Separate names with a comma.
HTC Gratia är en "uppföljare" fast med näst intill exakt samma specifikationer som Legend.
Glöm inte byta ROM på din profil på swedroid ;) Bra kritik där, skönt att veta att touchen dör av 2.2-rommarna, har hört det med. Någon aning...
Såg det nu, låter nice!
Specifikationerna ska inte spela någon roll, så länge de inte använder samma kernel-version så blir det knas med romsen. Rätta mig om jag har fel.
Jo men drygt att betala en jäkla månadsavgift hela tiden, även om det inte är någonting. Och finns ju knappt några roms till skiten då ingen har...
414mb står det på OSF med så det är 512mb.
Måste man ha ett abonnemang från Sauna-huppifläkkilalalalala? Går det inte köpa ut den kontant direkt?
Gott för dig, inte så dyrt bara, ok? ;)
Vill också... Fixa en åt mig och betala min avbetalning, ger dig 1400kr :D
Förstår dock inte hur Telia kan få sin lur så jävla dyrt, och med pissdålig hårdvara, när Finland säljer sin för bara en hundring mer än här i...
Kan ju säga att ni har en jävla tur om ni får 5mp och 512mb ram i era blades från telia ;) Detta är den rätta specifikationen till telefonerna...
Ser ju ut att lagga lite i menyerna etc, men det kanske är så när man inte lagt in Launcher Pro.
Snackade med kundtjänst och jag frågade om ångerrätt osv. Det jag fick som svar var att det inte brukar vara några problem angående att töja på...
Prestandapressat Windows XP. - Microsoft Windows Tiny XP -
det skriker fortfarande ut "VILL BYTA MITT PSP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" så... nej.
Nej. Orange har blockerat tjänster som t.ex. borderlinx.
Jaja, säger de att det är multi-touch så är det ju 99,9% att det är kapacitiv, och det är just vad det står på hemsidan + vad personalen säger : )
Du kanske möjligtvis behöver en trevligare hemsida? Behöver du hjälp med det så är det bara pma! Hoppas du får många jobb! Mvh
Haha, låter bra, men ville bara fnissa åt falskheterna i låten =DD (sjunger definitivt sämre så ska egentligen inte klaga) Blir nog en...
Avbeställde min, men tror vi har ZTE att skylla, varken Telia eller Comviq.
Jag har nu talat med kundtjänst för tredje gången tror jag, och den information som jag är säker på nu är den här: Lagringsminne är 100MB, dvs...
X8?
Upplösningen suger ju skit. Prisvärd telefon, men upplösningen gör det mindre värt.
Smart idé, men det där med facebook-integration? Varför? Till vilken nytta?
Först 24/11 när jag beställde, sen 1/12e, sen 2/12e, och nu 3/12...
Jag beställde en från Telia, har min order kvar men avbeställer snart. Tror dock jag väntar tills någon packat upp sin lur och bekräftat. Annars...
Alltså va i HELVETE. Om telia och comviq har en information är det ju bra, och de har samma. Men man fattar ju inte när ZTE säger 512mb ram?...
Håller nog inte kvar min beställning.
Håller nog kvar min beställning nu...
Rimligt och rimligt vet jag inte. De enda som har rimliga priser är de som INTE skickar över sin egna landsgräns...
För att det inte är samma kernel-version ja, och det är väl ganska uppenbart att man inte flashar samma rom när de inte ens har samma kernel :P
Är alla efterblivna? Interminne är definierat som det interna minnet som du lägger dina filer på, "hårddisken". HEHEHE så rolig du är
Jag ger mig inte. Jag ska ha en Blade. Jag beställer en från London annars om Sverige inte kan leverera med en ordentlig lur!
Vilken kundtjänst? Telias? ZTE's?
Ja så sa min storebror med, vi har ju bevis liksom.
Har man ens kvar ångerrätten när man använt produkten?
Leverans till Telia eller till kunderna...?
Superbra! Försök ta reda på så mycket info du kan.
Hahaha, det är fel kernel på budget-blade, that's why :)
Jo, jag har "suktat" efter telefonen ända sen jag fick upp ögonen för den (när jag registrerade mig här). Men ärligt talat funderar jag på att...