Separate names with a comma.
Det finns åtminstone ett par sådana tjänster, se t.ex. Betalo – Betala räkningar & fakturor med kort Jag vet inte om just Rocker går att använda,...
Det finns förstås fallet att man kör streaming på separat enhet men det kanske inte är så vanligt.
Man behöver väl inte låta all trafik gå genom den utan bara streaming? Fast av ren bekvämlighet så är det förstås lätt att allt går den vägen.
Fast de skriver att användarens IP-adress *inte* döljs. Det borde den väl göra med VPN vare sig man vill eller inte?
Tack, det hade jag missat. Hoppas bara de har rätt i det, när de verkar ha så fel om att lämpligheten som skärbräda.
De får man nog klara sig utan gissar jag. Men även med bara glaset är det kanske för riskfyllt?
Någon som vågat köra dem i diskmaskin? Står inget om det men det kanske går ändå?
Finns det någon lista på vilka som ingår i "Övriga"?
Bland företagskunder, men rätt dåligt bland privatpersoner?
Telenor Stream har haft problem i veckan. Vissa kanaler fungerade inte alls periodvis. Just Tv4 provade jag aldrig. Så tänk på att det är inte...
Om du tar upp det med Amazon så kommer de nog bara ge tillbaka pengarna. Men det är väl det du behöver göra sedan om inte PostNord hittar paketet.
postnord.com och postnord.se verkar ligga på samma IP# så det är troligen äkta. Om du svarar dubbelkolla att adressen du svarar till slutar på...
Det är inte mottagaren som betalar UPS och därmed inte räknas som kund kanske?
Det verkar inte vara prestanda det handlar om vad jag förstår. Utan vilka funktioner som cpun har/klarar.
Det står inget om diskmaskin. Undrar om de går att köra där eller om de spricker och ger glassplitter i hela diskmaskinen?
Ganska lätt att undvika förstås. Använd kortet till nästa köp.
Inga besked vad jag minns. Pengarna verkar dyka upp onsdag eller torsdag, veckan efter att tredje köpet gjorts.
Som jag misstänkte i Komplett Mastercard Antar att det inte är värt att bråka om men kanske ett tecken på att hålla koll på fakturorna framöver.
Bra så långt. Återstår att se hur det ser ut på fakturan. Som det är nu så är debiteringen daterad i september hos mig men kreditering i oktober,...
Kanske går att lägga in i UPS My Choice? Jag har motsatt problem så att säga. Jag är inte hemma så jag måste styra om till ombud även när de...
Lite förvirrande med att de skriver dels "Köparen betalar varan via länken med valfritt betalsätt." och dels "Du kan välja att betala med Swish,...
Sämsta förpackningen hittils hos Amazon? Bara en tejp-bit som inte ens håller ihop kartongen.
"Det är många som ringer nu. Men vi besvarar ditt samtal i turordning". :cool:
Låter som en programmerare som inte förstått begränsningarna med flyttal.
Hos mig säger den bara "Altert Något gick fel ..." plus lite mer text. Sedan inget alls utan bara en svart bakgrund. Kanske löser sig med en...
Ska vara löst sedan lördag sen eftermiddag enligt Klarna Status Och rapport om felet ska komma på tisdag skriver de.
De har definitivt något problem med saldo-sms. Provade nu och får att min "data" är giltig t.o.m. 2021-10-01, dvs i går. Nåja, så länge...
Företaget bekräftar vid 09.30-tiden på lördagen att man har tekniska problem med betalningar i EU. Det är inte helt stopp för tjänsterna, men de...
Två dagar kvar tror jag det står nu.
Tror inte det sagts att det är hugget i sten så att säga. Men även om det vore det så säger inte slut-på-test-datum speciellt mycket om...
Jag skulle nog säga USBC till HDMI, dvs vända på ordföljden för att det ska bli från källa till mottagare liksom. Men nej, ingen hjälp med själva...
På gamla analoga tiden var det absolut ofta olika toner i olika länder, t.ex. som Heleg skrev. I någon mån kanske det har hängt kvar på så sätt...
Båda är nu höjda till det dubbla ungefär.
Gäller kanske bara för paket från svenska lagret?
Spännande på många sätt men trist att den är så tung. Nästan 250g var det väl?
Låter mycket tycker jag. Ett gammalt analogt samtal går med lätthet att trycka in på 64kbps om jag minns rätt.
Är det utgående modell kanske? Verkar finnas en M500 Intelli IT också?
Visst det går att spåra men jag tror det krävs manuellt arbete och därmed är mer arbete än vad telebolagen tycker det är värt.
Släpp det. Om du läser det finstilta så har du antagligen inte fått en sådan bekräftelse som hallåkonsument avser utan någon preliminär...
Men kunden har annat nummer, kanske inte ens mobilnummer, så det blir svårare att koppla det numret till värmepumpen som går att identifiera som...