Separate names with a comma.
Ja troligtvis är det så då dsp finns vanligtvis i cm7/miui. Men vi gjorde ett tappert försök iallafall :)
i vissa fall så måste man "pusha" in apk filer till system för att få dom att lira.. Testa gör en signerad zip fil och kör den i cwm.
den bygger på CF root dvs Chainfire kernel därav extern ext4 app/tool. Det ska inte vara några problem att ta bort voodoo mappen
Det är Semaphore kernel i v5.2
ok märkligt.. vet faktiskt inte varför den har tagit bort denna flik.. Om du avinstallerar så kan du välja själv om du vill uppdatera eller...
Det kan ha det faktiskt ..leta efter DSP för gingerbread.. Fasen måste ni komma med sånahär frågor :P nu vill ja ju ha en förklaring till varför...
okej. Detta är nya market [IMG]. ända tips jag kan ge dig för att bli bukt med problemet är att avinstallera nuvarande market och installera om...
Skulle kommit inatt eller imorgon men dom har ändrat på det igen då det är lite strul med att få till nya themat. Släpps garanterat om några...
ok det är inte nya market. det är gamla..har du rootad lur?
Då undrar jag följande.. Vilken market har du ? nya eller gamla? har du rensat cache och data för market och testat efter det?
Vi får vänta ett litet tag till trots allt, men för dom inte inte hört detta än kan jag meddela : We know that you have all been really excited...
Testa http://dl.dropbox.com/u/15361385/OTA/DSPManager.apk Edit : funkar inte den så har jag gjort en signerad zip fil som du installerar via cwm...
haha jo det vore trevligt att få en fin plats i paradiset med fina fruntimmer runt omkring som stoppar vindruvor i min mun och svalkar mig med...
Problem löst. Mötte upp Amedi21 och jigen gjorde susen. Flashade in miui när vi ändå var i farten.
Finns ju fler dsp manager apk där ute . google is your best friend när det gäller sånt ;)
Nej det blev inget då han valde att lägga all vikt på sin egna rom med framework/UI istället för att stressa ut rom från kineserna. Galnets "nya"...
Testa att hålla nere volym ner + volym upp samtidigt som du trycker på power.. funkar inte det så testa detta: slå in din email. i lösenordsfältet...
Ok skönt att det lirar för er nu. Jag höll verkligen på att bli gråhårig innan jag fick till det. Det var en svår nöt att knäcka :P Jag håller i...
Klart det finns .. men inge kul att fuska :P Använd root explorer: Gå till data\data\com.KelliNoda.Battleheart\shared_prefs och kopiera...
Finns på första tråden under rubrik Kernels. Det finns 3 varianter av glitch V11.1 (Low leakage) - V11.1 (Medium leakage) - V11.1 (High...
Har nu suttit med att få till svenska med stock samsung keyboard sen jag skrev till er.. och det har varit ett helvete ska jag säga er att få till...
Nej inga problem så länge du kör cleaningscript innan..Multiupload.com - upload your files to multiple file hosting sites! lägg det tillsammans...
Det finns inga inställningar för det.. Det ligger i kernel och vorbeth gillar inte BLN så han tog bort det. Byt till Glitch 11 så har du BLN igen.
ok. Stock 2.3.3 gingerbread keyboard? Det är lite problematiskt då det inte bara är att dra ut apk. stock keyboard är länkat till andra delar...
Är det stock samsung keyboard eller darkys gingerbread keyboard du vill ha?
Om man kommer direkt från CM7 så har det rapporterat att det orsakat småproblem med lagg för vissa användare . Men det har varit slumpmässigt....
Det beror även på hur du använder din lur.. Jag har ca 1 dag och jag använder min tel normal dvs ringer lite då och då (korta samtal) spelar , sms...
Nej det finns inte.. Det var mr noname.olsson som hade lekt i PS ;) Som jag uppfatta det så var det en önskan han hade att få apps flik i...
jag gjorde en sökning på market nyss och hitta GPS test .. Är det något specifikt GPS program som du letar efter?
Installerade du AD-HOC med darkys? det kan orsaka wifi problem. Om du inte gjorde det kan du testa att flasha om 10.2..
Tror faktiskt ingen av kitchens rom är deotoxed, men ja kan ha fel... Försökte med samma sak själv nämligen för länge sen och det resultera i...
Som ni vet fick vi besked för om att Galnets nya release skulle dyka upp i början av nästa vecka. Tyvärr kommer den bli fördröjd. Har inte fått...
Okej är din nuvarande rom deotoxed då? Tror nämligen man måste ha det för att temat ska funka med romen. Så var det iallafall förut.
Du ska använda tema för JVP . JVO är ditt modem..
hehe .. Lite klantigt av mig att inte ta upp detta i guiden . Nackdelen med vorbeth är att man aldrig vet vad han gör härnäst :P ena gången har...
Det finns en app som heter "keyboard from Android 2.3" som finns på svenska som har gingerbread stock utseende...
okej ja det är ju en bit ;) det skadar inte att du provar.. Har varit med om att det faktiskt har funkat.. Men troligtvis är din bootloader skadad...
med v6 har vorbeth gjort om i cwm. nu bekräftar du med home knappen och går bakåt med power.
Har du testat jig? Jag bor i Sthlm och har en liggandes. Så om du bor i krokarna kan du alltid låna.
Nej den funktionen finns inte än. Det kommer. Sent from my GT-I9000 using Tapatalk