en timme sedan Dustin home: Tilldelningen i Sverige var dålig pga...
Kollade som hastigast på Mediamarkt igår men där fanns det ingen.
Har inte orkat maila dem att fråga, dessutom har jag ju koll att du ligger runt plats 20 :p
Nu vill jag att den förste som får sin O2X lägger upp fett med bilder på uppackning och mobil i största allmänhet. Som Dustin beställare ( 6...
Jo så kan det ha varit men nu trodde man ju att leveranserna var på g. Kanske utskick denna vecka. Men 28 är faktiskt 2 fukking veckor :sealed:
Nu har Dustin uppdaterat leveransinfo till 28/3 :-(
Inte Desire iaf. Man måste hålla ner a för att få upp äå.. Samma på O2x
Texten på Headsetet skvallrar om att det är Cresyn lurar
Bor i Sundsvall så då lär jag åka dit efter jobbet för att klämma lite på den. Finns den framme eller ska man prata med gökarna som jobbar där ?
Har du vart kontakt med dem idag ?
Så länge det inte är program som körs hela tiden så tycker jag inte det är så himla stort problem. Att det tar lagringsutrymme tycker jag spelar...
>Vargen. Jag gillar också färgen på nåt konstigt sätt. Speciellt med metallic stripen. Det som dock stör mig lite är 8M texten precis vid kameran...
?? Vart har du fått tag i ditt ex?
Finns hos cdon.se också http://cdon.se/hemelektronik/krusell_dons%c3%b6_mobile_pouch_l_-_black-8867399
Har också läst om att Optimus 3D ska ha eget minne tilldelat men inget om hur det ligger till ang. O2X. Hoppas Swedroid väldigt snart får upp...
Tror frågeställaren menade de fyra touchknapparna nedanför. [Meny-Home-Return-Search].
Headset är det jag sett angetts på olika ställen Alltså är det åtminstone mic. Förhoppligen även nån form av musikstyrning.
Och Dustin har ändrat till 2/3-2011 :D Yesss !
Bra sammanfattning av olika tester och även en klargöring för de som inte visste om att SydKoreanska versionen skiljer sig en del från EU versionen.