Separate names with a comma.
Fast inte yr appen men när du la till widgeten fick du välja vilken plats eller på något sätt konfigurera vad den skulle visa? Annars kan jag...
Paper girls - sett 4 avsnitt på en dag, det säger väl något. 4 av 5 tidningar.
Hårddisk med Windows installation som pajat kanske, datorn hittar inte bootable disk. Kommer du in på BIOS?
Hahaha jag dör :teeth::cry::teeth:
[MEDIA] View: https://youtu.be/xA_rOS3U15I
[MEDIA] View: https://www.reddit.com/r/HumansBeingBros/comments/wh2p67/people_rushing_to_pick_up_op_who_fell_in_a_mosh/
Undra om det smakar metalliskt?
Du menar att inget händer om du väljer någon av valen?
Eeeh... Men denna kommentaren var guld
SPD-vurpa!
Hade tänkte skippa powermeter men kanske får skaffa bara för att få VO2 max för cyklingen. I övrigt gjorde jag den klassiska nybörjare misstaget...
It could only take so much captain. I'm just an engineer damn it, not a weather god.
Det är jävligt bra! Och grattis på födelsedagen
Ja
Renderingsfel?
Man får väl gå in i bildinställningarna och ändra tills man hittar något man är nöjd med. Settings - Picture - Colour... Kanske finns någon...
Omgång 14 Win 86% Ja det är väl de svåraste
Har inte ens spelat så länge :P
@keyser vad är längsta streaken?
@dannejanne första intrycket?
@keyser hur var första dagen?
That's a ban! [IMG]
Fast lilla hade väl inte dubblas, erbjudandet brukar vara reserverat till de högre abonnemangen.
Nja det är nog mer motion rent allmänt. Promenader, joggning(intervall) och cyklingen. Har varit väldigt konsekvent hela sommaren.
Problemet är hos Amex, tex så hade Curve i början stöd för Amex men sen tog Amex tillbaka supporten. Blev väl till och med en legal fråga mellan...
Jaha då är man ett år äldre :neutral: som om man inte kände sig gammal nog :cry::D Det positiva är att min VO² max ålder blev helt plötsligt och...
@keyser kämpa!
Använder inga kort annat än körkort. Bankkort i Curve och Google Pay/Wallet. Går ofta utan körkort om jag inte har specifikt ett ärende som...
Tror det blir svårt med kort + NFC men finns så klart bara ett sätt att veta och det är att du provar. Kan du inte skaffa Curve och lägga till...
@Psicosis hur var konserten?
Kan bara hålla med, riktigt trevlig upplevelse. Dom har verkligen lyckats med atmosfären. Om vi säger så här... Skånes djurpark > Skansen Men...
Grisarna tog mig också! Rackarns busiga!
Vi tar det idag, avgång NU Jag hörde att det var älgarna som stod för kaffet! Edit: Aaah metropolon Höör! Jävla skarp avfart från motorvägen in...
Avis
Sitter ju bakom dig :eek:
Where's the sheep?!
Den kör på ett spår men ungarna i Jurassic Park lyckades ju få loss den so all the best to you! Du kanske kan köra in i Dino-parken, you know for...
Chicken McFly?
Vi fundera också på att åka dit... Vill du åka i Fåret Shawn traktorn med mig?
@keyser Skånes djurpark buu eller bää? Var år sedan jag var där.