Separate names with a comma.
Tackar, klart bättre recension. Har funderat på länge att försöka få tag i en löjligt billig laptop, endast i syftet att skriva i open office...
Misstänkte att det redan fanns, men konstigt att jag inte sett det innan? Har ju varit där och utforskat tidigare. Nåja. Enda som är synd att...
[IMG] - Click UI - Zooper Widget Skickat från min Sony Z1 via Tapatalk
Hund har jag bara fått för mig detta, men läste inte jag för längesedan här någonstans att forumet skulle uppdateras till en nyare version? Tror...
Fotbollsmagasinet Offside har börjat med podcast. Jävligt bra är den också. Rekommenderas verkligen.
Någon som vet om det finns några vettiga fodral som passar i magnetladdaren som INTE är Krusell Color Cover? Är sjukt less på det nu och vill ha...
Bara okej?
Tänkte att det kanske är fler än jag som hittat nya småsaker i 4.4.2 som inte man visste innan skulle komma i uppdateringen. Jag gillar verkligen...
Dirk Diggler Jag satt och pillade i nya uppdateringen (4.4.2) och man kan nu göra egna "små appar" av vilken widget man vill i Sony UI eller...
lassekongo nu fick jag äntligen ihop tasken jag ville som får skärmen att släckas efter en viss tid. Jävligt användbar för andra som mig, somnar...
Hahahaa. Detta är fan bland det roligaste jag läst på mycket länge. Snubbe blir anställd som IT-ansvarig på sin farsas firma....
Haha, jag är överallt nu och försöker stoppa dig. Tar upp halva mina dagar att jaga dig :p Seså, spara nu till din älskade 330d istället. Så...
Dom brukar väl alltid ha massa annan skit i varuhuset vs nätet? Hade nog åkt dig. Annars om du är händig, bygg ett eget.
IKEA?
(hoppar in) Oavsett tycker jag. Dom brott det gäller är dom som anses som grova i straffskalan. Alltså mord, våldtäkt, rån osv. Annars blir det...
Aha, då förstår jag. Jodå, jävla bök. Men ska du verkligen lägga mer pengar på detta om du letar annan bil?
Haha. Alltid något. PS4 är nog jävligt kul så nog värt det ändå.
Jo. Du får gå till sista sidan och leta bakåt. Dom har inte uppdaterat första inlägget än bara.
Inte en aning då. System återställning brukar lösa det mesta...annars kontakta Sony. Men gör systemåterställning först. För det är det första dom...
Inte upplevt det alls. Testa bocka ur eller i X-reality under inställningar/display. Kanske gör någon skillnad.
Eget 3G modem? Så du kör inte med Nexus 7 3G versionen utan Wifi? :eek:
Mer om Android Wear. Ser klart snyggt ut. Men jag ser fortfarande ingen direkt användning för det......
Ett steg längre ifrån ny bil nu då. Känner du hur dåligt samvete jag försöker ge dig :p
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2469191
Appar ja. Bilder nej, inte för mig iaf. Gjorde en för några dagar sedan. Alla bilder osv fanns kvar efter jag installerat Quickpic igen. Men...
Gör en återställning?
Testade precis en låt på min, kommer ljud ur nedre högtalaren. Hade gjort en systemåterställning och sen kontaktat Sony om inte det hjälper.
Låter vettigt. Jobba på att få in bakgrunder som passar med. Mycket trevligare helhetsintryck om både ikoner och bakgrunder funkar ihop.
Aha. Missade det. Såg bara inlägget innan idag om att du släppt det. Tackar tackar. Ska testat och sen kommer domen sedan ;)
Låter mer att det är mer fel på användaren (dig) än telefonen... Stamina läget. Du vet att du kan trycka "visa inte igen" va? Så kommer det...
Det är ju för att den som sagt är redan installerad. Den finns i alla Android system, bara att den är "dold" typ i dom länder som inte har...
Och ventilera din åsikt för du göra. Om jag ska hålla mig till tråden så tycker jag personligen att båda sidor är lika dåliga och det är som...
uh? Ditt "Bleach" ikonpack som du släppte idag? Var väl du?
Haha, om du orkar så sök bland mina gamla startade ämnen. Vet att jag letade efter deras mail och hittade tillslut och postade i den tråden jag...
Nexus 8.9"...
Widget locker kraschar bara dock... Skickat från min Sony Z1 via Tapatalk
Nice. Spara dom så har du snart råd med en 330d eller vad det var du var ute efter ;) Skickat från min Sony Z1 via Tapatalk
Helt rätt. Har precis fått igång min med 4.4.2. Rullar på fint på Z1an.
Äntligen transparans. Men fan vad fult nya avisering/snabbinställningar var och nya batteri ikonen i statusfältet.