Separate names with a comma.
På tok för lite kött på de där, inte värt besväret. :P
Aatank (1996) Inte den sämsta Hajen-ripoffen jag sett. Dock väldigt lite haj, väldigt många sång- och dansnummer och många sidospår som hade...
Finbesök i häcken. [ATTACH] (Saknar optisk zoom :/ )
Det är hyggligt enkelt att koppla in en liten OLED I2C display till Pi:en för att visa lite spårinfo och annat. Kanske en liten display istället...
Tänkte bygga mig en egen wifi-högtalare med hjälp av en Raspberry Pi och ett x400 addon-kort. Men brottas lite med designen. Ska man bygga en...
Sony snålade hårt på SoC på TV fram tills nyligen. Inga problem med uppspelning och så, men interfacet var riktigt sömnigt. Ingen aning om vad min...
Stödgruppen för Äpplen nu igen? :D
Aatank (1996) - IMDb Inte den sämsta hajen-inspirerade filmen jag sett, men eventuellt den med minst andel haj och flest sång och dans-nummer.
Det är helt klart ett svårt val... De ligger mellan 7-10k, beroende på version och finesser. Så billigare än de riktigt feta CO2-lasrtarna, men...
På tal om valen så rättade jag till det största problemet med v.1, nämligen att den öppnar munnen uppåt, vilket valar inte gör. Här kommer v.2....
Kan ju massproducera valar antar jag, men den kommer ju inte direkt bära sig. :p
Är ruskigt sugen på en mellanstark diod-laserskärare. Världens bästa eller sämsta ide?
Verkar som om motorn, eller axeln, gav upp på kontursågen. Så nu är det paus igen. Kom en liten bit till iallafall. [ATTACH]
Ni skulle kunna hurra över den låga förbrukningen. :p
Halvvägs! [ATTACH]
Riktigt sugen på att dra till Birmingham i maj. Makers Central - Uniting Creativity
Tömde skafferiet i stugan igår, det mesta var väldigt gammalt. :P
Jag behöver inte så mycket kraft egentligen, mer kompabilitet med expansionskorten jag är ute efter. Har lite gamla förstärkarkort och grejer jag...
Yumyum, vintage chokladdryck. [ATTACH]
Allvarligt ont om Raspberry Pi där ute på marknaden, grävt fram mina gamla 3or för att kunna experimentera lite. När skulle den där...
Jag har bara hunnit med 22 semlor än så länge, ska plocka upp ett par till idag...
Har kanske inte riktigt precisionen jag behöver :D
Bah, körde av sågbladet på kontursågen, inga reserver hemma. Antar att det bli lite oplanerad paus i valbygget.
Köp något kul istället. Det finns snart en väldigt exklusiv val-lampa här i världen t.ex. :D
Det tar sig. [ATTACH]
Defragmentera valen... [ATTACH]
Skalade upp valen för att kunna bygga en prototyp i 6mm plywood. Film som storleksreferens. [ATTACH]
[MEDIA]
Deras inlägg brukar delas i Anti-5G gruppen, känns som samma klientel.
CADdar vidare. [ATTACH]
Gillar elbilar, men just Teslaägarna är lite speciella. De dyker upp vid varenda artikel om andra elbilar och behöver berätta hur mycket bättre...
Alla större felfixar av bilar kallas för recall, även om det går att lösa med mjukvara. Lite gammeldags uttryck som hängt kvar. Sen har någon...
Den andra sortens CAD, lätt att blanda ihop. Jag är dock bättre på CAD än CAD, länge sen jag pysslade med CAD i någon större utsträckning.
Ah, men han har faktiskt mycket pengar.
Nu måste du förklara vad du menar. Svårt nyfiken. :)
Mycket försvar av en grabb man inte bryr sig så mycket om. :)
Låter inte superbekant. Oavsett vilket så är rikedom inget som gör en människa bättre, det handlar om vad man gör med sin rikedom och hur man...
Fast Bill Gates fick skit för att han var rik / folk var missnöjda med Microsofts affärer. Han var aldrig ett rövhål på det personliga planet.
Yes, Elon Musk created a special system for showing you all his tweets first Engadget is part of the Yahoo family of brands