Separate names with a comma.
Låt mig gissa - det var en 55 årig ensamkommande som skrek allahu akbar medans han skruvade av hjulen med hjälp av alla sina bidrag?
För att säkra freden tycker jag att Ryssland ska lämna ifrån sig alla områden som Wagner la beslag på...
Spanade in den igår, intressant inblick i deras kaotiska lilla värld. Kanske hade de mått bra av lite impulskontroll ändå. :P
Hittade till sist någon som var sugen på vegetarisk hamburgare. [ATTACH]
Glad midsommar! [ATTACH]
Inte helt imponerad av sjukvården i Malmö. Har i snart två veckors tid försökt få ett läkemedel, som behöver tas varje dag, utbytt då det är...
En fågel i handen är bättre än ett träd i skogen? [ATTACH] Änne en som försökte ta vägen genom vardagsrummet istället för att runda knuten. Vilket...
Det är främst Fractal Design Terra som jag spanat på, med den lilla träkanten längst ner.
Lite förtjust i alla fina chassin med trädetaljer som börjar dyka upp. Funderar på om jag skulle kunna bygga en egen front till min NR200P och...
[ATTACH]
En fet duva försöker bygga bo i häcken utanför vardagsrummet. Sällan sett ett djur vara så klumpigt och dåligt koordinerat. Trillat ur häcken...
"Something went wrong" här.
När jag hade radioklocka senast så bodde vi en gammal villa på skånska slätten. Antar att det var optimalt läge. :D
Bara för dig, gårdagens fika. [SPOILER]
@bernard [ATTACH]
Om man inte bor för långt norrut så kan man köra med en radiokontrollerad klocka. DCF77 - Wikipedia
Undrar om gräsmattan vaknar upp igen efter regnet eller om den faktiskt dog helt. :P
Fast klickar man på den faktiskta länken så framgår det ganska tydligt var bilderna kommer ifrån. Jag ber om ursäkt för min låga nivå, men...
Dumma Google, de borde driva vidare alla tjänster som ingen använder länge, så att folk inte blir ledsna över saker som egentligen inte drabbar...
Jag har värmt upp med lite fika idag, så jag är i form tills i morgon. :D
Det är lite pirates över det, fast i första person, man seglar sitt skepp, läser kartor, letar skatter, bordar andra skepp och har sig. Helt klart...
@Zooklubba - hittade inte versionen med måtten angivna, kanske gjorde jag den på papper. Dimensionerna i modellen är dock de samma, så man kan...
Gjorde det en period, fast jag tröttnade, blev lite enformigt. Det där ser dock rätt underhållande ut. :)
Mer fynd, en Audio Pro Sub PS-125. För 250 kr. [ATTACH] Kommer eventuellt sno förstärkardelen till eget projekt i framtiden.
Som bekant har Google släppt scriptverktyget fritt för de som kör preview versionen av Google Home, så jag tänkte en tråd på ämnet kunde vara kul....
Knåpade ihop mitt första enkla script nu på kvällen. Om dörren i anslutning till tvättstugan öppnas, så berättar högtalaren i samma rum att dörren...
Jag byggde en modell i Sketchup baserat på ett fullstort. Kanske går hyggligt snabbt att skala om det en aning. Ska se om jag kan dela filen när...
Oh, detta ser lite intressant ut. The Google Home script editor is now live in public preview
Jag bygger och snickrar maniskt, här är lite smått och gott från den senaste tiden. Hållare för diverse tillbehör i form av picknickbord....
En annan har ju lagt på sig 5 kilo sedan i vintras. Inne i en riktigt ätperiod, hungrig hela tiden.
Ett riktigt pussel att hitta rätt plastpinne till rätt stump men nu är allt fixerat med epoximassa. Hoppas allt håller tätt när det är dags att...
Acer bojkottar jag redan efter många bristfälliga produkter från den. :P
För vad det är, man kan rabbla alla fantastiska specar men det är fortfarande ett headset som man kommer använda under begränsade stunder. Ja, jag...
Upptäckte att anläggningen jag köpte inte slöt helt tätt och hade ett bloppande ljud för sig. Öppnade upp den och ser att i stort sett alla...
När man vill vara ifred. Laggarebacken 20 - Bostäder till salu i Alingsås | Länsförsäkringar Fastighetsförmedling
450 kr, kändes ganska prisvärt.
Det är Yamahas svar på Bang Olufsen, en Yamaha ISX-800. :D Edit: Nu har jag testat maskineriet lite - allt fungerar inklusive CD-spelaren....
Mer spännande fynd på lokala second hand-stället. Tänkte jag kunde fräscha till den, uppgradera den med Bluetooth-mottagare. [ATTACH]
Undrar varför den här glappade..? [ATTACH]
De dök faktiskt upp, två dagar i rad så ställde de in på grund av "förseningar".