Separate names with a comma.
Kan du svara på ett gäng frågor? :)
Vem här på forumet är det som är så kräsen på mobilskärmar och ser fel / brister i dom? :)
@Jockmokk / @Psicosis Själv tappade jag respekten för HTC i och med Desire Z...ren mardröm!
Bör vara åtgärdat nu ;)
@Ascii / @Facemeat / @Honda Nu har jag använt min iP7+ sen igår, även kört Geekbench på den för att utsätta den för lite jobb...men inget ljud...
http://sndeep.info/en Slå in serienummer
@Honda / @Facemeat / @Ascii vilken vecka är era tillverkade? Min är gjord vecka 43, knappt 2 veckor sen...kanske har fått ett bra exemplar? o_O
Vågade inte starta den på 3 TIMMAR efter att jag hämtat den, av ren rädsla :eek: Apple has fucked me up :(
@Ascii / @Facemeat Fick min 7 Plus idag...verkar funka Hissfree...märker man det direkt eller kommer det smygande med tiden?
Att välja mellan Trump & Clinton, är som att välja mellan Pest eller Kolera, Cancer eller AIDS etc... Stackars USA
Tills jag e nöjd...det är jag med nästa bild ;)
Hatar Måndagar...
Hahahaha ;)
Tack! Tack ska du ha! Grannen är nog gladast att vi e klara :) 46 hål i betong :)
En annan har ju haft å göra i helgen :( Från detta: [IMG] Till det lite mer stilrena detta: [IMG] De va den helgen det....
Btw, min iPhone 7 Plus har ÄNTLIGEN skickats från Comviq! :D
Tycker det är på tiden
Blir en Live idag :) [MEDIA] View: https://www.youtube.com/watch?v=F-88qM1chCs
Den gången, möjligtvis ;) Vem vill vara "sossig"? :)
Vill klargöra...jag blev kränkt när jag blev kallad sosse för ett par månader sedan ;)
Nu börjar helvetet :(
Har aldrig blivit så kränkt som när jag blev kallad sosse :(
Haha det värsta man kan bli kallad ;)
Skulle gärna ha 65" :(
Tappar ni "pluppar" i täckning, elller är det datan som inte funkar?
Jag, tjejen, barndomsvän och några fler, kanske härifrån :)
Testade ditt tips för ett par månader sedan, funkade prima!
Vi tänkte samla ett gäng från Halmstad för att åka en kryssning...är du på? :)
Hoppas att det är till mej :) Resa till Tokyo :P Alltid velat åka dit!
Kl. 21 går jag på helg :D Skönt att jobba hemmifrån!
Och min flickvän skulle oxå kunna bita lite försiktigare, men jag älskar henne oxå ändå :D
Jag skojjade mest :) Min flickvän får se ut hur hon vill, jag älskar henne ändå :) Det är människan man älskar, inte hennes...
Haha :)
Tror att vi tar det i "Vi som säng-gymmar" ;)
Det tar bonusfonden hand om ;) Fylliga läppar är asnice i vissa situationer :)
Vi ska bygga om vardagsrummet med egendesignade hyllsystem :) HFAB kommer bryta ihop om dom får reda på hur mycket vi måste borra i betongen :D...
Med tanke på hur dåliga bidragen är, som blir utvalda till Mello, då brukar jag undra: Hur dåliga var då dom bidrag som fick nobben? :) Enda...
Både du & @Ascii alltså? :( Och Apple gör FORTFARANDE inget? :(