Separate names with a comma.
Samma här X och XS är enligt mig den optimala storleken. Mycket därför jag inte köpt andra mobiler. Hade en max ett tag men den blir för stor...
Nu finns de att beställa i Sverige. Har för övrigt testat de med min Garmin 5S plus under några löp-pass och fungerar riktigt bra.
Powerbeats Pro Totally Wireless-hörlurar – svart
Exakt så pappa gjorde när de drog in fiber, tyvärr var det jag som var barnet
Jag har faktiskt skapat ett mesh i sommarstugan med Google wi-fi. Har en router inne, sedan har jag satt en precis utanför dörren på stugan för...
Gött
Bjuder 7k plus frakt för mobilen Mvh Erik
Webhallen listar de nu med release 19e Juli.. brukar ju stämma rätt bra.
Mycket nöjd! Märker lite vindbrus när jag cyklar absolut men det får man ju med allt som sticker ut från örat så att säga. Dock behöver jag inte...
Endast byte på iPhone dvs ej till salu? Mvh Erik
Budar åt en kollega, han är lite stissig om avsaknaden av kvitto. Bjuder 7k plus frakt Mvh Erik
Hej! Var finns den? Mvh Erik
Verkar som att folk är nöjda! https://www.amazon.com/dp/B01NAM69IJ/?tag=oid08-20
Hoppas du blir nöjd! Om du har benify genom jobbet går de att köpa för 2500kr genom Apple. När de släpps i Sverige.
Kört ett riktigt svettigt pass precis, dessa lurar är hands down bästa träningslurar jag ägt. Man glömmer bort att man har dem, man är bara i...
Blir säkert skitbra, har haft span på powerbeats pro sedan de lanserades mest för att airpods är så sjukt smidigt när man kör iOS. Dessa var...
Jag har precis köpt powerbeats pro. Som ett par airpods dvs samma chip osv men mer isolerande och bättre batteritid. Dock ännu dyrare ¯\_(ツ)_/¯
Använde myukmailbox när jag köpte mina powerbeats pro från amazon.co.uk. Fungerade bra, dyraste laget men men allt gick snabbt och var smidigt....
Liten update, på tunnelbanan med musik hör jag preeeecis nästa station från högtalaren. Men kan utan problem lyssna på en pod längst med Vasagatan...
De blockar betydligt bättre än t.ex airpods. Man hör vissa saker. Svårt att beskriva. Ska pendla idag för första gången. Återkommer efter det.
Komforten är faktiskt ganska fantastiskt. Man glömmer bort att de sitter på. För mig är det den bästa av två världar. Airpods med bättre isolering...
Fick hem mina powerbeats pro idag så om någon har några frågor är det bara att skjuta. So far är jag positivt överraskad faktiskt. Ljudet...
Inköpta direkt från jaybird 20190114. Sparsamt använda på grund av airpods. Oanvända extra pluppar, alla tillbehör finns kvar. Vattentäta, grym...
Vet inte om det hjälper men jag kör detta till min Fenix 5s. Det har Quick release eller vad garmins lösning heter och är riktigt skönt att träna...
2800kr plus frakt för klockan
2600kr plus frakt för klockan. Finns kvitto på klockan?
Orkade inte vänta på att de ska släppas i Sverige (står fortfarande "sommar" på Apple.se) så hade tur och såg att de fanns på amazon.co.uk. Fick...
Glöm inte kontakterna.. eventuellt har du kanske använt apple cloud för att spara kontakterna och de lagras även på mobilen? Eftersom jag gått...
Tele2 säljer Xperia 1 inkl Sony-WH1000xm3 Sony Xperia 1
Haft både 235 och 735 som nämns ovan. Riktigt bra båda två om det är träning som är fokus! 735 är mer åt triathlon samt jag fick den riktigt...
Jag kör Garmin Fenix 5S plus. Mycket nöjd
Tja! Beror på hur bad ass din arbetsgivare är.. Mina föräldrar jobbar inom polismyndigheten och där köper man iphones direkt från apple med...
@rizpusher
Det där priset är ju frånkopplat från verkligen. Priset på Apple.se är 2795:- eller 2500kr om man har Benify genom jobbet (vilket jag har).
Hej Bjuder 2300:-
Har ett par Jaybird Tarah Pro idag men är pepp på dessa. Saknar smidigheten med mina airpods men vill ha ljudet från ett par Jaybird och då vekar...
Hehe har fortfarande kvar mitt presentkort på 250kr som jag fick när Webhallens sida failade under 6T
Misstänker att det är review units som har extra saker med i lådan. Har för mig att det varit liknande tidigare år dock en hög med skal osv.. vi...
Hej tänkte ge ett lite trevligare svar än @Ara.. Jag köpte dbrand vid årsskiftet och fick betala ca 100kr extra med alla avgifter från posten....
Gaaah jag hänger på tok för mycket på detta forum.. Google Pixel 3 - släpps 9:e oktober 2018 @Marmbrandt var det..