Separate names with a comma.
Spontant är inte 120hz en pro feature längre. Pro borde mer fokusera på kamera möjligtvis.
Roliga rykten. Blir det 120hz är jag riktigt intressant.
Har bara testat deras gratis version. Visst den verkar fungera. Men jag kör minneskort eftersom jag har fem reolink kameror.
Kamera med batteri inkl solpanel. Har en och är nöjd....
Tänk om Sverige skulle göra samma som vissa länder gjorde under pandemin. Många behöll doser trots avtal. Vill minnas att vi inte kunde importera...
Vet inte hur många watt fläkten är på, gissar runt 30watt. Fläktmotorn är lite svårtillgänglig på vinden så exakt vet jag inte.
För ca 15 år sedan installerade vi radonsug (under betongplattan) och mekanisk frånluftsventilation. Dessa båda åtgärderna sänkte radonhalten till...
Ja det ska gå att även länka gmail
Surt. Har min outlook i apples mail så jag slipper reklam av den anledningen gissar jag.
Använder inte deras app men i webversionen har jag fått reklam sedan länge. Rätt irriterande faktiskt. [ATTACH]
Vet inte vart du bor men det har ju varit en hel del åskoväder den senaste tiden. Inget annat i hemmet som strukit med?
Hoppas trenden håller i sig, framförallt nu när jag ”gamblar” med rörligt avtal.
Vet man varför? Är detta ett nytt fenomen?
En fundering är hur fjärrvärmen fortfarande inte gått upp i pris? Allt annat som har med energi att göra har ju ökat kopiöst. Pellets har på kort...
Ja min åtgärd är att under hösten/vintern installera solceller så 2023 känns rätt ok ändå. Men långt ifrån alla har medel för en sådan...
Ja naturligtvis är det rejält tufft för företagen. Men jag talade utifrån min egna situation som villaägare med förväntade extrema räkningar i vinter.
Sen är det ju så att det naturligtvis är villaägare med ngn form av uppvärmning som drivs av el som är de som drabbas hårdast. Inte för att vara...
Du verkar inte använda mkt el med den kostnaden?
Inte mkt bättre än notch faktiskt. Är det usb c jag ser?
Rekommenderar denna som router Dream Router till hushåll A. Denna accesspunkt i hushåll B UniFi6 Pro Busenkelt att addera flera accesspunkter...
Spelar nog inte så stor roll när de pratar om minskad moms/skatt. Kostar elen 3-4kr även utan moms/skatt är det kört ändå.
De kommer att behöva lösa detta snarast, men inte av den anledningen du tänker på.
Ja detta borde oinsatta ta del av. Ganska allvarligt. Hoppas det visar sig den 12 september.
Ta mig sjutton helt galet. Undrar hur många som kommer att behöva ta banklån för att få ihop ekonomin?
Ja en av de största i år gissar jag. Kanske i paritet med lag och ordning. Ganska stora väljargrupper som är besvikna över situationen och...
Just det du efterfrågar är ju det som inte är en quick fix när marknaden ser ut som den gör. Därför måste rimligen staten ”subventionera” elen...
Absolut inte, men jag ”tolkar” in att det kommer ske. Mitt 6:e sinne som går på högvarv :)
Jag utgår ifrån div skatte/moms lättnader. Men kan naturligtvis ha fel.
Inte för att det känns bra på något sätt men tog nu beslutet på att fortsätta på rörligt avtal. Mitt fasta ”billiga” avtal går ut 31/8 och sen är...
Skippar 14 och fokuserar på energikostnaderna detta år. Grymt trist men det är som det är.
Är dåligt insatt i hur snitt på köpkraften ser ut inom eu. Tänker att svenskar rimligen är med på topp 5 listan. Så vilka är det som har råd att...
Men du menar att du kör tablå tv med Telia appen på din Apple TV?
Tänker att denna situation är skapad av våra politiker och tänker att de också får ansvara för konsekvenserna. Oavsett miljötänket så är detta...
Alltså tablå tv? Allt annat i tele2 appen till Apple TV fungerar bra, men icke tablå/live tv.
Ja om det är timpriset är det ju bra. Men rörligt utan timpris är ju ngt helt annat. Det är ju en hemsk skillnad mellan syd och norr.
Fast det är inte boxen jag har synpunkter på gällande tele2. Det är deras app till Apple TV som är allt annat än bra.
Bor i SE3 och rörligt ligger på ca 120 öre kwh denna månad. Motsvarande avtal inom SE1 är 20 öre kwh. Kanske snart värt att flytta norrut.
Om det är lika illa med telenor som med tele2 borde ju fler klaga? Ser inte massor av kritik mot deras Apple TV app. Kanske borde testa Telia,...
Ja kabeln från boxen går ju direkt till ip tv uttaget på fiberdosan.
Där ser man. Jag som hade tänkt att säga upp tele2 och byta till just telenor. Men dem verkar ju ha samma problem. Det jag menar med att det...