Separate names with a comma.
Jag vill ha Swype...mest för att SlideIT och Shapewriter är så fula :D
Då det snart drar sig ihop till förfest kan det vara trevligt med en partybakgrund, det tyckte jag i alla fall...så jag bestämde mig för att...
Så fort jag såg Swype ville jag ha det, och det här är ju likadant minus grafiken. Hade inte tackat nej till aningens större knappar och Swypes...
Bytte från HTC Diamond :)
Visst är det kul att engagera sig :) Jag tar gärna emot förslag och idéer om vad man skulle kunna skapa för nya bakgrundsbilder.
Känns mest som spam från min sida :p:D
En till :D Kanske för den yngre skaran. [IMG]
elelinux ROM :) [IMG][IMG]
En till för Hero och andra mobiler för den delen ;) [IMG]
Jag har testat både CoPilot och Navigon. Min uppfattning är att det finns lite fler inställningsmöjligheter i CoPilot medans Navigon känns en...
Eller såhär... :D [IMG][IMG] [IMG] [IMG]
Här kommer en liten treat för er med en Legendary-ROM :) [IMG] [IMG] [IMG] [IMG] [IMG]
Jag har bara haft problem med Tele2 och min Hero och deras kundservice är under all kritik.
Här kommer en... [IMG]
Goetene?
Välj under inga omständigheter Tele2 om du verkligen inte måste...
Jag upplever samma problem med Twitter-widgeten...det tar jättelång tid att uppdatera den. Hade inga problem med övriga ROMar jag testat.
>1.5 såklart :)
Haha riktigt surt...jag ringde och skällde på dem när jag hade 10Mbit upp, så de släppte på lite mer åt mig :)
100Mbit till er tjänst här med :)
Trodde det bara var tjejer som hade mobilen tillsammans med nycklar etc...gråter nästan varje gång jag ser en tjej helt spontant slänga ner en ny...
Nice, kanske jag som inte hittar den längre med 2.1 :)
Tackar...ska bara få ner ROMen så fixar jag det som en dans förhoppningsvis :)
Se där ja...jag ska försöka göra det du ber av mig :D
Man tackar...well well, jag har ingen aning om hur man ska lägga in den här i en ROM...du får fråga elelinux istället. Dock är de nya...
Nej, det är bara mockups om hur jag tycker att lockscreenen skulle kunna se ut.
Nä, det var därför jag länkade till en nedladdningssida :)
Slå på GPS:en, gör en reboot så ska det funka.
Jag har använt Drocap på Orginal 1.5 och det fungerade alldeles utmärkt. Däremot kräver Drocap2 som finns på Market root.
Angående Lockscreen så vet jag inte om en helt transparent är så snyggt. Tror det skulle vara snyggare om de två ljusgråa fälten togs bort men den...
Installera Drocap. Kan inte hitta det på market så här kommer en länk. http://www.badongo.com/file/17647460
Ja wiki här du kan använda.
Froyo!! :D
Alltså vi har inget problem alls med att hämta mail över huvud taget. Problemet är att mail-ikonen som ligger på första startskärmen från början...
Japp...mail-problemet om man nu ska kalla det för ett problem eftersom man kan lösa det så enkelt har jag varit med om i alla mina 2.1-ROMar.
För mig är batteritiden fortfarande ett problem eftersom den kan gå ner 25% på bara två timmar utan att man gjort något avancerat.
https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=42
Bara det är en bedrift att lyckas med :D
När någon okänd ringer.
75% sen i morse då den var fulladdad. Har i princip bara haft WLAN igång, ett par sms och laddat ner ett program från Market + lite småpill.