Separate names with a comma.
Vad jag har hört så är w10 mobile ett läger för buggar just nu :( men det lör ju bli någon demo eller nått i samband med surface pro 4...
Där kom visdomsorden vi alla väntat på [emoji1]
Absolut, frågan är om w10 mobile är redo att släppas snart?
Tydligen skall det finnas läckor på två telefoner. Borde gå att hitta på nätet!
Aldrig hört talas om :)
Näe bra eller?
Dagens problem är däremot fredagsfilmen.
Alright, då skippar vi den helt enkelt :)
Vilken film?
Om den är ny så tycker jag du skall utnyttja garantin och lämna in den snarast!
Det hoppas jag verkligen inte. 3an med 500gig, 8gig ram, i7 och tangentbord går ju på en bit över tjugo lakan.. :(
Kan fylla på lite; Intel Skylake i5 och i7 12" och 14" skärm Continuumkompitabel Lite tunnare än 3:an Dyr!
Man kan ju trycka på taggar för att filtrera tavlorna, om du trycker på t.ex. diskussion så laddas bara diskussioner upp i vyn. Tanken är väl då...
[IMG] One M7 med gooogles kamera. Bettan levererar i bra ljus :)
Two roads diverged in the wood and I, I took the one less traveled by. Är inne i en haldoliumperiod just nu, svettiga suddiga minnesbilder från...
Klar med säsong två av Extant. Wow, vilket ös
[emoji772] [emoji9]
http://www.svd.se/man-hittade-drunknad-i-vaxjosjon/om/sverige [emoji13] [emoji13] [emoji13]
Finns hur mycket som helst! [emoji12] http://lmgtfy.com/?q=September+eleven
@Kalven håller med men jag har en källa med lite insikt i företagets planer. Det finns en demoenhet som är intern. Han tror den kan komma...
Det är nya grejer på gång i oktober om mina fakta är korrekta. Man har bland annat inväntat den globala w10 launchen.
Testa med ett annat sim bara för att ha det gjort. Fabriksåterställning?
Det där är inte recovery, det är samsungs "download mode" som är till för att ta emot ett nytt operativsystem via usb-kabel.
Nej operativsystemet startar inte direkt. Telefonen är som en dator, först görs en hårdvarukontroll och om allting är okej börjar operativet...
Tyvärr kan jag inte ge dig mer hjälp än ovanstående. Alla mina tidigare samsungs har haft kombinationen ovan, testa att släppa knapparna direkt...
Säkerställ att du håller in volym upp + hemknappen innan du trycker ned power. Det ska gå att komma in där!
testa volym-ner+power+hemknappen. Det ska inte vara några konstigheter!
@matssean Välkommen till forumet! Det går att återställa hela telefonen till fabriksskick, vilket innebär att all data på den kommer att raderas....
Det låter som att skärmuppdateringen släpar efter något. Har du tappat plattan eller på annat sätt råkat behandla den oömt?
Har du kollat inställningarna för vidarekoppling av samtal? :innocent:
@r_o_n Jag har flyttat ditt ämne till avdelningen Köpråd. Lycka till! :D
Håller med 100%! Ser verkligen fram emot detta :)
Yes..
Tänkte väl [emoji12]
Om verkstaden har utfört ett arbete borde det rimligen finnas en garanti på det tänker jag.
Lämnar dem ingen garanti på jobbet?
Rik som ett troll :)
Du har redan nu möjlighet att svara i befintliga ämnen men för att kunna skapa nya ämnen gäller ovanstående.
Säsong två av Extant med Halle Berry. Har dragit igenom avsnitt 1-11 den senaste tiden. Säsong två är riktigt, riktigt bra. Skådespeleriet av...