Separate names with a comma.
Varför inte sätta upp en egen server? Det är sjukt bekvämt. :) ~ Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4 ~
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2381986 Någon som testat? Jag tänkte testa den nu. :)
Det låter snarare som att du har problem att ladda hem filen. Har du en länk till den fil du försöker ladda hem?
Kan inte annat än att hålla med. :)
CyanogenMod är en alternativ version av Android. CyanogenMod är Android så att säga.
Vad får du för felmeddelande när du försöker installera APK-filen?
Ska man vara korrekt är det följande som gäller: Och är det på engelska byter man bara ut "Hej" mot "Hi" och "Mvh" mot "Kind Regards". :)
Jag har en arm som är orörd. Jag har tänkt mig ett skepp, en bläckfisk och en fyr. Längre än så har jag inte kommit med mina idéer. :) Vi får se...
En snabbare telefon med bättre batteritid och touch är ju inget man behöver. (En gnutta sarkasm kan förekomma. :D)
Jag vill börja på min sleeve nu, gärna igår! Jag fyller 30 år snart och är fortfarande tålmodig som ett barn. :o
Håll koll på batteriförbrukningen bara. Det ska tydligen gå åt en del batteri om leden är på hela tiden, men det är inget jag har erfarenhet av...
Den får ta och komma snart! Det kliar bra i fingrarna. :p
Det var 32°C här igår när jag kollade, det kan ha varit varmare. Ingen trevlig värme med vår luftfuktighet tycker jag. 15-25°C är lagomt. :) ~...
Nu har dom börjat få lite ordning på koden och det borde inte dröja många dagar innan första nattliga kommer ut. :) ~ Sent from my Nexus 4 using...
Jag är väldigt sugen på att testa men klarar mig inte utan några av funktioner som finns i 4.3. ~ Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4 ~
Nillkin. Finns på eBay för 55 kr. ~ Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4 ~
Ah, det var därför jag inte kände igen någon av modellerna. Jag har ingen koll på det, jag skulle aldrig våga köpa något dylikt. ~ Sent from my...
Inte riktigt. Ett nattligt bygge byggs automatiskt av servern en gång om dagen. Det finns absolut inga garantier för hur en nightly fungerar och...
Varför just 9.7? Varför inte Nexus 10? Retina är förövrigt Apples namn på deras högupplösta skärmar. ~ Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4 ~
Nova Launcher skulle jag rekommendera.
Det blir 10.2. :)
Treyarch är ju totalt dumma i huvudet. Nerfa Ballista och DSR? Hur tänkte dom då? Tappade intresset för spelet totalt.. Jag tänkte köpa ny...
Jag hoppas verkligen att den kommer till Sverige. :) ~ Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4 ~
Jag upplever avsevärt mycket bättre batteritid sedan denna app söver Facebook när skärmen är av.
Andrew Dodd. ~ Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4 ~
Hm, läst lite om Samsung från en CyanogenMod-utvecklares synvinkel. Det blir inte en Samsung! :) ~ Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4 ~
Haha! Den kampanjen har jag missat. ;-) ~ Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4 ~
Där ser man. Intressant! Jag ska läsa lite om det. :) ~ Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4 ~
Jag chockade mig själv igår när jag blev sugen på en Note 3. Jag har alltid varit sugen på en surfplatta, men aldrig kunnat motiverat ett köp...
Det borde inte dröja många dagar efter att Google släpper såskoden för 4.3. :) ~ Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4 ~
Fem månader är en lång tid, du kommer att hinna tröttna på din Nexus 4 och vilja köpa nya Nexus när den kommer. :) ~ Sent from my Nexus 4 using...
HBO anklagar VLC för upphovsrättsintrång. Nu vill man att Google tar bort den populära videospelaren....
Då måste man fram med stora plånboken och jag är som sagt inte sugen på det. Om jag bodde på varmare breddgrader hade jag gladeligen investerat i...
Lite mer än jag vill betala. :) Det är några dagar per sommar som det är extremt varmt och det hade varit skönt att kunna svalka sig då. ~ Sent...
Någon som kan tipsa mig om en bra bords-/golvfläkt? ~ Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4 ~
Du har tillgång till internet iallafall. Tänk förr i tiden när radion var din enda vän. :) ~ Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4 ~
Om du kan leva med en gammal telefon i 6 månader för att vänta på en telefon som kanske inte faller dig i smaken, då borde du göra det. Annars...
Jag tror inte att man kommer runt det. ~ Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4 ~
Kanske världens mest opassande ordförslag. Jag skulle skriva "Grov stark". [IMG]
Tanken är ju att man delar upp det om man inte har råd att punga ut hela summan på en månad eller inte orkar/kan spara ihop hela summan innan köp....