Separate names with a comma.
Jag tycker att aktivera e-SIM på Mina Sidor var busenkelt. Men det finns så klart plats för förbättringar.
Det står inte till vad.. bara så som jag kopierade o klistrade in i förgående meddelande.
Jag ser ett annat "problem" nu på Mina Sidor .. Det står under "pågående ändring" följande meddelande (trots jag har bara beställt e-SIM o inte...
Nåt var skumt när jag valde att byta SIM Pinkod .. när jag hittade inställningen så valde jag att aktiver "SIM LOCK", försökte "3 gånger" med...
Jag testar.
Jag kör bara med enhetens PIN just nu men jag letar efter hur man aktiverar PIN för e-SIM:et lol det var lääääänge sen jag gjorde nåt sånt men jag...
en dum fråga kanske? hur får man PIN kod till e-SIM? jag kan se det på Mina Sidor men när jag startar om mobilen så är den utan PIN ..?
Jag har provat o från första gången lyckades jag med att installera e-SIM. Har en Galaxy S21 Ultra. Skannade koden, sen fick aktivera kortet. Nu...
Har inte upptäckt några konstigheter förutom att Bluetooth blivit mindre bra. Ibland så vill den inte koppla upp sig med mina prylar, behöver...
Enligt Ice Universe så verkar kommande Snapdragon 8 Gen2 slå Apples A16 när det gäller prestanda och strömförbrukning! [MEDIA] View:...
Ingen vet, du får avvakta tills dess.
I princip är det samma sak för privatpersoner men allt beror på förhållanden. Typ när på dygnet, antal aktiva användare under samma tid, plats där...
Tycker det blivit en cirkus.. Precis som förra året men om ska tro på Geekbench så skall (B) versionen som är avsedd för EU marknaden försedd med...
En till Benchmark .. nu har den till o med högre hastigheter än tidigare.. samsung SM-S918B - Geekbench Browser
Kollar du mer info .. så ser du att det handlar om en gammal Android version, konstigt namn av grafikdelen, RAM minnet på 4GB, också av hela...
Jag har också själv sökt på Geekbench och hittade den skärmdumpen som Ice Universe hänvisar till.. samsung SM-S918B - Geekbench Browser
Om man ska tolka detta rätt.. så får EU kunder Snapdragon versionen enligt denna skärmdump från GeekBench, man har (B) versionen av Samsung...
Mer info om Snapdragon 8 Gen 2 (pro eller plus) Will Galaxy S23 feature a special version of Snapdragon 8 Gen 2?
Det stämmer enligt en twitt från Ice Universe, han påstor att det finns en speciell version av Snapdragon 8 Gen2 som är avsedd för Samsung....
Mmm hade för mig de hade 90hz .. men tydligen 120hz som du säger.
Med Halebops APN inställningar och Fello SIM kort så har jag alltid lägre hastigheter. Men så fort jag byter till Telias APN så får jag det som...
Jag tror det. Annars 90hz.
vet faktiskt ej, men jag skulle tippa på att det blir under denna månad. Fello måste först få in "intresseanmälningar" för att sen välja folk med...
Jag kommer att ta upp det med de vid nästa kontakt vilket förhoppningsvis blir när de börjar testa e-SIM.
Jag tycker det är bäst om man berättar för Fello om detta önskemål, kanske skapa en poll här på Swedroid för att sen hänvisa till att flera som...
Trots det sägs mycket lovord om kommande S23U kameran .. så jag kommer inte o tro nåt förrän jag har telefonen i handen o testar.. Galaxy S23...
Det verkar som att A serien (A54 & A74) i Galaxy telefonerna kommer att Samsungs egen SoC Exynos 1380 och Exynos 1330. Mer info: Exynos 1330,...
Fick precis Android 13 (OneUi 5) till min Galaxy Tab S8+ .. Finns mer info här: BREAKING: Galaxy Tab S8 series gets stable Android 13 and One UI...
Har redan börjat diskutera sen detta inlägg.. [Fello] Tråden om Fello (Telias nät)
Fast Vimlas system är helt annat ... det är "moln baserad" medan Fellos är typ samma system som Telias. Fello var tvungna att överge sitt gamla...
Det gäller att följa inlägget här: [Fello] Tråden om Fello (Telias nät)
+ @feifam Det är inte alla som får nyhetsbrevet samtidigt. Därför skulle jag rekommendera att man avvaktar nån dag innan man kontaktar Fello för...
Känns som när släppte folk till VoLTE testerna.. fast den var en större uppgradering av hela Fellos IT-System, nu kanske tar mindre tid att...
Hoppas på Fello är det samma system..
Jag har också anmält mitt intresse.. Vi får se hur det blir i praktiken. Nån som vet hur det ser ut för Telias och Halebops e-SIM kunder? Alltså...
De som vill testa e-SIM, gör så här: Skriv ett mejl till: [email protected] Ämnesraden ska vara: Testperson e-SIM sen skriver ni nåt i stil med...
[ATTACH] Här är infon om e-SIM .. [ATTACH] [ATTACH]
Jag fick mejl på detta som "nyhetsbrev" jag kommer att posta skärmdumpen här ..
Vem vill testa e-SIM? Nu letar Fello efter test personer. Mer info att följa.
Väldigt många i min omkrets vet ej vad SIM kort är för nåt och när jag förklarar så tycker de det är krångligt och kan ställa till problem ifall...