Separate names with a comma.
Då har ni kinetic, fast med xenon som extrautrustning :p Väldigt ovanligt. Nix, går på två minuter :) Står i handboken runt sida 215....
Asså shiiiit, förstår du ens själv vad du skriver? [emoji23] Kinetic har inte Xenonstrålkastare, Momentum och upp har det. Kännetecknas av en...
Vänta, köpte inte ni en Kinetic? Det sitter Xenonstrålkastare på bilen D: Förstår inte vad du menar med fel beskrivningen, kan du förklara bättre?
Någon enstaka gång går det bra, men om ni gör det ofta så kommer batteriet att ladda ur. Kör ni ofta bara 3km med bilen rekommenderar jag att...
Precis, och vad gör 0.2l liksom[emoji14] Såg en Skoda Superb (årsmodell 2012 typ) Där man hade satt plast över grillen hahha
Startar ni inte dieselvärmaren så kommer ni inte ha värme i bilen på över en mil (plus minus några km) och det innebär onödigt slitage på motorn....
Yes!
Hej! Letar efter en SSD runt 500 gb, någon som har?
Letar efter en runt 500 GB, tack för länk :)
Någon som har en ssd att sälja till mig?
Funkar för mig med nu
Är väl inte så mycket att kunna, så den har jag koll på[emoji14]
Ne, inte Volvo som Volvo lol Men vill ni bara kunna starta dieselvärmaren går det att lösa utan On Call.
Sa ju att ni skulle köpa en bättre utrustad[emoji14] Beror på vilken funktion du söker?
Nix, går inte
Sandlådan 8.0 <3
Fick också detta nu, fungerade fläckfritt i morse och har alltid gjort. Har 3 st enheter och samma problem uppstår oavsett vilken högtalare eller...
Pretty much
No shit [emoji8]
Who?
Precis, och då är det ju dumt att ha den minst använda knappen på det mest ergonomiska stället och tvärtom för tillbakaknappen.
Kan också nå över om jag sätter telefonen där fingrarna slutar om man kan säga så. Men det är mycket bekvämare att ha backknappen nära. Använder...
Vad i helvete [emoji173]
[emoji8]
Pfft
Inte vi vikingar [emoji8]
U stoopid. Försök sträcka tummen över en skärm på 6".. [emoji173]
Ska du flyga av vägen eller? [emoji8] [emoji23]
[emoji60] [emoji91] [emoji95] [emoji117] Ascii
+rep
Var är spy-emojin när man behöver den..
Vroom [IMG]
hahahah [IMG]
Rethink what a phone can do. [emoji389] [emoji398]
U stoopid[emoji14]
Svart tröttnar man på innan man har fått telefonen ens.[emoji14]
Okej, tack för svar! :)
Jahaaa, följer det bara med ljusatomatik om man har Xenon? [emoji33] Tro fan att jag ser många med fel ljuskombo, ser aldrig en golf med Xenon......
Ah, perfekt! Det är så automatik ska fungera för att få kallas automatik imo. Från vilken årsmodell gäller detta? För jag ser många golf utan ljus...
Volvo (b.la) har ju som så att om torkarna gör mer än tre svep så sätter den på halvljuset (bakljusen är alltid på), så det är väl inte omöjligt...