Separate names with a comma.
Vi vet ju alla att det kommer bli ett antiklimax vad gäller bundle erbjudande som alltid :D
Hahaha
Så klart länkade jag till fel inlägg, här inläggen som jag hade tänkt länka till Japp, korrekt uppfattat. Om jag förstått rätt så är det så...
ReVanced Reddit ReVanced Adblock som funkar mot Youtube?
Finns det som kallas Körläge om man bara vill se kartan. Vad jag vet går det inte aktivera från appen utan måste aktiveras via en genväg, jag gör...
Tror inte det finns för nerladdning men dock för köp [ATTACH]
Sambon fick också.
Borde väl vara med, Honor är ju nu mera ett eget företag...
[SPOILER]
Personligen är det enda som lockar med OP är funktioner som man vant sig vid som inte finns i vanilla android. Många av dessa kan man dock flasha...
Fast är väl mer tveksamt att Samsung skeppat en telefon som inte fungerat med 8GB, än att 12GB är det om behövs och att man säljer 8GB för att......
Google =! Android Huawei kör på en fork av Android (AOSP?)
Hade man kunnat vända på argumentet...? Att genom att erbjuda en variant på 8GB så säger man att för de allra flesta räcker det med den mängden....
:D:cry:
Fick inte heller mejl, var inloggad via member appen. Har för mig att jag dock fick ett "Tack för din anmälan" meddelande
Det är väl bara att söka efter "lock apps" eller dylikt i Play butiken och se vad du får träff på. Denna kanske är något...
Var tvungen att kolla då jag har en Hue motion sensor och om den inte var tilldelad till ett rum så gick det inte att välja som utlösare för en...
Jag har en Tab S8+, inloggad i members appen men fattar inte dels var man anmäler sig och dels var man ser rabatt koder Edit: Hittade var man...
:eek: oh no you didn't
Du kan vara ful
The Vivo X90 series is launching globally next week Vivo has announced a global launch date for the X90 series of phones. The new flagship...
[MEDIA] View: https://youtu.be/yTpWbsJK3Fw Coolt koncept ändå
Det är Låsskärmen... Kolla om du hittar något under Inställningar - Anpassningar Du kan alltid söka på Låsskärm under Inställningar för att hitta...
Better cover your shame ;)
Ja, det är en extremt farlig god smak :P
Antagligen men enligt deras egna beskrivning så är det ju till större konserter också [ATTACH]
Alltså benämning på produkten... Man ser just den benämning i Gelaterior. Jag känner till den som sagt som leche condensada men också manjar.
¯\_(ツ)_/¯ Egentligen är det leche condensada, kanske det din fru känner till det som också... Mest här i Europa man ser Dulce de leche, vilket är...
Inte på spanska ;)
Dulce leche
SBAB 3,37% höjdes senast nu i januari
Kommer alltid ett lager snö i februari... [SPOILER]
Verkar som alla tjänar på bokbränning förutom de som är rädda för ryssen.
Kollar under Inställningar - Tillgänglighet - Talkback Eller sök på Talkback under inställningar [ATTACH]
Det ska gå, tror Microsoft kallar det Alias.. Borde vara snabbt Googlat. Sambon har i alla fall så hon har två konton kopplade till varandra men...
¯\_(ツ)_/¯ [ATTACH] Edit: Det går säkert att flasha via någon Mod om man orkar med det och allt vad det innebär, om nu tycker det är enklare än...
Just saying how it is ¯\_(ツ)_/¯ tyvärr fungerar A13 roms dåligt på OP7-serien
Från vad jag läst på Reddit så fungerar alla A13 baserade roms dåligt. Vissa har flashat annan kernel och fått bättre batteritid. Generellt verkar...
Finns inte som default men tex så kan man via Nova launcher ställa in diverse gester bland annat dubbeltryck för lås av skärm [ATTACH] [ATTACH]