Separate names with a comma.
Kan man dra paralleller att du kanske använder arcen mer än x10an just eftersom du nyligen mottagit den ? Kan du ta ett screenshot på battery...
Tippar en stor slant på att garantin ryker. Framförallt bör du vara observant på klisterlappar om "warranty void". // A
Prova cleara cachen. Funkar inte det.. Avinstallera uppdateringar för market. Den nya återkommer :)
Ja, men lanserades tidigare, liksom jag skrev. arc lanserades ju av SE på mässan nyligen men inte släppt till försäljning än.
Identisk?... Har jämfört rätt mycket med polarens SGS.. Det är ju inte ens samma systembord i dem. Det enda de verkar ha gemensamt är loggan...
Jupp Jag har en sådan :)
Nog kan du slänga på den.. Men du får den inte att täcka hela displayytan ;)
Företag med någon form av image och profil skapar sig ett eget utseende. För företag (Läs t.ex ZTE) som inte har ett igenkänningstecken kör...
Ja, min verkar göra nåt liknande.. Samma händer mitt btheadset ibland. Får para om / den ber om att få para. Det är som om LV vet vem den ska...
Prova jämför hans bilder med mina. Jag har skalat bort lite brus som de gärna blir med små sensorer och mycket mörker :) Kameran är bra iaf på...
Vilken operatör? // A
Tänk om vi kunde sluppit dessa siffror.. Upplösning - versioner - Ghz - Mhz - MB etc etc.. Då hade man tagit sig tiden att känt på maskin och...
SE har påtalat att de numer inte bygger in hela sitt gränssnitt i coren utan lägger det ovanpå. Därför borde du med root lätt kunna göra den mer...
Tycker man att bilderna som var i halvbra ljus vart för gryniga och vill publicera dem tar det bara några sekunder att filtera bort massor av...
Visa.
I detta hem frågas det inte efter rosa och inte heller efter statussymboler. Så, Android har gått hem hos den bättre hälften ;) Men just när...
Tror x10an lanserades då men kom på marknaden mars-april 2010.
Jag är inte så säker på att du ser skärmens pixlar utan det är pixlar på det du tittar på. Jag har falkens ögon och perfekt syn. Från normalt...
Man kan säga såhär också: Det krävs en iPhoneägares dumhet att lägga de pengarna i prisskillnaderna det skulle bli på att stoppa in en såpass...
Det ska vara nåt bakom som ska driva pixlarna också. Vet inte om du har besvär av det men på min x10a ser jag inga pixlar utan att leta efter...
En tjej som vill ha rosa skal och massa annat skräp bör ju stoppa nåt skräp i skalet också. Så, skaffa en iPhone eller nåt. Är färgen såpass...
Skulle du vilja implementera en lösning där ett uttalande ser ut enligt det ? Och dessutom våga sälja det i butik och ta betalt för det ? ;)...
Hur vet du det ? ARM är inte känt för att gå i SMP-läge. Det är väl först nu? Varför skulle Linuxkernel vara byggd för något som inte finns /...
USBportarnas spec på datorn säger 0.5A. Dvs, lägre än din väggladdare. Kanske har du noterat att luren laddas men det tar längre tid. // A
Vad lagade förra patchen? smsbuggen?
Tycker det är kul att se hur allas smak kan skilja sig som de gör. Osäker själv men just nu är den mörka närmast mitt eventuella val.
Slå på debugläge. > adb shell $ busybox top // A
Nu efter uppdatering?
Det var det säkert. Kanske ett par månader t.om. Minns iaf att jag hade min några veckor tills kollegan köpte sin. Han väntade på att den vita...
Jag tycker SE har lite roligare inställning som företag. De har tävlingar, de har Liveview, klockor, radiobilar osv. De är mycket aktiva i...
Keep the spirit! Hoppas du har några roliga idéer att få in i denna modul! :) // A
Grattis! Hoppas det består! Du är ju en av de som haft mest problem och varit aktiv att uppdatera. Så, berätta allt!
Min visade AM/PM först. Bootade om LV och sen har den bara visat 24h
De kanske failade med att få ett eget avsnitt på market?
Satt på muggen och läste Computer Sweden. Där i stod det att en av nyheterna i Honeycomb är stöd för dualcorecpuer. Stämmer detta så är ju LG...
Tre tog rättighet på vita x10an de första 2-3 veckorna. Kanske lite mer. // A
Det kan du göra. Strömförbrukningen är ju upp till inkopplad enhet att avgöra vad den behöver. 1A är max vad den kan leverera. Headsettet tar...
Som kontanttelefon är tre bra på överpriser iaf. // A
Min stannar i Nexusen numer. :)
Jag skulle hellre råda dig att hålla utkik 13-14:e Februari. Då lanseras SE's nya produktportfölj. Chansen för att en ny mini avtäcks är ganska...