Separate names with a comma.
BF3 ser nice ut, synd att man måste snåla till en GS2.
Tar tag i hemprovet like a boss
Sedan handlar det ju också om vad man tolererar och ej tolererar. Vissa frågor kan jag tycka inte hör hemma på Swedroid, fastän nu inte detta...
Ingen som kör Black Ops på dator? :-)
"Kärleken växer inte på träd, den måste gödlas" - HAHAHAHA
Har chokladbollar i frysen som jag ska gotta mig med något senare! :-D
I aint trollin'
Ett stycke iPhone 4 packat och klar för avfärd. :-)
Vad fasiken ska man ge till föräldrarna i julklapp? Måste ju kompensera med någonting i alla fall. :-)
Haha ja, jag tror det får bli så. :-)
Åh vad trött jag är.
Jag är så jädra trött. Nu kilar jag till sängs.
Jag är själv på jakt efter någonting till päronen, budget ligger väl på ca. 1000 stålar. Föslag? :-)
Björn is stämpling ut, godnatt med er.
Jag vill också ha en SGS2.... :-(
I spel är HT ren rappakalja, har dock för mig att ett visst prestandalyft framgick med HT i tyngre applikationer?
Om du kom att tänka på det via denna tråden, varför inte köra en sidoböj och fråga där på en gång istället för att skapa en ny tråd? :-)
Pfft.. Android ftw. :-)
Haha ja :-)
DreamHawk hade något åt dig "om en timma", förstår du nu? ;)
Woop, ICS förväntas komma till GS2 officiellt. :-) Hoppas bara att jag får sälja mobilen nu lol
O_o oh well
Vad menar du med svenskjävlar? :O
https://swedroid.se/forum/56864-hostmorker-gra-swedroid-design.html - Rösta på Hunds tema, vet ju inte om det går igenom anyway men det skulle...
Jag jobbar på att resa på mig.. :-)
ICS - Kommer det officiellt till GS2an eller krävs det custom ROMs?
Regn.. wtf? Lovar er inget btw, men I might come back to the träsk så småningom. :-)
:(..
Word! :-)
Uäh, vin.. :p
Rövslickare. >: )
Imageshack - iphone1s.jpg Imageshack - iphone2g.jpg Har endast dessa bilder, aningen kassa möjligtvis. Och nej, så länge det inte är en GS2 så är...
[IMG] Här är jag väldigt stolt över mig själv, just framfört en hel pjäs alá extrem amatör-style. :)
HAHAHAHAHA VAD I HELA FRIDEN
<iframe width="640" height="360" src="http://www.youtube.com/embed/1G4isv_Fylg" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Ni kåtbockar.. :-o
Dubbelhandad.. :-D
Samsung = Nexus, på sätt och vis ;)
Äsch. :( Ja jo, jag trivs :)
Prutare undanbedes.