Separate names with a comma.
Det finns ingen kernel som är "bäst", det beror helt på vad man har för krav och kriterier. Personligen föredrar jag Francos kernel, som finns...
Jag slängde in CM 10.1 så fort jag kom hem. Är sjukt nöjd med telefon! Jag testade stock i 5 min, så jag kan inte avgöra om det blev någon...
Det kommer en ännu billigare version av Nexus 7. Jag tänkte vänta tills den kommer. :) Källa: Google Nexus 7 billigare nästa år – ny pekpanel...
Jag har ingen CPU. :) https://www.dropbox.com/s/n3sswtriixvl44r/Screenshot_2012-12-22-10-04-38.png
[IMG] Info @ dA.
Jag menade idag. Insåg inte att det var ny dag. ~ Sent from my Nexus 4 using Tapatalk ~
Du ska ha den imorgon. Det är på söndag som Posten skickar vissa paket. ~ Sent from my Nexus 4 using Tapatalk ~
Jämfört med tidigare metoder är det sjukt smidigt tycker jag. :) ~ Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2 ~
Jag måste säga att jag är ganska besviken på skärmen. Färgerna är väldigt bleka, jag förstod att det absolut kommer bli ett litet nerköp från en...
2012-12-2112:24ICA Nära *** Mottagaren har hämtat försändelsen 2012-12-2111:54ICA Nära ***Försändelsen har kommit till Postens serviceställe...
Nope. Det kommer att stå "Försändelsen har kommit till Postens serviceställe" när den är ankomstregistrerad. :) ~ Sent from my Nexus 4 using...
Mängden att översätta är inga problem. Grejen är att allt är typ hårdkodat. Dom har inte varit begåvad nog att använda språkpaket, vilket medför...
När den är på ditt utlämningsställe är den framme. ~ Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk ~
Oh hai thar! [IMG] ~ Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk ~
144 om jag inte missminner mig. ~ Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk ~
Jag visade intresse förut. Men stödet för språkpaket i MIUI är löjligt omständigt att jag tappade intresse för det så fort jag satte mig ner med det.
Den sidan finns inte enligt Chrome? ~ Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk ~
Lustigt. Jag bor i Gävle så den borde väl åka med oss då? ~ Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk ~
Vart bor du? ~ Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk ~
Då är våra telefoner på samma ställe. Jag är sjukt spänd på om jag får den imorgon! :D ~ Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk ~
Man kan väl få lugnande innan? Annars kan du få narkos, men då sker väl ingreppet på sjukhuset antar jag? Min kompis har extrem tandläkarskräck...
Dom ska komma imorgon, förutsatt att inte Posten är allt för upptagen med glögg och lussekatter. :)
Du kan öppna och använda produkten, men om du förstör kartongen kommer du förmodligen bli nekad en retur. :p
Hör av dig till dom om hur du går tillväga. Frakten ligger väl på strax över 100 kr tror jag?
Att Posten har fått information om att dom kommer att få ett paket som ska levereras. Nästa uppdatering brukar (iaf för mig) ske mellan 22-02 när...
Dina 14 dagar börjar ticka från det att du hämtat ut paketet.
Din AVI/SMS innehåller fyra siffror som du behöver, det är dom fyra sista siffrorna på ditt Kolli-ID.
Jag har plats 92 och har inte hört något. Jag beställde den 15 november. Edit: Lolz, fick mailet nu. ~ Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk ~
Precis. Om du inte nyttjar chatten kan du ju logga ut från bara den. I övrigt gör det absolut ingen skillnad what so ever om du är inloggad eller...
Hon måste leva ett jobbigt liv om man stör sig på dylikt. ~ Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk ~
Med att vara online syftar du på chatten eller? Du visas bara online där när du använder appen. ~ Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk ~
Jag har inte sett röken av en notifikation och jag har inte sett någon inställningsmöjlighet för det heller? ~ Sent from my Galaxy Nexus using...
Mounting an Android 4.0+ device in Ubuntu is pretty tricky, but there is a FUSE filesystem called Go-mtpfs, created by a Google employee because...
Palla skriva ditt användarnamn! ;) Du får lägga till mig: hundone.
Jag köpte det. :) Ska bli intressant att få testa det omtalade spelet.
Ser ut som ännu ett blufföretag.
Jag hoppas jag hinner få den innan jul. ~ Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk ~
Posten jobbar väl på lördag med annars? ~ Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk ~
Det ska inte spela någon roll. ~ Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk ~