Separate names with a comma.
[MEDIA] View: https://www.youtube.com/watch?v=QGH7nFIcju4&ab_channel=FrankieTech
Verkligen, riktigt bra pris! Hade dock gladeligen betalat 1000 kr mer för SD 765 och 5G-stöd samt en faktisk Amoled-skärm. Har tjatat massa men...
Verkar inte omöjligt! Hoppas dock det inte stämmer att Xiaomi kommer välja en LCD-panel till Redmi Note 10. Känns lite som att Xiaomi sköt sig...
Om jag har förstått det rätt så ska det vara det nya chippet vid namn Snapdragon 732G, lär ju inte vara enorm skillnad på det dock. Lite besviken...
Pris?
[MEDIA] View: https://www.youtube.com/watch?v=fFaIYD28hkw Detta är ju riktigt lovande, har väntat på att något likt Poco F1 fast med dagens...
Roliga nyheter för folk som jag som gillar Xiaomi och deras mycket prisvärda lurar men som har tröttnat något på att de mest intressanta "bang for...
Fast problemet återstår väl hursomhelst? Folk avstår väl från Huawei i och med att Google Play inte är tillgängligt och om detta fortsätter lär...
Fast det är väl en självklarhet att politik nämns då blockaden är ett direkt politiskt beslut. Allt som har hänt Huawei är av politiska...
Kan också tycka att Kina har varit ganska passiva i det hela. Trump-administrationen har ju aktivt förlöjligat Kina och Huawei och speciellt nu...
Trump-administrationen har verkligen visat sig vara sunkig, löjliga sanktioner, populistiska uttlanden och allt som inte är Pro-Trump är "FAKE...
Önskar att jag och resten av oss fungerade likadant, överkonsumtionen hade minskat drastiskt. Kudos till dig!
Såld till @samich.
PM
Rekommenderas fortfarande varmt, har skrivit en del listor och även fått prova på prylar och skrivit recensioner. Supertrevliga människor som...
Microsoft Surface 3, 64 GB och 4 GB ram i säljes i fint skick. Medföljer gör trådlösa tangentbordet samt originalladdaren. Kör Windows 10. Pris:...
Dags att göra sig av med min Gear S2, klockan är i använt men fullt funktionsdugligt skick. Fungerar som den ska och batteritiden håller som den...
Tack för svar! Funderarade faktiskt en hel del på att köpa hem en Redmi K30 men det var just storleken som fick mig att inte göra det. Alla har...
Det är ju det som är det knepiga, man köper en mobil som håller toppklass men som bara på några månader blir utdaterad och nya funktioner och än...
Hade inte köpt begagnat, Poco F2 Pro är överlägsen i din priskategori.
Fräckt, hoppades så mycket att den skulle komma till Sverige. Just nu väntar jag på att Redmi 10X ska nå Sverige genom någon nylansering med ett...
Knappt 3 minuter i tråden och 19 credits, tack!
Den är på 10.1.0.225. Förstår inte riktigt varför ingen riktigt pratar om den, även till sitt normalpris så är den ett kap. Kirin 980, bra...
Köpte en Huawei Nova 5T för 2300 kr på Elgigantens outlet, de har en del prisnedsatta telefoner till bra priser. Kanske värt att ta sig en titt?
Har nu haft Android 10.0 på mobilen ett tag och för min lur har det i alla fall gjort mycket gott. Batteritiden är bra, interface:t ser väldigt...
Fick precis skärmen och batteriet utbytt på min Mate 10 pro och önskan att köpa en ny daily driver är mycket liten. Perfekt storlek, fortfarande...
Gick tillbaka till Elgiganten och de tog bort retail-mode och nu fungerar allt som det ska. Det saknades även en usb c-adapter för hörlurar vilket...
Ja, jag får hoppas det!
En Huawei Nova 5T för ynka 2200 kr. Tänkte bara att jag ogärna lämnar tillbaka den då den är i nyskick och jag tar för givet att att de inte vill...
Långt story kort, köpt en lur via deras outlet på deras hemsida och när jag kommer hem så är luren fast i "retail-mode" och jag kan inte...
1700
1600
Tack för svar. Priset och storleken gör mig inget. Har dock inte lyckats se varför Mi Stick skulle vara bättre om man ser till dess prestanda. Har...
Lite kass på detta, har precis köpt en Mi Box S. Varför skulle man köpa Mi Stick istället för Mi box S?
Hjälper en kompis att hitta en lur, han har dock en budget på 2000 kr. Om det vore av intresse får du gärna höra av dig. :)
Håller med! Superbudget Redmi 9-serien är ju så tråkig.
Mi-store är inte Xiaomi, det är bara Xiaomis officiella återförsäljare. Edit: Såg att du precis fått ett svar.
Dags att inse att Redmi 10X inte kommer till Europa, trist! Redmi 9-serien är ju riktigt, riktigt prisvärd men lite väl klen prestanda och Redmi...
Då min kära Mate 10 Pro har ett batteri som har svällt så är det dags för att kolla efter något nytt. Någon som har en nyare androidmobil utan...
Hm, intressant. Insåg precis att min Mate 10 Pro har en baksida där limmet har gett med sig rejält, trots att den har haft ett case på och man...