Separate names with a comma.
Don't be daft
Ja
Då ska det beställas en stor fet burgare :P
Jaha då har man fått en slev magsjuka. Härligt!
Gull några hundra meter härifrån
Lol, nja natt+dag Mån 21 Nov 2022 ;):P
Nej bilen var utgrävd och skrapad igår. Den snön kom idag.
Södra Stockholm/@220volt [ATTACH]
Vad går 65" G2 loss på?
Jisses, ja bli kul när man ska ut med bilen
Lol, orkar inte pulsa genom snön bort dit med två barn med allt vad det innebär
[ATTACH]
Så där, två timmar senare, what have I missed? @220volt 1 timme för att komma ut 1 timme skotta fram en annan plats på en annan gata + hjälpa...
Hm, funderar själv på en Braun series 9. Kör idag med rakkniv eller trimmer. Alltid trevligt med rakkniv men tar 15 min liksom och trimmern blir...
Nä får väl pallra mig ut och först skotta ut bilen och sen skotta fram en annan plats. Det är väl överseende från P-vakterna för snöstorm
Lacken *ryser*
@220volt kul, måste ut med den idag också. Datumparkering, ingen parkering på måndagar. [ATTACH]
Den uppgraderade jag till min mor nu senast :)
Jo men det stämmer att lägsta hade det också, jag och 4 st i familjen passade på att dubbla våran surf.
De var väldigt fina. Att du lyckats få dem så rena med saliv och trasa ändå *two thumbs up* Vill också ha mina så rena!
Mest troligt inte, antagligen var det billigare priset ett fel som korrigerats
Lol däckfirman :sealed:
Why do you have to do me like that :neutral:
Amatörer, själv bytte jag igår. Gäller att vara ute i god tid
Up upp, down down, left right, left right, A, B, start, select EZ!
Look at you, teachers pet!
Byter du själv? Tvättar vid macken eller?
Öööh... Den surdegen med att tvätta gamla däcken. Ställde bara om dem i förrådet.
Samsung keyboard finns att ladda ner från apkmirror, kanske funkar att köra ¯\_(ツ)_/¯ vem vet
Men varför inte bara hänvisa till distansköplagen som fler redan rekommenderat... Då är det inget tjafs bara att skicka tillbaka
*morr*
Då är det, samma hände med mitt när det återstod ett par månader kvar! Helt plötsligt gick det inte att använda i Google Pay/Wallet
Det där är för fasiken inte Superman, det är ju SuperTed. They did my boy wrong [ATTACH] Edit: [MEDIA] View: https://youtu.be/i1DAXXv5bVw
Lolololololoolollkollkoklklokolollol
Sålde en Pixel Watch till @olov-s. Snabb Swish utan krusiduller. Rak, snabb och trevlig kommunikation. Rekommenderas!
Det är så här det börjar... Om vi nu förutsätter att det är ett misstag... Någon gör ett misstag, andra sidan anser sig tvungna att svara och så...
Hm... Skrämmande
Klockan såld
Tvinga mig inte skicka Biffen på dig
Benify.se / Benify Deals