Separate names with a comma.
Tråd rensad. PM skickat till vederbörande. ~ Sent from my Nexus 4 using Tapatalk ~
Den verkade ju intressant! 155 kr är ju inte mycket pengar heller. En sådan måste jag köpa. :D
https://mailman.archlinux.org/pipermail/arch-dev-public/2009-February/010394.html Läste du inte mitt tidigare inlägg? Jag hade gett Home...
När jag hade Arch tog root upp drygt 1GB, annars är 5GB lagom. Vill man vara absolut säker på att det ska räcka är 10GB att rekommendera. ATI...
Nya ikonen är mycket snyggare och att kunna sortera efter när dom sänds är riktigt bra. :) Dock gör sig den ljusa gråa bakgrunden inte sig bra...
Koss iPorta Pro tror jag deras modell med mick heter. Jag funderar på sådana om inte AKG ger mig en ny sladd till mina nuvarande. ~ Sent from my...
Vi är ganska OT i en OT-tråd. :) Men ta det i Linux-tråden så kan vi kanske försöka hjälpa dig.
Ubuntu, Xubuntu, Linux Mint (med Cinnamon, Mate eller XFCE), Linux Mint Debian Edition är väl lämpliga nybörjardistros. Annars rekomenderar jag...
Linux. :p
Jag vet folk som använder mycket äldre datorer i vardagligt bruk. En fantast jag känner till har en 150Mhz Intel Pentium MMX CPU med 32MB RAM etc....
Jag använder mig av någons tips så att meddelandeappen öppnas när jag låser upp telefonen och har ett oläst meddelande. Går det att få till så att...
[IMG] Mina möbler är gamla och ska bytas ut, den dagen jag orkar ta mig till möbelaffären. Internet har gjort en bortskämd med shopping. :p
Jag gillar att musmattan är större än datorn. :D
Jag testade Minco lite snabbt igår. Det är en trevlig ROM, men jag saknar en del funktioner från CyanogenMod dock. Om man föredrar en vanilla...
Enligt LG i Frankrike eller om det var Italien, påstod att man ska kunna möta efterfrågan i mitten av februari. Så om din vän ska köpa en i USA om...
En helt vanlig visselpipa duger bra för att ge hunden instruktioner. Det finns ingen hundägare som anväder sig av dessa visselpipor du pratar om....
Det bästa är väl att använda sig av den temamotor som finns ute som bland annat CyanogenMod använder. Men det känns lite som att ska man pilla...
Var god läs inlägget ovanför mig. Jag sitter på mobilen och kan inte flytta ditt inlägg just nu. ~ Sent from my Nexus 4 using Tapatalk ~
NFC fungerar utan problem, så jag skulle tro att även induktionsladdaren bör fungera utan problem.
Jag snusar General sedan några år tillbaka, innan var det Ettan. Jag gillar konsistensen bättre på General, man inte har kvar halva snusen i...
-11°C? Jag brukar inte ens ta på mig jackan då. :) Förövrigt så är jag släkt med Anders Celsius. ~ Sent from my Nexus 4 using Tapatalk ~
Kdgvyrdtsr toickåsl keyboard. Get fungerar inte lika besvara son swigtley. Det hsåller inte alls damma kvslitevdom dwiftley. Edit: Bytte...
Jag är väldigt nöjd. Jag har köpte ett till senare i en annan färg. Det sticker upp typ 1mm så det skyddar skärmen lite. Aningen svårare blir...
Jag har länge sökt en lösning på det, den reklamen är sjukt störande. ~ Sent from my Nexus 4 using Tapatalk ~
Dock är tanken med Android typ "One size fits all". Dvs att appen skalar fint upp sig till den upplösningen du har. ~ Sent from my Nexus 4 using...
Jag köpte en tresittssoffa med divan åt mig själv förra året. Sjukt skönt att äntligen kunna bre ut sina 190 cm. :) ~ Sent from my Nexus 4 using...
Det finns en massa appar för tablets. :) ~ Sent from my Nexus 4 using Tapatalk ~
Jag citerar en utvecklare: :) ~ Sent from my Nexus 4 using Tapatalk ~
Jag var i överlag nöjd med min Nexus 7, men jag hade inte förväntat mig att skärmen skulle vara så dålig. Samt att 7" på pappret verkade vara en...
Ja och nej. Många anser att Apple-produkter ger dåligt med bang for the buck. Jag anser att om du köper en Apple-produkt betalar du för märket,...
Fungerar den för dig? Är du nöjd? Då finns det väl inget att klaga på egentligen. :) Men rent funktionsmässigt så är TWRP ett bättre val. Vill...
Min har använts i kyla ner till -20°C utan problem. Den har även fått en lätt smäll och den ser fortfarande ny ut. ~ Sent from my Nexus 4 using...
Nope. Det är en stabil version. :)
Idag lanserades Tapatalk HD (Den färdiga versionen, inte betan som funnits ute ett tag) på Play Store och det firar man med att ta 7 kr för den,...
Är projektet dött? ~ Sent from my Nexus 4 using Tapatalk ~
Du måste lägga till bilderna via Gmail eller direkt via telefonboken. Alternativt använder du Haxsync för att synka högupplösta profilbilder från...
Tänk: Apple. :)
Just därför köper du en Alienware. Dom har funnits med i 100 år.
Låt tråden vara i sitt originalutförande, lösningen kan vara till nytta för andra. Det är ju liksom halva poängen med ett forum. ~ Sent from my...
Alienware M18x känns som ett givet val med 18.4"-skärm och ett utgångpris på drygt 12.000 kr för billigaste modellen.