Separate names with a comma.
Min maps hittar mig inomhus. "Settings => Location & security => Use wireless networks [V]" Jag kör iofs Latitude också. Kanske kan de spela roll.
Medans andra representanter säger i Mars om Neo. ;)
Medhåll.. Men du vet.. Nu vet ju HTC och SE t.ex vad LG och Samsung har gjort.. Ge dem tid så kommer de och kör över dem ;)
Där ser man. Följdfråga: Samma på arc? DHD ? :P
Ram, dvs, arbetsminne (ej att förväxla med något annat). Det du har nån gig av i din dator, inte din hårddisk. // A
SGS2 är väl att till drygt 6000:-?
Största anledningen är att javamotorn som kör våra appar, Dalvik, inte arbetar med trådning idag. Trådningen krävs för att mer än en cpu/core ska...
Har jag missat något? Visste inte det där om Play. Jag läste en artikel på engadget där de skrev att de trodde att den upplevda hastigheten...
Hehe, ja.. Play lär bli grym. Jag har fått för mig att spel som står markerade med HD är speciellt anpassade till maskin för att ge 60 fps och...
Välj att endast ladda telefonen.. Sen i notifybar, som du drar ned, välj att montera kortet där istället. ;)
Jag tror att SE satsar hårt på en grym digitizer på alla nya modeller. Stod ju på förstasidan så varför Neo skulle vara oresponsiv i digitizern...
Polaren vart tokförtjust i pro. Får lite svårt att begripa när allt ska släppas. Vad jag hört kommer allt i Mars. En del säger att Pro kommer i...
Är man ute efter designen är nog idag arc svårslagen. Men att få samma sak i lite mer sparsamt designad enhet ligger Neo bra till. Dock måste...
Återigen tror jag att HTC, liksom SE har avtal att endast sälja qualcommproppar. Så, låt Qualcomm skämmas istället för att inte snyta fram nyare...
Det är vad jag vet likadan cpu i dem bägge. Scoripiocpun är en cpu ur snapdragonserien. Titta efter modellnamn istället för sådana namn.
Inte dåligt :D
Haha, ja. Nokia har alltid kört eget race. Lite som att se en Toshibatelefon med Symbian eller Epoc / uiq :p // A
Nja, jag är inte helt säker på det. Har du satt fel pris och fått sålt varor så ska de stå för felaktigheten. Däremot, är det absurt felaktigt...
Mjo.. Men titta på deras arc-pris. Titta också på deras pris för Neo och Pro. Dessa två sades betinga i slängar €300-350. // A
Sluta hugga så mkt på varandra. Bättre att vi diskuterar ämnet än att tråden låses =/
Du menar en applikation som går via dalvikmotorn, som i sin tur ej är supportad för dualcore än? Alltså själva motorn som driver i princip alla...
Ja, jag har inte heller riktigt fattat stormen. Stödet finns ju inte ens för hårdvaran. Som att köpa ett grymt 3d-spelkort till datorn och köra...
Tror att de är i samma sits som SE. Låsta till vad qualcomm gör. Och vad jag vet så har de inte ett chip klart för något värre än. =/ HTC släpper...
Jag beställde ett skydd till min Galaxy Tab. Fick en penna på köpet som fungerar utmärkt på x10, tab och Nexus S. :P Slags gummitopp som leder...
Nej men frågan var att göra en separat fork / eget spår. Detta verkar de ju ha verkställt. :) // A
Lova inte för mycket. :) Då kan de gå som för Bernard ;) https://swedroid.se/forum/showpost.php?p=397647&postcount=11
Det stämmer. 2.4 ryktas om vara första med omskriven dalvik etc. Tror att både HTC och SE väljer att inte vara för snabba. Just nu tror jag...
Pro ska väl kosta runt 3500:-. Play är sagt om 4000:- Och 5000:- för arc. Hur du än vrider och vänder på det är den billigare än dem bägge ;)
Även om jag inte skulle köpa en HTC så har jag ändå ett intresse av att titta på vad de gör. Onekligen kör HTC samma race som SE och köper endast...
4 veckor efter release kostade den 5200:- på Netonnet. Var hittade du det fantasipriset? Hos 3 ? :P
Det ser man på många ställen här att folk faktiskt kallar den. Dock är ju 4G i USA samma sak som 3G HSPA här. :P
http://nokiaplanb.com/ http://nokiaplanc.com/
En vän skulle åka till USA och frågade samma fråga. Han hade fått tipset att köpa en lur från ett bolag nära de som tillverkade deras utrustning....
Det är väl för alla konkurrenter prio 1. att slå Android :) Frågan är om Nokia behåller support på sina nyare Symbianlurar? Hoppas iaf att de går...
Du kan ju knappast begrunda ditt uttalande på hans uttalande som skrevs för 1,5 månader sedan. Då var knappast alla dessa nya lanserade produkter...
Egentligen måste de kunna lösas på nått sätt. SEUS är ju en javaapplikation.
Detta med att bojkotta som du skrev, för att utvecklingen ska gå ned lite i takt kommer troligtivs att sköta sig självt. Vi har kanske i...
Tänkte snarare på hårdvara då du påpekade att de inte var behagligt för ögat. Antar vi har olika nivåer av vad som rycker/laggar. // A
Du kan inte ha provat mycket.