Separate names with a comma.
ser bra ut, beställer nog en sådan.
Någon som har nåt liggandes och vill sälja, så säg till. Gärna apple original men annat funkar också av bra kvalite. Jag finns i sthlm
Nej tack
Enligt rubrik. Inga sprickor, finns ett litet skrap vid ena nedre hörn som inte stör helheten. Pris: 150:- ink. porto. Finns annars i sthlm. Kan...
Enligt rubrik. Helst nåt slimmad och av bra kvalité. Original i läder är också intressant. Jag finns i sthlm men kan också förskottsbetala ifall...
Spacegray (såld) samt Silver, båda är nya och plomberade. Dem är köpta på företag och uttagna från Telenor, kvitto följer inte med telefonerna....
PM!
Söker en case till 8 plus, nåt slimmad och av bra kvalite. Även apple läder är intressant. Skicka PM eller i tråden.
Sålde iphone 8 till @livinl0ud . Bra kontakt och smidig affär genomfört rakt igenom.
Drar tillbaka mitt bud då telefon är inköpt på annat håll
Ink. frakt
Lägg gärna upp nån bild på vad som ingår
Noterat, Sätter köp nu pris till 3300:-
Antecknas
PM
Halloj, Finns i vällingby
Körde denna parallellt med min Pixel 3, testat mestadels kameran. Ingen root och den kör stock. Uttagen hos telenor
Perfekt skick utan anmärkningar och använd bara som test telefon sedan dec -18. Komplett med låda och oanvända tillbehör. Köpt kontant och är inte...
Söker väggfäste till sonos Play 1, Helst modellen "Alphason" och enbart vit färg.
Har för mig att Google nämnde att knappen var av keramisk material, om jag inte minns fel
Nu är jag med, lägger bud på 180:- för pixel originalskalet
Lite otydlig, därav att jag frågar
Vad är det för färg på pixel original skalet
Den är uttagen från Telenor. Kvitto medföljer inte
Telefonen är oöppnad i plomberad låda och säljs eftersom den aldrig kom till användning. Svart färg och olåst, Nordic versionen. Köpt kontant och...
Sålde en XS till @lulzfactor som hämtade på plats. Återigen smidig och bra affär.
Vad är det för färg på fabric case ?
Den finns i västerort
Det går bra att hämta på plats
Köpt från Amazon.de och är oanvänd, helt ny i förpackning. Vit färg. Märket är EasyAcc och kostade 12 euro. Vart inte rätt färg och därför säljs...
Är den köpt hos svensk AD ?
Antecknas, Har dock ett bud från @thelars som i dagsläget prioriteras då han kan hämta på plats
Verkar som Pie har släppts till dem som sitter med NEE version
Verkar vara Beta versionerna som strular. Avinstallera beta och backa till den senaste som fungerar[ATTACH]
@Menno Jag kan tipsa dig om andra forum som är mer lämpade där du kan ventilera dina behov.
Yes, Jag redogör gärna uppgifter ifall jag anser att personen är seriöst intresserad utav telefonen. Som jag nämnde tidigare så har jag själv köpt...
Tackar detsamma !
Nej då ingen fara. Som du nämnde själv och jag tolkar det så är du mer intresserad utav telefonens ursprung än att köpa själva telefonen. Jag...