Separate names with a comma.
Full återställning är bästa vägen att gå när sådant händer. Dvs tryck på stock ROM från datorn, som Arju sa. Svårt att säga exakt vad som hänt,...
Any.do annars! Matchar mot Cal (av samma företag, Any.do). Ruskigt bra kalender och tasks-app.
Batterier får absolut flyga. Det handlar om vissa typer av batterier och vissa speditörer. Det finns ingen vedertagen lagstiftning eller regel som...
Inet har inte 128-giggarna inne, och det verkar dröja. Telefonshoppen har redan fått in alla utom XL128.
Alla 128gb är försenade på grund av brist på enheter från leverantör, det torde således gälla oavsett vilken butik du köpte den ifrån. Så vi som...
Pixel 3'or har nu börjat ramla in hos svenska ÅF. Än så länge Pixel 3 och 3 XL i 64gb-version. 128'orna verkar inte ha rullat in än.
Working as intended. Det är inga isolerande lurar, och i många lägen är det ju bättre att ha öppna lurar så att man hör sin omgivning. Så inget...
Tveksam till Fruugo. Det är lite av en kina-skräp-butik vad jag har sett...
Märkligt då jag när jag frågade i mail fick svaret att man inte kommer ta in Pixel 3 då den inte lanseras officiellt i Sverige. Man tog ju dock in...
LG's bootloops spårades senast till kernel-problem, dessutom. Något som man på XDA till och med lyckades lösa. Ser inte hur LG's skärmar och...
Detta är redan fixat. När man går in i developer settings och drar igång något, kanske man får räkna med att det inte är färdigt... Nu ligger...