Separate names with a comma.
Vadå lite avsnitt i S17 av Top Gear? Jeez.. GE MIG MER OMNOMNOM
Men herregud vad ni ska klaga, en kompis lurade mig på detta och jag skrattade, är ni gjorda utav is eller? Kom så får ni en varm kram, så kanske...
1. Kan du stå på huvudet? Haha, får la försöka sen, tror dock inte att jag kan det, nej. 2. Regnar det hos dig? Sol! :D 3. Villa eller lägenhet?...
Vilket annat spel jämför du med GTA IV, när det gäller grafiken då? Maxar du spelet så är grafiken visst riktigt trevlig. Tar mig veterligen inte...
<iframe width="425" height="349" src="http://www.youtube.com/embed/mji82PQTYeo" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> Där fick den fan, haha
Asiat kanske? ;)
umad bro? ;D;D;D;D;D
Mafia 3, snäääälla!
Drick lugnt nu.. :p
Alright, ge mig en snabb tutorial så kirrar jag detta, allvarligt!
Datatillbehör.. VARFÖÖR GÖR DEM SÅÅ
Min DeathAdder gav upp, varit en jäkla beast så länge den fungerade. Köpte min brors mx518 i ren hast, faktiskt rätt så trevlig mus! :)
Serier, helt klart! Top gear forever! haha.. Bing, vem fan använder det ens? :) Svaret är självklart Google. I allmänhet bra, dock föredrar jag...
1. Sa du sten? Nä. 2. Säger du sten? När det behövs. 3. Känner du någon som har sagt sten? Not really. 4. Tror du att någon i din närhet har sagt...
Någon mer än jag som BARA ÄLSKAR miljön i Mafia II?
Fortsätter väl egentligen på gårdagens klagomål, stopp i dasset idag och såklart hade det runnit över, vilket JAG fick torka upp.. Snart ska jg...
Mest träffar: brudar och iphone, just sayin' ;)
Sitter på jobbet och drygar sönder.. Tur att imorgon är sista dagen..
*Vänta ivrigt på svar från killen med SG2 om han vill byta*
Jag pallar inte lägga ned tid på henne längre, vill hon köpa en sådan så varsågod, like I care.
Fan, på pricken ju.
RAGE!!! "Kan du kolla vart man kan köpa en W995? :):)" (Ni vet dendära uråldriga skitmobilen), Nej, säger jag varav hon ber mig att kolla upp det....
Dels en sida som anpassar sig efter en mobilskärms upplösning, men också en sida som är simplare, en som inte slukar bandbredd, fattar du va jg...
En mobil sida möjligtvis? :)
Hur är det här då? Stabil, inga fc's numera?
Faktiskt, jag vill klaga. Bärplockarna som gjorde denna dag.. I alla fall; jag jobbar på en ganska så liten camping varav "städa dasset" är en...
Mest troligt spambot.. lol. reported
Tyvärr måste jag säga att det finns ett antal report på bakstycket, går helt enkelt inte att undgå, såvida man nu inte kör ett skal vilket jag...
Har en 16GB, intresserad? Förvisso lite långt..
Nåväl, verklighetstroget in my ass.
Ding ding ding! ;D
Suttit mycket Skype med engelskmän, därav mitt nick, lät alltid som "beyorn" när de försökte säga mitt namn haha. Trivs bra med det, är ju...
Haha, så bara för att han krossar rutan så låses bilen upp automatiskt? ;)
Nästan lite nostalgikänsla..
Nej nu är jag jävligt sugen på en Android-mobil, elektronikkedjor är inte hälsosamt lol
Nästan bud på att betala någon bara för att få upp denna.. :p
[IMG] Ute och körde lite igår, blev till fällfors, grymt fint!
Att plugga suger, men att köra lastbil är awesome :)
Jag är ju inte så mycket för Skyline, eller Nissan över huvud taget, men den var fräsig enough, röstat. :D
Vi flåsar på med 2k så blir det ju lite av en symbol för att man har för mycket pengar om man köper den. :p