Separate names with a comma.
@waco2006
Ifs konstigt att dem tar bort den då jag har den funktionen i min P9 Plus. Fast jag har L29C636 vet inte hur det ser ut på C432 versionen?
Tror knappast det är Asien versionen, är säker på att det är C432. Men Huawei har tagit bort många funktioner i och med nya mjukvaror även tap to...
Tillbehör, laddare, kartong, kvitto?
Vet inte då jag kör VIE-L29C636
Bästa mobil jag haft :cool: det blev mycket bättre med uppdateringen, gick från B103 till B130 och nu B170. Hade problem med notifikationer när...
Har hört att bara Asien versionen har den funktionen. Har den på min P9 Plus.
Kör du singel sim så är det VIE-L09C432B173, jag har dual sim L29. Får du inte OTA så installera manuellt.
300:- inkl frakt.
Håll fingret någon sekund på smset så kan du radera.
Stämmer nog då min P9 Plus kom med B103.
Dem har tagit bort den funktionen local update. Det finns 2 sätt att uppdatera *#*#2846579#*#* eller stäng av mobilen håll in volym + och - tryck...
Full
Ska nog gå som vanligt, den checkar den alltid först och funkar den inte så går den ej vidare efter 5% orginal finns inte på minneskortet vad jag vet.
En bra tysk sida med Huawei firmware. http://www.huaweiblog.de/handys/huawei-mate-8/#firmware
Hittade B133 här till L29C432 kan vara den första? https://mega.nz/#!ENR23R4K!jjdz-pdMwNTg0JhzYiakE0mRH-k1a095yCyAHxebEHM
Har aldrig haft det problemet efter factory reset. Den äldsta firmware jag kan hitta på XDA är B137, om det är den första firmware till Mate 8 vet...
P9 helt klart, har aldrig varit mer nöjd med en mobil som min P9 Plus.
När jag hade min Mate 8 så gick jag från B180 till B301 först sen uppdaterade jag till B320. Lägg update.app i dload folder på sd kortet, knappa...
Sålde en P8 Lite till gurgel, allt funkade kanon. Snabb betalning, kan rekommenderas.
Pm dina uppgifter.
Säljer en original snabbladdare som passar P9, P9 Plus, Mate8, det är en UK laddare och adapter följer med. Kom med min P9 Plus jag köpte på eBay....
3800:-
Hur länge pågår budgivningen? Är den Pre-Owned eller helt ny?
3600:-
Tycker du ska skicka in den igen, ge dig inte så lätt :P
Olåst
Bump
Låter som nått glapp i skärmen du har inte tappat den? Har garanti tycker jag du skall lämna in den på service.
Kolla om du kommer in i erecovery och kan göra en factory reset. Allt kommer försvinna från din lur men den kommer vara återställd. Annars är det...
Enligt XDA forum är det ingen skillnad på B166 och B170. Jag skulle prova göra en factory reset och se om det försvinner.
Det kan vara fel på din lur, hade en Honor 7 som laggade för mig men inte för andra.
Jag vet att till Tele2 skickar man ett tomt sms till nummer 123 testa det?
Säljer en svart Huawei P8 Lite, mobilen är i absolut nyskick, endast använd av min fru under semestern då hon behövde en lur med dual sim. Skydds...
Samma här, spelat tunga spel och ingen lagg.
Köpte en Samsung Galaxy S Charging Pad av Timpppa, allt funkade kanon. Snabb leverans, allt som beskrivet, bra säljare.
Lever denna tråd fortfarande eller?
Ni som köpte en P9 Plus, fick ni med en liten USB Micro till USB C adapter. Hittade den i lådan där hörlurarna och USB C sladden är, visste inte...
Testade gratis versionen på min LG tv och det funkade.
1600:- följer tillbehör och kartong med?