Separate names with a comma.
Härligt..Varsågod :)
om du flashar Twooey så får du Vorbeth kernel som standard. Sen kan ju galnet välja att inkludera en annan i romen också , men det tror jag inte...
Mumrik3n här på forumet gjorde ett litet test gällande detta. Noterbart är att det skiftar väldigt mycket ändå vart man befinner sig och hur...
Kort sammafattat: En kernel har många funktioner som den fyller, men bland annat så styr det hur snabbt, hur bra eller dåligt batteritiden är. Den...
BLN stöds inte i vorbeth kernel. han har valt att inte använda den funktionen. du får byta kernel som har stöd för BLN
hehe aa man måste ju det.. denna sida är fasen som en drog :P aa jag har hållit på att supporta folk ett tag nu innan du kom tillbaka och...
Tjena. fasen du är på hugget nu med att vara aktiv på forumet :)
@Swedr0id : noterbart är att Twooey III har batteri problem så det är inte en rättvis jämförelse. däremot kan Twooey II mer jämföras med darkys.....
jo men det är bluetooth och inget kabel headset 3.5mm med "knapp panel".. ned då får du köpa dig ett mw600 headset ;) Edit : såg att du redan...
ja, men dessvärre inte med miui.. det var därför jag frågade.. Inget headset med "knapp panel" fungerar till 100% med någon version av miui.
har du satt på en extern "knapp panel" på headsetet? eller försökte du pausa som vanligt via tel
okej. glhf.. du kunde ju postat ditt meddelande där och sagt att detta är officiella. Sedan kunde du bett trådskaparen ändrat sin rubrik ;) yes...
du hade ändå kunnat använda samma tråd som redan finns då det gäller samma ämne och fråga gällande JVR. Du skrev själv innan du redigera ditt...
jo jag brukar se dig inne i tråden men som sagt så yttrar du dig inte så mycket , vilket är okej =) man behöver inte alltid visa sin närvaro genom...
aa det ser lite udda ut , därför jag skulle vilja veta vad han var på för rom innan han starta flasha , hur han gick till väga för att flasha...
finns ingen lagfix i Twooey...så jag vet inte hur han har lyckats med detta.
behöver mer info vad du har gjort.. vilken rom kom du ifrån. vilken del av guiden följde du.. Nått har ju blivit fel uppenbarligen
Swedroid
Det var " byta kanal" jag menade. Valde fel ord för det ;) Bor du i lägenhet ? jag hade nämligen problem att det var så många användare "i huset"...
Det är dessvärre inget dom kommer lägga tid på då det är en "gammal" release. Men det ska inte vara något fel på Wi-Fi tjänsten. Dom förbättrar...
Det är inga problem. men är ingen ide att ha en webbläsare man inte vill ha installerad ;)
Här är browser filerna som jag lova att fixa. Lägg på sd kortet och installera i CWM. Ta bort nuvarande browser från system / app innan flash av...
Det är också en variant om man har plats(minne) för att unna en hel cwm backup.
Stäng av och sätt på battery stats så löser det sig Av någon märklig anledning verkar det inte gå igenom på detta sättet så jag har gjort...
Twooey III har batteriproblem så det är inte märkligt att du upplever som så ;) därav rekommenderades det att gå tillbaka till v2 om han upplever...
:) var jag verkligen värd ett tack för det svaret hehe ..Btw Läste du mitt inlägg gällande batteri drain på s.130 där några andra tips togs upp....
då har du garanterat GB bootloader om du inte har ändrat/bytt själv.. Du behöver CWM innan du fortsätter. Därefter lägg Filerna Cleaningscript ,...
Vilken rom sitter du på nu? man får svaret då vilken bootloader du är på ;) Din telefon är "awake" nonstop. Inte så märkligt att det drar ut på...
Se till att du uppdatera till gingerbread bootloader innan bara ( inget krav men rekommenderas för optimal batteritid samt prestanda, stabilitet)
Fixen för V3 är ingen fix för dom problem som noterats utan den "fixen" kom tidigare med enbart ett kernelbyte.. Flasha V2 , men givetvis kan du...
jo då men ska precis åka till tatueraren och kolla på en skiss :) jag är hemma om någon timme så kan vi byta webbläsare på din lur.
Hey rogge. Som vi tala om i morse så är webbläsaren lite bråkig för en del. Du kan testa webbläsaren från aningen twooy I eller från Twooey III...
;) tack det uppskattas både från mig och galnets team. ärlighet varar längst Och det kommer dom/vi fortsätta med , inga undantag.. det går bra....
absolut , alla stöter på problem någon gång och hoppas ni har överseende med det... Som sagt det kommer komma förändringar som lär märkas :) .....
Det ser inte ut som att det kommer en fix tyvärr utan rekommenderar att gå tillbaka till twooey II.. Dom vill inte göra misstaget igen och släppa...
Jag har pratat med Gänget nu och dom håller med om att det finns brister. Twooey III blev släppt för tidigt och att den har en del problem. Dom...
kolla i appen "Downloads" så att du inte råkat "kommit" åt "use Wi-Fi"
ingen skillnad, det är samma :P Det har bara blivit dubblering med annat namn ( vad jag fått info om) ..vet inte hur pålitlig källan är, jag ska...
Den gör backup men jag tror inte den återställer datan efter nya flashningen. Men jag kan ha fel .. yes box
Det var tråkigt att höra gällande er batteritid. Tänk på att batteri stats raderas vid flashning av ny rom så det kan ta ett par laddningar för...