Separate names with a comma.
Till min B7 också, fasen vad roligt. Det hade jag inte räknat med :)
Oavsett produkt får man packa upp och ”inspektera” när man köpt på distans.
Ja naturligtvis ska det funka med tanke på deras priser, men allt oftare tycker jag det blir mer buggar till o från. Minns att 12 pro tex hade ett...
Det har jag full förståelse för. Men även om du skulle bytt blir det förmodligen samma på de nya eftersom det säkerligen är en bugg.
Varför skulle du vilja ångra? Har div buggar på 8.01 AW5 också, inte med notiser utan ”siri grejer”.
Har noterat under de senaste nätterna att klockan drar ca 25% standby under natten. Har den alltså inte på mig. Är det ngt ni andra märkt av?...
Sen finns det väl ett ”unikt” Nike träningsprogram också, eller är det exakt samma för standard klockan?
Ingen som beställt Nike edition? Det är väl egentligen bara fördelar mot standard?
Sedan iOS 15 har det äntligen blivit möjligt att aktiviteten cykling automatiskt stoppar när man stannar. Då ska Siri komma in och säga att det är...
Tack för det, har jag helt missat. Hade 89% så det är lugnt ett tag till :)
Hmm, kan man se hälsan på batteriet på klockan?
Ja den där villhöver känslan finns ju alltid :) Men i år verkar jag botad.
Efter att ha sett några klipp på youtube svalnade jag rätt mycket faktiskt. Förutom lite snabbare laddning är det inte direkt ngn anledning att...
Har en unifi 6 lite ca 3m ifrån så 100% signal med 250mbit i samma rum.
Ja flera, även olika switchar
Ja kabel vore såklart det bästa men av ngn anledning fungerar det inte med ethernet. Den känner inte av att kabeln är inkopplad så jag är tvungen...
Kör Tele2 (comhem var det tidigare) via apple tv 4 (ej 4k) och ser på tv på det sättet. Ofta tappar man upplösning och det blir oskarpt en kort...
Hade jag kunnat dra tillbaka tiden hade jag behållt 11 pro ytterligare ett år, men tyvärr villhövde jag 12 pro :)
Kör förvisso 12 pro och 13 pro är ju ngt tyngre, på gränsen att upplevas för tung. Pro max går verkligen bort pga vikt. 11 pro är enligt mig den...
Det räcke såklart att ta bort hämtningarna och sen ladda ner igen, busenkelt ju :)
Synd bara att alla ens nedladdade låtar inte automatiskt blir looseless. Verkar som man måste radera och ladda ner igen. Blir ju en del att...
Nu är det ju ingen som vet när leveranserna återgår till det normala. Men säg att klockorna kommer ut till butikerna storskaligt runt årskiftet...
Va ingen svart? Det blir den som är mörkast.
Blir nog en vanlig aw7, svart i aluminium. Avvaktar lite recensioner och förhoppningsvis får man tag i en i november.
Har exakt samma och är nöjd för pengen det kostade. Har man tre kort är det lite pilligt att få upp korten, men kör oftast med två kort och då...
En bugg? Websökarfältet helt vitt för mig. Edit. Verkar har blivit normalt efter omstart. [ATTACH]
Kan var så att jag tydligen haft sömn inställt och kan ha blivit en krock. Har avaktiverat sömn och förhoppningsvis räcker det nu. Får kolla...
[ATTACH]
Ja ikonen finns fram till 07.00 även på helgen. Sen verkar telefonen tro att det är vardag och stör ej blir avslaget.
Detta med ”fokus” (stör ej) får jag inte riktigt till. Äntligen så kom ju funktionen att man kan schemalägga men det verkar inte fungera. Har...
De som inte har en iPad kanske känner att en pro max är en bra kompromiss? Eller också är det dem som har bautahänder :)
Ingen funktion jag saknat tror jag. Stängde av det.
Sedan iOS 15 hamnar alla bilder som man får i meddelanden i appen bilder. Hur väljer jag bort det?
Det är min erfarenhet efter att ha ägt aw2, aw4 och aw5. Alla har dröjt för mig.
Tack, det behövde jag höra. Har våndats över att ha kvar 12 pro ;)
Alltså även om man spelar upp sina filmer via apple tvn så hämtas det från icloud så det blir ju en bitrateförlust. Jag har iaf inte lyckats få...
Har inte lyckats få samma bra bild på tvn som på telefonen. Kör du tex hdr/dv via airplay kommer du inte få samma ”tryck” på tvn. Blir betydligt...
Nyare oled med hdmi 2.1 räcker gott.
Intressant att ”världens dyraste telefon” inte är bättre egentligen. Men jag tycker kamerorna sen iPhone 11pro (bortsett från nattläget) är...